• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    (volgens mij gaat het niet werken xD)

    Andrew

    Met een glimlach op mijn gezicht loop ik naar de ingang om mijn vrienden zo weer op te vangen. Ik had echt veel zin om ze weer te zien, het wordt sowieso weer een leuke zomer dat kan niet anders. Ik haal mijn hand even door mijn haar terwijl ik rustig wacht, hopelijk duurde het niet te lang voor ze kwamen. Ik vraag me trouwens ook af hoe ze zouden reageren op sommige veranderingen die ze nog niet gezien hebben, zoals de club die we met ze alle bedacht hebben maar nu pas echt klaar is. Daar zullen deze zomer vast een paar mooie feestjes komen. Veder zijn er natuurlijk nog meer dingen bij gekomen wat ook allemaal wel leuk is.

    Ailleen Megan Lockwood
    Ik zet mijn zonnebril op en kijk vervolgens opzij om Jayy weer met een glimlach aan te kunnen kijken. 'Denk je hetzelfde als wat ik denk?' vraag ik lachend, wetende dat het niet heel moeilijk is om te raden.Zeker niet op een moment als deze. Het was geweldig om weer naar de camping terug te keren en iedereen weer te zien. Toch ook wel nieuwsgierig wat er deze zomer zou gebeuren, als je terug kijkt naar de laatste keer. Heel even gaat mijn blik toch weer naar voren als we er bijna zin en zie Andrew al bij de ingang zie staan en Summer ook aan zie komen lopen. Oké, langzaam, maar zeker, word het eng dat het keer op keer weer gebeurd, maar aan de andere kant is het ergens ook te verwachtenn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy brown

    Ik kijk met een grijns naar Ailleen en ik knik, ik weet wel wat ze dacht dat was nu niet moeilijk te raden aangezien waarschijnlijk iedereen op zo'n moment als dit ongeveer dezelfde gedachte zou hebben. Ik heb echt zin om weer op de camping te zijn, vorig jaar was echt geweldig en waarschijnlijk kon het niet anders dan dat dit jaar alleen maar beter werd. Ik grijns even als ik in de verte Andrew al zie staan. Daarna zie ik Summer ook lopen en gelijk glimlach ik even. Geweldig dit weer.

    Aileen Megan Lockwood
    Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen blijf ik naar Jayy kijken, en mijn glimlach word ook alleen maar breder. Zeker is dat deze de eerst komende tijd ook niet meer zou verdwijnen. Uiteindelijk kruip ik toch iets dichter tegen hem aan, om vervolgens mijn armen om zijn middel te slaan. 'Dit word een geweldige nieuwe zomer samen met jou en de andere' zeg ik zachtjes. Als je ziet hoe het vorig jaar begon en eindigde en dan nu er ook nog is bij. Er is zoveel gebeurd, maar wel allemaal positief. Een begroeting voor Andrew en Summer verlaat mijn mond al weer, maar geen idee of het al te verstaan was. Anders komt het straks nog wel een keer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy Brown[/b

    Ik glimlach en sla mijn arm om Aileen heen. 'Daar ben ik het helemaal mee eens' zeg ik met een glimlach. Ik weet zeker dat deze zomer geweldig wordt, anders kan ook gewoon niet. 'Hello!' begroet ik Andrew en Summer vrolijk en kijk ze even aan. Andrew begroet ons enthousiast en ik glimlach even naar hem. Nu nog even wachten op de rest waarschijnlijk hopelijk kwamen die een beetje snel want dan konden we gewoon wat leuks gaan doen met ze alle. Ik had bijvoorbeeld nu al wel zin om te gaan zwemmen, het is aardig warm hier.

    Aileen Megan Lockwood'
    Ik legde mijn hand op die van Jayy waarna ik kort een bedenkelijk gezicht trok. 'Waarom komt dat antwoord niet onverwachts?'vraag ik en schiet dan in de lach. Nee, dit gaat echt gezellig worden en zo niet dan toch, want de tweede optie is niet mogelijk. Ik kijk op en glimlach even naar Andrew en Summer en nogmaals verlaat een begroeting mijn mond. Summer begroet ons en Andrew net zo vrolijk terug, en volgens mij was de vrolijkheid gewoon aanstekelijk. Nu is het dan nog wachten op de rest. Gelukkig valt het wachten nu mee doordat het gezellig is en het dan eigenlijk niet meer op wachten lijkt. Ja, vreemd maar het is wel zo. Al hoop ik wel dat ze toch snel komen, zodat de zomer echt kon beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita

    zuchtend kijk ik door het fotoboek heen van mij en. het doet me pijn als ik het weer zie.
    ik snap nog geen eens waarom het uit is gegaan.
    'Andrew? ik heb een vraag' zeg ik zachtjes terwijl ik naar mijn broer toe loop


