• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    'Over een paar jaar, maar we zijn al plannen aan het maken. Zo weten we al waar we willen gaan trouwen, wat we ongeveer aan gaan trekken en welke taart we ongeveer willen. En Blaine had een idee voor de huwelijksnacht, maar die wilt hij geheim houden.' verzuchtte ik lachend. Ik was zo gelukkig, ik was echt de gelukkigste jongen van de hele wereld


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "dan kan EM lopen en dan zo'n lief jurkje aan met een bosje bloemen" glimlach ik met het beeld al voor mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik schoot overeind toen ze dat zei. 'Je bent briljant!' zei ik opgetogen. 'Emily kan dan de ringen geven,' zei ik met een brede en gelukkige glimlach. Ik keek naar mijn verlovingsring, ooit zou die vervangen worden door de trouwring. 'Ik zie het alhelemaal voor me, Emily die er prachtig uitziet in haar jurkje, haar haartjes shattig opgestoken lopend met een kussentje in haar handen waar de ringen op liggen.' kirde ik enthousiast. Wat? Emily is wel mijn favoriette nichtje! Ook al heb ik er maar één. 'Ik ga binnenkort echt shoppen voor haar.' glimlachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik even "i know " lachtte ik. ik kreeg het weer koud ondanks mijn vest.
    Ik trek even iets aan" melde ik hem en pakte snel wat wamre dinge. Senl trok ik het aan. Hopelijk zou ik het nu warmer krijgen en ik schoof weer onder de deken bij kurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte nog steeds bij het idee, ik was zo blij met Blaine dat het niet te beschrijven was. Ik keek weer naar Rachel die naast me in bed lag. 'En hoe gaat met met jou in de liefde?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Ben je er al een beetje bovenop?' vroeg ik, doelend op Jesse.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "ik weet het niet, Kurt. Ik weet dat ik alles heb verpest maar op een manier houd ik nog steeds van Finn. Ik gun hem de geluk en een meisje die hem tenmiste geen pijn doet, ik zag hoe gelukkig hij was met Isabella. ik wens zijn geluk hem toe maar het doet mij pijn. Maar ik wil dat Finn gelukkig is want ik he mijn kansen verspild" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Oh, ik dacht dat je over hem heen was.' zei ik een beetje verbaasd. 'Want de reden waarom je het uitmaakte met St, Sucks was toch dat je niet zoveel van hem hield?' vroeg ik terwijl ik Rachel troostend over haar rug wreef.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even "ik wist niet van wie ik meer hield, op een een of andere manier maak ik altijd de foute keuze's. Ik had het niet moeten uitmaken dan waren we een gelukkig gezinnetje geweeest." mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en keek haar aan. 'Je vindt wel iemand anders, lieverd.' zei ik. Dit was een lastige situatie en ik wist niet echt wat ik moest zeggen. 'Wees blij dat jullie zo'n goede band hebben.' zei ik. Ineens schrok ik omdat Finn binnen kwam.

    Finn Hudson

    Ik had het gesprek gehoord en kwam binnen, Rachel was dus nog op mij. 'Ik wil je geen valse hoop geven, Rachel. Ik ben nu met Bella.' zei ik spijtig, maar ergens vond ik ook dat het haar eigen schuld was. 'Maar ik wil wel gewoon zo om met je kunnen gaan.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte en wou net iets zeggen toen de deur open ging. ik zag Finn staan, hoeveel had hij gehoord? ik kijk hem even aan, ik luisterde naar wat hij zei en mijn ogen werden vochtig. "ik weet het, en ik wens je ook alle geluk toe omdat ik het verpest heb" ik verstop mijn gezicht in mijn kussen en begin te snikken. Het werd me teeveel alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Finn, mijn kamer uit, nu!' zei ik streng, hallo hij kwam gewoon mijn kamer binnen zonder te kloppen! 'Rachel, ik bedoelde dit niet om je te kwetsen.' zei Finn vlug waarna ik hem streng aankeek. Dit waren weer de typische 'broers ruzie' die wij weleens hadden. We waren soms net echte broers, we konden niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar. Finn zuchtte en liep weg, waarna ik hem echt van de trap hoorde lopen. 'Rachel, je raakt er wel overheen.' stelde ik haar gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een betraand gezicht kijk ik Kurt aan "en wat als dat niet gebeurd Kurt, ik kan hem niet gaan ontlopen omdat ik een kind heb. Dat kan niet en een band is heel fijn maar straks doe ik weer iets ofzo want je ken t me ik heb het al vaker gedaan"
    ik laat me achterover weer in het kussen vallen. "ik heb het gewoon helemaal gehad Kurt met alles" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Je raakt er wel overheen, wie weet ontmoet je wel de jongen van je dromen in New York.' zei ik in een poging om haar op te vrolijken. 'En anders ben ik jouw vriendje, dan heb ik twee liefjes.' zei ik in een poging om haar aan het lachen te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Radcdhel
    Ik zucht even "het is dat ik Em heb, maarja zeg nou zelf wie valt erop op iemand met een kind, bijna niemand valt op teenmom's" mopper ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Mitchell viel wel op jou.' herinnerde ik haar, die jongen was helemaal gek van haar. 'En zo zijn er nog meer jongens die van je houden zoals je bent.' zei ik geruststellend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.