• Ik kreeg gister voor de laatste keer m'n salaris van het werk wat ik deed. En vandaag liep ik in het winkelcentrum met m'n moeder en oma. Toen zag ik de e-plaza, gamewinkel, en toen zag ik een blauwe 3DS-XL. Dus ik heb die gekocht met Pokémon Black en Mario Kart 7. Ik ben helemaal verslaafd aan dat ding, echt grappig, vooral die 3D functie is erg grappig, wel even wennen, maar daarna heel leuk. :3

    Wat vinden jullie nou van de 3DS?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb de 3ds; maar omdat de normale niet meer verkrijgbaar was en dat vind ik eigenlijk niet erg. Kid Icarus vind ik echt een leuk spel, en anders had ik dat nooit kunnen spelen, dus ik ben er wel fan van.


    Ex astris, sciencia

    Ik zou er best een willen hebben, maar het is nou niet zo dat ik daar mijn geld voor ga uitgeven. Als zo'n ding in de winkel ligt ga ik er altijd op spelen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het een keer geprobeerd op zo'n voorbeeld-ding in de Free Record Shop, maar ik kreeg er hoofdpijn van. Geef mij maar zo'n ouderwetse DS (;


    Caution first, always.

    Als ik te lang met die 3D functie aanspeel krijg ik hoofdpijn, dus ik hou het maar op mijn oude DS lite haha.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:19 ]


    What's so bad about being different?

    Ik heb er ook een, en ik zeg het je: Als je 3d speelt, neem dan om het kwartier een pauze van 2 min. Het lijkt stom, maar als je geen hoofdpijn wilt lijden, zou ik het maar doen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:32 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.