• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik beantwoorde zijn vraag maar niet, aangezien ik op dit moment niets kon beantwoorde en lachte maar wat. Daarna hoorde ik wat hij zei en enthausiast knikte ik. 'Heel graag' zeg ik glimlachend en pakte Emily weer voorzichtig vast, zodat Finn het flesje kon maken en hield haar in mijn armen, nog steeds lag ze te slapen. En liet haar maar nog even slapen, als de flesje er was, dan zouden we haar even wakker maken.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Het was stil in mijn hotelkamer en opeens schrik ik door de klop bij mijn deur. Ik stond gelijk op en liep langs de spiegel en zat dat ik vreselijke rode ogen had, mijn haar zat in de war en vermoeide ogen. Ik deed de deur open en zag Kurt staan. Nu ik hem zag, deed het echt pijn en zag ik de waarheid glashard. Ik was gewoon vreemdgegaan en het was echt niet mijn bedoeling. Ik hield van Finn en ik wou hem niet kwijt, alleen hij is blijkbaar weer bij Rachel en laat mij uiteindelijk achter. Ik stond er maar en ontwijk zijn blik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Geloof het of niet, ik ben ideeloos' mompel ik.
    Ik sta op, en grijns..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik liep naar de keuken toe en pakte de benodigheden om een flesje te maken. Onderweg kwam ik Rachel tegen, ik wist even niet hoe ik me moest gedragen bij haar. Ik wilde haar niet kwetsen, maar was het niet raar om te doen alsof er niks gebeurt was? Maar ik wilde haar ook niet negeren. Blaine's advies was, om haar met rust te laten. Maar dat was lastig, aangezien we de komende tijd de hele tijd samen waren. Ik warmde het flesje op en zuchtte uiteindelijk. 'Als je erover wilt praten, mag dat hé.' zei ik terwijl ik wachtte tot het flesje klaar was.

    Kurt Hummel

    Bella opende de deur en ik bekeek haar, ze had rode ogen van het huilen, haar haren zaten door de war en ze zag er vermoeid uit. Ik voelde meteen een steek door mijn hart, ik kon er slecht tegen als mijn vrienden pijn hadden. 'Lieverd toch,' zei ik zachtjes. Ik opende mijn armen en omhelsde haar, daarna trok ik haar naar binnen en gingen we samen op bed zitten. Ik pakte allebei haar handen, zodat ze haar wat meer op haar gemak voelde en keek haar meelevend aan. 'Wat is er gebeurt?' zei ik terwijl ik zachtjes in haar handen kneep.

    Jayden Ian Archibald

    'Op kraamvisite gaan bij Berry?' grijnsde ik. 'Zo kunnen we meer roddels te horen krijgen en ze zouden een hartaanval krijgen als ze me zouden zien.' stelde ik voor. Ergens hoopte ik dat Blaine daar ook was. 'En we kunnen polsen of Finn er al achter is dat zijn liefje met mij naar bed geweest is, word lachen joh.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik "ik heb er met Kurt over gehad" zucht ik. Ik glimlach even zwak en loop richting de bank waar ik Em zie. "heey kleine meid" zeg ik zacht en geef haar zacht een kusje om haar te weken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Een scherpe en harde piep-signaal vertelde me dat het flesje klaar was. Ik pakte het en liet wat melk op mijn pols lopen, om te voelen dat het niet te heet was. Gelukkig was de temperatuur precies goed en liep ik terug naar de woonkamer en gaf Blaine het flesje en keek ook glimlachend naar Emily.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik lach, 'is goed' zeg ik.
    Ik loop van het terras, naar mijn auto..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zie rachel uit de keuken komen en een kusje op Em's hoofd geeft, waardoor Emily nu wakker word en ons met slaperige oogjes aankijkt. Ik hield haar stevig en voorzichtig vast en wiegde haar een beetje heen en weer. Ik kijk op, omdat Finn nu ook naar ons toe liep en mij het flesje geeft. Eenmaal toen Emily het flesje in zicht had, deed ze haar mondje open, doelend dat ik erin moet stoppen. Lachend en voorzichtig deed ik het in haar mondje, terwijl ze gulzig begon te drinken. En ik keek toe hoe ze het op dronk.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt omhelsde me en ik voelde me weer veilig. Hij trekt ons beiden naar mijn bed en gingen zitten, hij pakt vervolgens mijn handen, zodat ik me meer op mijn gemak moest voelen, maar het hielp niet veel. 'Het spijt me vreselijk' zeg ik nu snikkend en gebroken. 'I-ik wou het echt niet, maar ik was zo in de war en ik ben gewoon niet goed genoeg voor Finn' zeg ik stotterend en huilend. 'Ik ben vreemdgegaan, Kurt' zeg ik nu helemaal gebroken en haal mijn handen uit de zijne en leg het in mijn gezicht. Ik kon mezelf echt niet geloven, waarom ik dat deed. Ik was gewoon zo onzeker en ik ben gewoon bang om Finn te verliezen. En nu zou ik zeker hem kwijt raken en hij zou waarschijnlijk op Rachel zijn, dat moest wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik kijk glimlachend hoe Em wakker word en begint te drinken.
    Ze was zo mooi. ik nestelde me in de bank en keek teder toe hoe ze het opdronk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Emily begon gulzig te drinken, het was echt ongelofelijk schattig. Ik keek even naar Rachel, die ook naar Emily keek en daarna weer naar Blaine en Emily. Ze had echt honger en dronk nog steeds gulzig, en het was zo ongelofelijk lief.

    Kurt Hummel

    Ik keek haar met grote ogen aan, meende ze dat nou serieus? Hoe kon ze zoiets doen? Ik kon slecht tegen mensen die vreemd gingen, omdat ik zelf wist hoeveel pijn het deed. En die keer dat Blaine was vreemdgegaan, achtervolgde me nu nog steeds. 'Dat meen je niet.' zei ik bozig, maar al snel ebde de boosheid weg, omdat ik nooit lang boos op haar kon blijven. Ik omhelsde haar en wiegde haar troostend heen en weer. Ze had er echt heel erg veel spijt van en was helemaal gebroken. 'Waarom was je zo in de war?' vroeg ik liefjes aan haar waarna ik troostend over haar rug wreef.

    Jayden Ian Archibald

    Ik liep met Sebastian mee naar de auto, en reed met hem naar het huis van Rachel. Ze zouden raar opkijken als ze mij voor de deur zouden zien. Het was echt geweldig worden. 'Als jij eerst aanbelt, loop ik zo achter je aan.' zei ik grijnzend. Dit ging lachen worden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga eventjes eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik lach, en loop naar de deur.
    Ik bel aan, en wacht..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik hoorde de bel gaan "ik ga wel" zeg ik en sta op.
    Ik trek de deur open en zie Sebas staan. "heey" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Sup' zei ik.
    Ik loop naar binnen, en kijk haar aan.
    'Dus, hoe gaat het met Ems' lach ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Goed werk, Sebas. Ik grinnikte en liep rustig achter hem aan, ik was benieuwd hoe ze zouden reageerden als ze mij zouden zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.