• Gisteren is mijn vriend terug gekomen van een week vakantie in Zeeland en ben ik naar hem toe gegaan, want hij zou vanmorgen alweer vertrekken naar Kroatië voor twee weken. Het was echt gezellig en ik ben echt superblij dat ik hem nog heb gezien. Ik liet hem beloven dat hij me smst als hij veilig zou aankomen, wat rond 10/11 uur vanavond had moeten zijn. En hij smst me altijd als hij thuis is of in dit geval dan veilig is aangekomen. Anders kan ik niet slapen, en dat weet hij. Nu heb ik nog steeds niets ontvangen en raak ik echt lichtelijk in paniek. Nu ben ik ook helemaal niet moe, maar morgenochtend over een paar uur moet ik gewoon werken.

    I don't know what to do anymore, I'm slowly going crazy... ):


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat kan niet, je was al gek.
    Hm, misschien kan je hem eerst smsen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat kan niet, je was al gek.
    Hm, misschien kan je hem eerst smsen?


    Dat heb ik al gedaan, en hij reageert er niet op, dat is dus het probleem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Al je weet bij welke vliegmatschapij hij vloog kan je op internet zien of het vliegtuig is aangekomen of niet.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Al je weet bij welke vliegmatschapij hij vloog kan je op internet zien of het vliegtuig is aangekomen of niet.


    Als hij met het vliegtuig was, was dat enige geruststelling. Maar hij is met de auto. En het is een rit van 14 uur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hmm, enige optie is dus afwachten en hopen dat er niets is gebeurd.. Niet echt geruststellend maar meer kan ik niet bedenken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat dacht je van.... Hevige file onderweg en zijn mobiel die op stil staat? Of hij slaapt?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Valentino schreef:
    (...)

    Als hij met het vliegtuig was, was dat enige geruststelling. Maar hij is met de auto. En het is een rit van 14 uur.

    Grapje, sorry dan weet ik het ook niet ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien heeft hij geen bereik? Of is zijn telefoon leeg? Of heeft hij geen btg meer?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Of hij is zijn telefoon kwijt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan is zijn telefoon waarschijnlijk leeg en zoekt hij een stopcontact.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dan is zijn telefoon waarschijnlijk leeg en zoekt hij een stopcontact.


    Most likely. Want hij heeft hem nooit op stil staan en hij zou het niet vergeten. Maar de gedachte dat er wel iets gebeurd kan zijn houdt me echt wakker. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Most likely. Want hij heeft hem nooit op stil staan en hij zou het niet vergeten. Maar de gedachte dat er wel iets gebeurd kan zijn houdt me echt wakker. D:


    Ik denk het niet. Geen enkele telefoon houd het tegenwoordig 14 uur uit dus dat is het gewoon.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk het niet. Geen enkele telefoon houd het tegenwoordig 14 uur uit dus dat is het gewoon.


    Hij heeft hem ook niet opgeladen vannacht, dus laat ik het maar hopen. En hij kan niet zonder beltegoed zitten want hij heeft een abonnement. Dit word een lange, lange nacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Hij heeft hem ook niet opgeladen vannacht, dus laat ik het maar hopen. En hij kan niet zonder beltegoed zitten want hij heeft een abonnement. Dit word een lange, lange nacht.

    Komt wel weer goed Naomy :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    Hij heeft hem ook niet opgeladen vannacht, dus laat ik het maar hopen. En hij kan niet zonder beltegoed zitten want hij heeft een abonnement. Dit word een lange, lange nacht.


    Zal ik je dan maar vermaken vannacht?


    Your make-up is terrible