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy

    'Omdat we het vaak met elkaar eens zijn' zeg ik lachend en druk even gauw een kus op haar wang. Ik hoor hoe Summer ook vrolijk wat zegt en ik grinnik even. Iedereen is al gelijk vrolijk, mooi zo want chagrijnige mensen kunnen we hier nu niet echt gebruiken denk ik zo. Ik zie Bonita aankomen die niks zegt maar gelijk tegen Andrew begint te praten. 'Hallo Bonita!' zeg ik vrolijk en kijk er even aan.

    Andrew

    Ik glimlach even naar iedereen die er nu staat, ik ben zo blij dat hun er al zijn, ik heb echt zin in deze vakantie. Ik kijk op als ik Bonita haar stem hoor en kijk er daarna aan. 'Nou stel maar' zeg ik met een glimlach en kijk er afwachtend aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en blijf Bonita aankijken. Volgens mij is ze de enige hier die niet zo vrolijk is.

    bonita
    'Weet jij misschien waarom het tussen mij en hem uit is gegaan. ook al kijk ik terug naar de foto's van mij en hem ik zag nooit dat hij ongelukkig was' prevel ik zachtjes terwijl er een traan over mijn wangen glijd. 'Ik dacht dat hij de juiste was. misschien mag ik gewoon niet een vriend hebben' fluister ik zachtjes. waarom kan iedereen nou gelukkig zijn behalve ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew

    Ik kijk haar aan en zucht zachtjes. Ik sla mijn arm om haar heen en knuffel haar even. 'Dat weet ik ook niet en hij was ook vast niet ongelukkig maar er zullen wel dingen veranderd zijn' zeg ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Tuurlijk wel en die ga je ook krijgen, kom op zusje het is weer vakantie dus je moet wel vrolijk worden en bovendien vindt je misschien hier nog wel een hele leuke jongen' zeg ik met een glimlach en laat er los om vervolgens weer naar de rest te kijken. We wachten nu eigenlijk alleen nog op Brady

    Bonita
    een zwakke glimlach verschijnt er op mijn gezicht. lief druk ik een kus op zijn wang. 'Dankje broer' glimlach ik terwijl ik mijn arm om zijn middel leg aangezien hij nu een kop groter is doordat ik geen hakken aan heb. 'Zullen we vanmiddag gaan zwemmen' vraag ik met een pruillipje. misschien moet ik gewoon maar alles achter me laten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik stap uit de auto en haal de koffers uit de achterbak. Vorig jaar had ik er helemaal geen zin in om hier heen te gaan. Nu? Nu kon ik niet wachten om weer hier heen te gaan. Ik trek mijn koffers achter me aan - mijn gitaar tas hangt over mijn rug - en loop het terrein van de camping op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [oowja als jullie nog mensen weten die mee willen doen of zo of zelf nog iemand aanmaken mag dat omdat het nu maar met heel weinig is ]

    Andrew

    'Geen probleem maar nu wel blijven glimlach hé' zeg ik en lach eventjes. 'Ja is goed, al denk ik dat het eerder dan vanmiddag wordt, als Brady er is kunnen we gelijk gaan zwemmen' zeg ik grijnzend en net op het moment dat ik dat zeg zie ik Brady lopen. 'Heey Summer kijk is daar is je vriendje' zeg ik grijnzend en kijk weer naar Brady. 'Heey Brady!' roep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:19 ]

    Bonita
    'We kunnen nu dus gaan zwemmen' lach ik en spring op andrew zijn rug. 'Je hebt een dikke kont drew' zeg ik lachend 'Maar hij zit wel heerlijk broer'. grijnzend druk ik een kus op zijn wang. 'Ik heb zin om iemand te irriteren. drew weet jij nog een jongen die je snel gek krijgt' zeg ik met een grijnzende ondertoon in mijn stem. 'Want ik wil er eentje gek maken'.

    - haal me bff wel ff over-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3