• Haai people.

    Ik had ergens gelezen dat One Direction op zou treden op de Olympische Spelen. Maar nou las ik weer ergens anders dat ze niet zouden optreden en dat het allemaal fake was.
    Weet iemand hier meer vanaf?
    Oh, en hoe laat begint de afsluitingsceremonie?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    xhowareyou schreef:
    Wat doen alle 1D-haters op het 1D-forum?
    Serieus, ga gewoon lekker weg hier en ga lekker je hardcore ofzo luisteren, DAT kan je naar mijn mening echt geen muziek noemen.

    Omdat het in Actieve Topics komt. Daarom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had niet gevraagd om haat reacties over One Direction,
    ik had specifiek iets over de OS gevraagd. Als je daarop antwoord hebt gegeven, dankje!
    Dan hoef ik niet allemaal van die discussies die helemaal nergens over gaan, en waar iedereen zich aan irriteert.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ze playbackten volgens mij. Zonde, want het is een van de mooiste dingen die je kan overkomen als artiest.
    En even een opmerking: als er lovende reacties over One Direction mogen worden geplaatst, dan mogen er ook haat reacties. Anders is het niet eerlijk :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Ze playbackten volgens mij. Zonde, want het is een van de mooiste dingen die je kan overkomen als artiest.
    En even een opmerking: als er lovende reacties over One Direction mogen worden geplaatst, dan mogen er ook haat reacties. Anders is het niet eerlijk :Y)

    Oh, it was real, hun.
    Zo vals haalt Harry niet uit op de CD! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo