• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk haar onderzoekend aan en kijk naar de ingrediënten in het mandje. Ik glimlach kleintjes. 'Zeg maar als je een idee hebt. Ik hoor het graag en maak je geen zorgen, ik sta aan jouw kant, wat dan ook.' Ik pak het mandje op en ga zelf ook staan. 'Koken dan maar?' Ik blijf haar even aankijken met een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Laten we eerst maar eens een citroen gaan halen' zeg ik glimlachend, waarna ik naar de bomen loop, een citroen pluk en vervolgens weer terug naar Lauren loop, waar ik de citroen bij de rest leg. 'Nu kunnen we gaan koken, ja' zeg ik glimlachend, waarna ik samen met haar naar binnen loop. Daar aangekomen pak ik alle ingrediënten uit het mandje, die ik vervolgens snij en in kleine stukjes hak. Zodra alle ingrediënten klaar zijn kijk ik naar Lauren. 'Nu hoeven ze alleen nog maar in een grote schaal te komen en door elkaar gehusseld te worden' leg ik haar glimlachend uit.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik grijns en knik lachend. 'Ja, dat had ik al door.' Ik grijns even en ga recht op zitten. 'Mijn broer wilde vroeger altijd ridder worden,' zeg ik opeens uit het niets. Ik bijt mijn kaken op elkaar en richt me weer op de schaal. 'Ik heb hem sinds mijn zesde niet meer gezien,' mompel ik en hussel de ingrediënten door elkaar heen. 'En mijn ouders hebben een jaar geleden voor hem gekozen en dus ook voor de koning. Sindsdien wonen ze in het kasteel. Ik bleef alleen achter in ons huis en toen had ik het gehad en ben ik hierheen gevlucht.' Ik kijk haar even aan en zucht. 'Ik haat ze om wat ze hebben gedaan. Naast het feit dat ze partij hebben gekozen voor het kasteel.' Ik slaak een diepe zucht en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Even keek ik haar verbaasd aan. Ik was hier pas sinds twee jaar, dus als haar broer als sinds hij zes jaar was naar het kasteel was gekomen moest ik hem kennen toch? Even dacht ik na, maar toen besefte ik me dat ik geen ridder Smith kende. 'Hoe oud is je broer?' vroeg ik daarom. Het was namelijk natuurlijk ook heel goed mogelijk dat ze het over een broertje van acht had...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Zijn er paleismensen online?]


    help

    [Noobodie? Of iemand die met Lancie wilt praten?]


    help

    Jaimeh, stuur eens Sam op Ome Lance af en Alison op Tante Amelie?]


    help

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk haar even aan. 'Twintig. Een jaar ouder dan mij.' Ik glimlach even en tegen mijn zin in vullen gedachtes aan hem mijn hoofd. Ik schud ze van me af en richt me weer op het koken. 'William,' mompel ik. Ik leg mijn mes weg en hussel alle fruitsoorten nog een keer. Ik kijk haar aan. 'Hoezo wil je eigenlijk weten hoe oud hij is, het doet er niets toe, toch?' Ik kijk haar even vragen aan en kijk dan weer voor me uit. 'Ik heb hem niet meer gezien sinds ik zes was. Dus ik zou ook niet weten hoe hij er nu uitziet.' Ik zucht nog een keer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Omdat de nieuwe koning pas sinds twee jaar aan de macht is, net zo lang als ik hier ongeveer ben' antwoord ik 'en je legt me net uit dat je niet meer met hem om gaat omdat hij ridder is, terwijl je ook zegt dat je geen hekel aan de oude koning en koningin hebt...' Voor zover ik wist klopte daar iets niet aan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik dacht even na. 'Ik weet het niet. Ik heb hem niet meer gesproken sinds mijn zesde omdat hij ridder wilde worden. Ik weet niet of hij daadwerkelijk ridder is geworden. Hij ging erheen toen de oude koning en koningin nog aan de macht waren. Maar ik weet alleen dat hij zo graag ridder wilde worden/ zijn dat het jem denk ik niet uitmaakt voor wie. Als hij het maar kan uitvoeren. Ik weet het ook niet. Ik heb hem niet meer Gesproken sinds ik zes was. En mijn ouders zij toen de nieuwe koning aan de macht kwam naar het kasteel vertrokken. Dat is alles wat ik van ze weet. Meer weet ok niet.' Ik haal mijn schouders op en zucht. 'Maar waarom? Denk je dat je mijn broer kent DAn?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik niet' antwoordde ik hoofdschudded. Daar zou ik echt eens verandering in moeten gaan brengen. Als er straks iemand op de kroon zat die ik vertrouwde, ik wist namelijk nog steeds niet of mijn land mij aan de troon wou hebben, dan zou ik ervoor zorgen dat we elke ridder kenden die we aannamen. 'Maar Landon zou hem heel goed kunnen kennen, denk ik' Het was namelijk geen geheim dat hij in de tijd van mijn ouders ridder was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    'Ja misschien wel. Maar ik had ook niet verwacht dat je hem zou kennen. Ik bedoel, je komt uit het dorp toch? Althans, ik heb je er nog nooit gezien.' ik kijk haar even onderzoekend aan en ga dan recht op zitten. 'Waar kom je vandaan?' Ik kijk haar even kort aan en kijk dan weer naar het eten. 'Of is dat een geheim,' voeg ik er zacht aan toe. Ik kijk haar weer aan. Zij zat met een geheim, dat had ik nu wel door, maar wat het geheim was? Geen idee. Ik zucht en zet de kom weg. 'moeten we nog iets doen?' Ik kijk naar het eten en dan naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Dat is een geheim' zei ik mysterieusch, maar bijna gelijk begon ik te lachen. 'Nee, mijn ouders leefden op het kasteel. Daar ben ik zelf geboren en ook opgegroeit, totdat de nieuwe koning kwam. Ik wou niet onder zijn gezag leven en elke avond samen met een moordenaar eten, dus ben ik weg gevlucht' antwoordde ik. Wéér sprak ik de waarheid, hier werd ik goed in... 'Maar nee, volgens mij is het zo klaar' antwoordde ik glimlachend, kijkend naar de salade.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Dat is een geheim' zei ik mysterieusch, maar bijna gelijk begon ik te lachen. 'Nee, mijn ouders leefden op het kasteel. Daar ben ik zelf geboren en ook opgegroeit, totdat de nieuwe koning kwam. Ik wou niet onder zijn gezag leven en elke avond samen met een moordenaar eten, dus ben ik weg gevlucht' antwoordde ik. Wéér sprak ik de waarheid, hier werd ik goed in... 'Maar nee, volgens mij is het zo klaar' antwoordde ik glimlachend, kijkend naar de salade.


    [Ik zit net te denken dat het grappig zou zijn als Jules zegt dat ze Lancie's zus is. ^^ Nah, da's faal. xd]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Ik zit net te denken dat het grappig zou zijn als Jules zegt dat ze Lancie's zus is. ^^ Nah, da's faal. xd]


    [Dat dacht ik ook, haha, maar had zoiets van, nee dat ga ik niet plaatsen, moet eerst even toestemming vragen. Maar ik wil heel graag dat ze verteld dat ze de princes is, dus hoe minder ze liegt hoe beter right? Trouwens, kan Lance niet "vanavond" vertellen dat Faye nog leeft?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong