• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    'En de jongens,' grapte ik, aangezien ik een paar jaar geleden ook een crush op Finn had. Als ik daar aan dacht, voelde ik me echt beschaamd en ik hoopte maar dat Blaine er nooit achter kwam, aangezien het zo genant was. Ik glimlachte omdat Rachel al iets vrolijker was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Uiteindelijk zit ik alleen met Emily en ik ga voorzichtig onderuit zitten, waardoor ze op me bovenlichaam ligt en te slapen. Ik streelde liefdevol haar wangetje. Ze was zo schattig en ik hield echt van kinderen en blijkbaar vonden ze mij ook leuk. Natuurlijk wist ik nog niet hoe je moest verschonen en dat soort dingen, maar dat leer ik uiteindelijk wel. Ik zie Finn weer in de woonkamer komen en ik maak een teken, dat hij zachtjes moet doen, vanwege Emily. 'Prinsesje ligt te slapen' fluister ik lief en glimlachte trots, dat ik nu een bijnaampje voor haar heb. 'Ze is prachtig Finn en je moet echt trots zijn dat je zo'n mooie dochter hebt' zeg ik gemeend en kijk hem glimlachend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Met tranen in mijn ogen lees ik het smsje en met trillende handen, typ ik het smsje. 'Je zou me haten, als ik je het vertel.. Als nog, hier is het adres. Vertel het aan niemand, ik schaam me zo. Adres: Hotel Belair, kamernummer 209' verstuur ik trillend. Ik denk dat Kurt die hotel wel kende, het was één van de weinigen hier, die in ohio stond. Ik liet mijn mobiel weer vallen op mijn bed en ging weer liggen. Volgens mij zag ik er niet uit en kleine snikjes verlieten uit mijn mond. Nu moest ik maar wachten op Kurt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:32 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik garinnik "tsja wie weet moet ze de vrouwen van zich afslaan, you never know." ik glimlach even en begon het koud te krijgen. Ik legde het compres op een nachtkastje voor als ik het warm kreeg en kroop weer onder de dekens. "en tina alles goed met je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik was nog een beetje verward van ze situatie net, maar glimlachte naar Blaine. 'Ik ben de trotste vader van de hele wereld.' zei ik gemeend en ging naast ze zitten en glimlachte naar mijn kleine meisje die op Blaine's borst lag te slapen. Ze was echt het aller mooiste meisje van de hele wereld, en ik was nu al trots op haar. Ze was prachtig en vrolijk. 'Blaine, je wilt niet weten wat ik net gehoord heb.' verzuchtte ik. 'Rachel vindt mij dus blijkbaar nog leuk, ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik niks meer voelde voor haar en dat ik Bella heb. Maar ze begon meteen te huilen.' zuchtte ik zacht. 'Soms heb ik echt het gevoel dat ik niks goed kan doen, Bella is boos op me, ik kwets Rachel. Ik begrijp vrouwen gewoon echt niet.' zei ik zuchtend, maar ergens toch wel lachend, aangezien ik soms echt geen hoogte kon krijgen van meisjes.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg een sms-bericht van Bella en zuchtte, wat was er in hemelsnaam zo erg dat ik haar zou kunnen haten? Ik antwoordde niets meer, en besloot om gewoon naar haar toe te gaan. 'Lieverd, ik moet heel even weg.' zei ik waarna ik een kusje op Rachels wang drukte en naar Tina liep en haar ook een kusje op haar wang. 'Let goed op elkaar.' zei ik nog voordat ik de deur uit liep en naar de woonkamer liep naar Finn en Blaine.'Ik ga nieuwe schoenen kopen, mag ik je auto even lenen?' vroeg ik aan Blaine. Ik hoopte maar dat hij begreep dat ik naar Bella ging.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tina
    'het gaat prima' glimlach ik en ga naast haar zitten op bed
    'misschien heb je koorts.' zeg ik.


    Music is my life

    rachel
    Ik knikte en hij was weg. "ga maar zitten hoor" glimlach ik tegen Tina.
    Het was echt lief dat zer er szo snel was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tina
    ik glimlach en neem plaats op bed
    'Emily is prachtig. ze is echt schattig' zeg ik.


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach "je was er wel snel" ik kijk haar even aan.
    Hoe zou het tussen haar en Mike agaan.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tina
    'Een van mijn beste vriendinnen is bevallen, natuurlijk ben ik er dan snel' glimlach ik.


    Music is my life

    Fashionitaa schreef:
    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte even, Sebastian was echt tof.
    Een pluspunt was zeker dat hij heel erg veel wist.

    [Slaap lekker, lieverd. Ik ga ook naar bed, moet morgen weer vroeg op en ik ben helemaal gesloopt door al dat inpakken, uitpakken en reizen. D: Welterusten iedereen die dit leest! :') ]


    Sebastian

    'Maargoed, nu is het weer stil hier, dus saai' mompel ik.
    Ik kijk hem aan, en zucht..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach "hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Mike?" nieuwsgierig kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Vrouwen' zeg ik lachend en kijk hem lachend aan en streel Emily nog steeds zachtjes. 'Je hebt nog deze prinsesje' zeg ik glimlachend en haal voorzichtig Emily van me af en plaats haar op Finn's borst. Gelukkig lag ze nog te slapen en had ik haar niet gewekt. 'Misschien moet je Rachel even met rust laten en haar alles op een rijtje laten zetten en dat ze even afleiding zoekt' stel ik voor aan Finn. Ik zie opeens Kurt in de woonkamer lenen en luister naar wat hij zegt en ik begreep het gelijk. 'Hier, schatje' zeg ik en geef mijn autosleutels aan hem en knipoog naar hem, dat ik het begreep.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik lachte om Blaine, kijk hij begreep mij tenminste. Ik keek naar Emily die op mijn borst lag en kuste zachtjes haar voorhoofd en straalde toen ik naar haar keek. Ik kon gewoon niet geloven dat zoiets moois, mijn dochtertje was. Ik keek naar Kurt en Blaine, en zag Kurt weg lopen om schoenen te kopen. 'Waarom zou je rond dit tijdstip nog schoenen kopen?' vroeg ik lachend waarna ik me bedacht dat Emily haar flesje nog moest hebben. 'Wil jij haar flesje misschien geven?' vroeg ik aan Blaine. Ik vermoedde dat hij dat wel leuk zou vinden.

    Kurt Hummel

    Ik was opgelucht toen ik zijn knipoog zag en drukte een kusje op zijn wang. 'Mijn mobiel is helemaal opgeladen dus als er iets is ben ik bereikbaar.' zei ik waarna ik we liep naar Blaine's auto en naar het hotel reed waar Bella verbleef. Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Vervolgens liep ik met een snelle pas naar Bella's kamer en klopte ik aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    'Nou, laten we iets gaan ondernemen,' zei ik grijnzend en ging recht zitten. 'Er moet toch iets zijn wat we kunnen doen?' vroeg ik aan hem. Die jongen zat vast vol met bruisende ideeën.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik verveelde me dus besloot ik naar beneden te gaan om te kijken hoe het met Em ging. Ik trok mijn trui weer aan met daaronder een warm shirt. Ik deed mijn sloffen weer aan en pakte het compres om terug te leggen. Ik liep naar beneden en in de keuken stopte ik het weer terug in de koelkast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan