• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb gedroomd dat ik verloofd was, en in Italië was. o_O


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ben in een goede bui. Lien heeft haar TVD verhaal weer actief gezet, mijn moeder heeft yoghurt en mijn favo muesli gekocht en die ga ik morgen helemaal opvreten en ik heb inspiratie. Het kan niet beter!


    Chaos is a ladder.

    Yay, nieuw hoofdstukje. :3


    ars moriendi

    Bonjour
    Lekker weertje hier
    Heb ik nog iets gemist ??

    Vampires schreef:
    Ik ben in een goede bui. Lien heeft haar TVD verhaal weer actief gezet, mijn moeder heeft yoghurt en mijn favo muesli gekocht en die ga ik morgen helemaal opvreten en ik heb inspiratie. Het kan niet beter!



    HAHA Eva gaat een hoofdstukje schrijven, wanneer die online komt weet ik nog niet.
    Nu ga ik weer naar beneden C:
    XOXO


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    Yay, nieuw hoofdstukje. :3

    Jeeeeuj, ik zal er ook 1 bij mij uploaden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    479 woorden, moet er nog minstens 400.


    Chaos is a ladder.

    Kay, bored.


    ars moriendi

    Jep ^^


    Chaos is a ladder.

    Ik wou dat mensen zeiden wat er mis is met mijn verhaal voordat ze hun abo ophieven..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik wou dat mensen zeiden wat er mis is met mijn verhaal voordat ze hun abo ophieven..

    Ja, dat vraag ik me ook altijd af. Gewoon de reden waarom iemand zijn abo verwijderd...


    Chaos is a ladder.

    En we zijn er weer. Er was kortsluiting hier nadat we weg waren gegaan dus de vriezer en koelkast hebben twee weken uit gestaan. Oh gosh, alsof er een lijk in ons huis lag te rotten. RANZIG!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ik wou dat mensen zeiden wat er mis is met mijn verhaal voordat ze hun abo ophieven..

    Gosh ik dus ook hè, hoewel ik niet mag klagen met het aantal abo's dat ik heb - vind ik dan. Maar heuj, ik ga even boodschappen doen met m'n mama, dus ben zo terug. Xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    En we zijn er weer. Er was kortsluiting hier nadat we weg waren gegaan dus de vriezer en koelkast hebben twee weken uit gestaan. Oh gosh, alsof er een lijk in ons huis lag te rotten. RANZIG!

    Haha, lol. De reden waarom onze koelkast en vriezer altijd helemaal leeg zijn voordat we op vakantie gaan.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Haha, lol. De reden waarom onze koelkast en vriezer altijd helemaal leeg zijn voordat we op vakantie gaan.

    De koelkast was ook wel vrij leeg alleen wat flessen drank, cola, vruchtensap en bakboter allemaal nog gesloten. De vriezer daarentegen lag allemaal heerlijk gehaktballetjes, biefstuk O.o en snitzels, van die pakken met ijs, spinazie. Arhg, je gaat over je nek :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."