• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wesley Sneijder laat door twiteraars gekozen tattoo zetten

    Wesley Sneijder heeft er een tatoeage bij. Dat heeft echtgenote Yolanthe maandagavond laten weten via Twitter. De lichaamsversiering van de voetballer bedekt zijn hele arm.

    Yolanthe schakelde een aantal dagen geleden al de hulp in van haar volgers om met leuke ideeën te komen voor een tattoo. "Mijn man vroeg me om iets leuks te bedenken voor een nieuwe tatoeage. Als jullie ideeën hebben laat het me weten. Ik word graag geïnspireerd door jullie", twitterde ze toen.

    Portret
    Vanmiddag kondigde ze al aan dat de tattoo een sleeve zou worden, en dat hij een van de tatoeages heeft gekozen die de volgers hadden geopperd.
    Op het lichaam van Wesley prijkt onder meer al een portret van zijn vrouw.
    © BNDESTEM


    Och jee. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    (...)
    Kan em niet zien, ):

    http://static.fjcdn.com/pictures/Miley+Cyrus+cut+her+hair....+first+thing+I+thought+of_f68337_4004836.png <- die link.


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Wesley Sneijder laat door twiteraars gekozen tattoo zetten

    Wesley Sneijder heeft er een tatoeage bij. Dat heeft echtgenote Yolanthe maandagavond laten weten via Twitter. De lichaamsversiering van de voetballer bedekt zijn hele arm.

    Yolanthe schakelde een aantal dagen geleden al de hulp in van haar volgers om met leuke ideeën te komen voor een tattoo. "Mijn man vroeg me om iets leuks te bedenken voor een nieuwe tatoeage. Als jullie ideeën hebben laat het me weten. Ik word graag geïnspireerd door jullie", twitterde ze toen.

    Portret
    Vanmiddag kondigde ze al aan dat de tattoo een sleeve zou worden, en dat hij een van de tatoeages heeft gekozen die de volgers hadden geopperd.
    Op het lichaam van Wesley prijkt onder meer al een portret van zijn vrouw.
    © BNDESTEM


    Oh gosh.. sinds hij met Yolanthe is, houdt hij niet meer op. D:
    :/

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:02 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Oh gosh.. sinds hij met Yolanthe is, houdt hij niet meer op. D:
    :/

    Toen Yolanthe vroeg of haar followers wat ideeen hadden voor de tattoo, reageerde iemand daarop met Jan Smit. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Even m'n zusje van school ophalen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    Toen Yolanthe vroeg of haar followers wat ideeen hadden voor de tattoo, reageerde iemand daarop met Jan Smit. (krul)

    Hahaha, mooi. x'D Maar ik geloof dat hij zijn keuze al had gemaakt, gezien de tweets? Hij heeft nou Jezus Christus op zijn arm staan. O_o


    ars moriendi

    Ergens begrijp ik het ook wel. Tattoos zijn awesome. En zeker nu ik er zelf één heb, heb je gewoon zo'n zin in nog één.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    Hahaha, mooi. x'D Maar ik geloof dat hij zijn keuze al had gemaakt, gezien de tweets? Hij heeft nou Jezus Christus op zijn arm staan. O_o

    Dat is beter dan Jan Smit (":


    Chaos is a ladder.

    Voor de geïntereseerden mijn TVD verhaal staat weer online ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Voor de geïntereseerden mijn TVD verhaal staat weer online ^^

    adhuhuifhasfuashfuiashfiasfhuiasfchuisvhis -flipt hier helemaal-


    Chaos is a ladder.

    Oké, terug. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    adhuhuifhasfuashfuiashfiasfhuiasfchuisvhis -flipt hier helemaal-


    HAHAHAHA!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Tom Daley post, sorry, can't help it.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Tom Daley post, sorry, can't help it.


    HAHA Die eerste, met dat balkje ervoor, ziet er zooo fout uit x'D Maar wat een lichaam <3


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Tom Daley post, sorry, can't help it.




    OMFG. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.