• Sorry als er al zo'n topic bestaat

    Wat zijn (grappig) feiten over jou, de kleine dingetjes die jou, jou maken. Elke zin moet met 'Ik' beginnen.

    ...

    Ik eet bananen alleen als je nog lang niet rijp zijn
    Ik hou van de geur van vuilnis zakken
    Ik kan niet tegen het geluid van elektrische tandenborstels

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CONCERN schreef:
    - Ik gooi Maggi over patat heen
    - Ik verzuip mijn macaroni altijd in ketchap
    - Ik ben altijd te lui om make-up op te doen, maar toch doe ik het
    - Ik word narig wanneer iemand mij 'poked'
    - Ik kan bijna niet serieus zijn, als ik boos ben schiet ik zo weer in de lach. Zwaar irritant, want daardoor word ik meestal niet serieus genomen.
    - Als de zon schijnt MOET ik perse naar buiten zoniet krijg ik een schuldgevoel o.O
    - Ik eet ALTIJD kauwgom, als ik geen kauwgom eet word ik misselijk en ga ik kokhalsen. ( zit tussen mijn oren x'] )



    Ik heb claustrofobie
    Ik heb de meest rare redenatie die je ooit zal zien
    Ik kan er niet tegen als mijn pony niet goed zit

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:30 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik lust geen ui en ook geen bananen.
    Als we aardappelen eten moet ik eerst altijd aardappels dan groente en als laatste vlees.
    Ik kan er niet tegen om helemaal in stilte ergens te zitten, wat ik ook doe er moet altijd muziek op staan of mensen zijn die praten.
    Ik moet minstens een keer per jaar de Harry Potter boeken/films lezen/zien anders heb ik echt een slecht jaar.
    Een keer paar jaar moet ik ook de Lotr films kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De meeste mensen blazen bij warm eten, zodat het afkoelt. Ik blaas altijd tegen ijsjes.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik eet bananen ook altijd als ze niet rijp zijn (anders gooien wij ze weg want de rest van mijn gezin vindt ze anders ook vies :p)
    ik vind benzine ook lekker ruiken :p
    ik loop vaak met 2 treden tegelijk de trap op (en als ik dat niet doe dan probeer ik zo snel mogelijk de trap op te lopen)
    ik kan mijn oren laten bewegen zonder mijn handen te gebruiken
    (sorry deze zin kan ik niet met ik beginnen ;p) mijn vriendinnen zeggen dat ik klein ben en mijn broertje zegt dat ik een grote neus heb :(
    ik vind frankrijk awesome! ;p
    ik haat het als iemand mij wakker maakt
    ik heb mega stomme bijnamen (de stomste is sarkozy...) en ik ben er helemaal niet blij mee...
    ik zit nu te typen haha ;p

    Ik troll mensen op verkeerde momenten.


    26 - 02 - '16

    Ik slaap met de deken helemaal over me heen, ook over mijn hoofd.
    Ik kan niet tegen gefluit.
    Ik ga haast over mijn nek als ik pindakaas/saté en vis ruik.
    Ik eet het lekkerste als laatste en ook het grootste stuk.
    Ik ben bang voor vrachtwagens.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan met mijn ogen schudden en een spiertje laten trekken bij mijn ene oog, dat gecombineerd met mijn ene ooglid te laten stuiptrekken, wat mensen laat freaken... Ik kan goed dood kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    - ik ben soort van geobserdeerd door mannenluchtjes, als een jonge lekker ruikt wordt ik daar helemaal gek van.
    - Als ik pasta eet moet dat verdrinken in curry.
    - Bij de friet eet ik altijd 2 frikadellen, al zolang als ik kan eten.
    - Ik heb altijd eyeliner op, maakt niet uit welke andere make-up producten ik gebruik.
    - ik word rustig als ik bij een dier op de grond ga liggen en deze kan knuffelen - hond, paard, geit, kip maakt niet uit.
    - Ik ben zwaar -maar dan ook echt- zwaar verslaaft aan crimeseries, al sinds mijn 9e.
    - Ik kan beter tegen kots/ontlasting/bloed-zelfs ingewanden- van dieren op mijn lichaam dan kleine kinderen die me ondersmeren met kwijl en eten aan hun handen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik hou van de geur van onze kelder.
    Ik moet ALTIJD drinken hebben bij het eten, anders krijg ik het niet door m'n keel. XD
    Ik eet bij bijna elke maaltijd wel sambal.
    Ik hou van gesmolten ijs.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    - Ik vind benzine heel lekker ruiken
    - Ik kan er absoluut niet tegen als ik de hele dag bij mensen in de buurt moet zijn, dan word ik echt vreselijk chagrijnig.
    - Mijn vingers zijn echt heel vreemd, het onderste kootje staat schuin, de rest recht. Alleen mijn duim is helemaal recht.
    - Ik waardeer heel veel dingen die andere mensen over het hoofd zien.
    - Ik vind een kampvuur ongelofelijk lekker ruiken.
    - Als ik op Twitter ben dan schrijf ik vrijwel altijd in het Engels.
    - Ik kan uren blijven nadenken over iets dat iemand tegen me heeft gezegd, en dat neem ik vaak negatief op.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik hou van papier scheuren
    Ik kan mijn oren bewegen
    Ik kan met mijn tong mijn neus raken en de onderkant van mijn kin
    Mijn lievelingswinkel zit alleen in Spanje
    Ik vreet veel maar ik ga over mijn nek als ik Sugarsnaps ruik


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik lust champignons alleen maar als ze rauw zijn.
    ik heb er een hekel aan als mensen aan mijn hoofd/haar zitten.
    Ik heb altijd de neiging om op mijn nagels te bijten als ze niet gelakt zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    ik lust champignons alleen maar als ze rauw zijn.
    ik heb er een hekel aan als mensen aan mijn hoofd/haar zitten.
    Ik heb altijd de neiging om op mijn nagels te bijten als ze niet gelakt zijn.

    lol me 2


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -Ik eet alleen fruit als het hard is.
    -Ik heb soms van die dagen waarin ik heel lief wordt en alles doe wat van me gevraagd wordt. Maar dan ook echt alles.
    -Ik hou van mayonaise en ketchup,maar niet als ze gemengd zijn.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:20 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    - Ik kan mijn wenkbrauwen elk apart bewegen.
    - Ik kan er niet tegen als mensen zichzelf krabben.
    - Ik word misselijk van de geur van kauwgom.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:12 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.