• Ik kreeg gister voor de laatste keer m'n salaris van het werk wat ik deed. En vandaag liep ik in het winkelcentrum met m'n moeder en oma. Toen zag ik de e-plaza, gamewinkel, en toen zag ik een blauwe 3DS-XL. Dus ik heb die gekocht met Pokémon Black en Mario Kart 7. Ik ben helemaal verslaafd aan dat ding, echt grappig, vooral die 3D functie is erg grappig, wel even wennen, maar daarna heel leuk. :3

    Wat vinden jullie nou van de 3DS?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Onnodig, geef mij maar een PSP.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn neefje heeft hem voor Kerstmis gekregen, alleen niet de XL. Zelf vind ik er niet zo heel veel aan en als ik daar ben heb ik de 3D functie altijd uitstaan. c:

    Eigenlijk vind ik het geldverspilling.
    Ik had wat anders gekocht, maar als jij er tevreden mee bent dan is het goed.

    Een gelockte laptop om spelletjes op te doen...

    Nee bedankt.

    cool!
    alleen bij die 3d moet je er wel echt precies voor zitten
    ik heb een Ds i xl ;p

    Ik heb gamen altijd maar bij de computer gelaten. Knopjes indrukken met je duimen is niets voor mij, hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Gamerpc>3DS


    quidquid excusatio prandium pro

    DS vond ik altijd erg leuk, maar dat is dan wel een jaar of wat geleden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    FrenchDog schreef:
    cool!
    alleen bij die 3d moet je er wel echt precies voor zitten
    ik heb een Ds i xl ;p

    Als je genoeg afstand van het scherm neemt, valt het best wel mee. :3.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Meh. Mijn zus heeft er één (Niet XL) maar ik krijg hoofdpijn van de 3Dfunctie.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik wil echt heel erg graag een gewone DS om de laatste paar generaties van Pokémon te kunnen spelen. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik haat Nintendo's.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb er helemaal niets mee, maar dat komt waarschijnlijk gewoon doordat ik gamen niet leuk vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb nog de DS-Lite en daar hou ik het lekker bij :3


    Shoganai i ne~

    Ik vind de 3D functie onnodig en hoofdpijngevend. Ik heb nog gewoon de normale DS lite en ben er nog steeds tevreden over.


    To infinity and beyond •