• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    Andrew

    'Ja dat kan' zeg ik en zucht even als ze op me rug springt. 'Echt niet, de enige die dat heeft ben jij' zeg ik en maak zo een beweging dat ze weer van mijn rug af is en zorg er wel voor dat ze op der voeten staat. 'Echt niet dat ik jou ga dragen' zeg ik en schud naar haar vraag lachend mijn hoofd. 'Ga er een zoeken zou ik zeggen' lach ik en kijk daarna naar de andere. 'Dus gaan we zwemmen?'

    bonita
    lachend kijk ik hem aan. 'Ik heb geen dikke kont. jij wel. en hoe weet je dat mijn kont lekker zit' lach ik. 'Bradyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. je mag summer niet aanranden buiten je tent. ik dacht dat ik je wel wat bij had gebracht vorig jaar' grijnst ik terwijl ik uit mijn broers zak kauwgom vis. 'Dankje drew voor de kauwgom' lach ik waarna ik er 3 in me mond doe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik schiet in de lach en loop naar het groepje terug.
    "Heey jongens," ik geef ze allemaal een knuffel.
    "Wat hoorde ik over zwemmen? Ik heb het stikheet!"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ( Ik zal morgen, misschien vanavond, maar moet echt een voldoende halen voor geschiedenis (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik reageer zo wel))

    ( Zianourryx -> Magicales)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night
    'En opnieuw zijn we het weer met elkaar eens.' hoorde ik Aileen tegen Jayy zeggen en lachte zachtjes. Toch vroeg ik me af of die twee het een keer niet met elkaar eens waren. De woorden van zowel Andrew als Bonita lieten me opzij kijken, om vervolgens Brady ook aan te kijken met een glimlach. 'Dat het daar tijd voor is? Maar je hebt gelijk.' Mijn zonnebril zette ik af en liep zijn richting op.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 16:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (sorry kon gister uiteindelijk niet meer op Q en ben nu best ziek, moest vandaag naar ziekenhuis voor onderzoeken en zo, en weet ik niet of ik vandaag nog reageer)

    Andrew

    'Nou laten we gaan zwemmen dan!' roep ik vrolijk en glimlach daarna. Ik trek mijn shirt uit omdat ik daaronder toch al mijn zwembroek aan heb. Ik haal mijn hand even door mijn haar en ren dan vrolijk naar het water toe om daar vervolgens in te springen. De rest zou vast wel komen, en anders niet dat zie ik vanzelf wel.

    'Bonita
    Lachend volg ik mijn broer. Wat maakt het ook uit. lachend doe ik mijn shortje en cropped shirt uit waarna ik in me lingerie sta die gewoon kan dienen als bikini. Lachend duik ik het water in naast mijn broer. 'Hello brother' lach ik en ga om zijn nek hangen. een kleine zucht verlaat mijn mond als ik denk aan vorig jaar en het litteken op mijn buik zie. Snel ga ik kopje onder voordat iemand de tranen ziet

    me mama denkt dat ik miss iets met me hand heb


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ik neem aan dat Summer en Brady nog steeds iets hebben x'D of niet?]

    Brady Wright
    "Heey Summer," ik trek ondertussen mijn shirt uit, want ik heb net zoals Andrew ook mijn zwembroek al aan. Ik kijk Summer met een schuine glimlach aan.
    "Ga je ook mee zwemmen? Of moet ik je er maar gewoon ingooien zodat je geen keuze hebt," grinnik ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ( Ja, zover ik weet wel ja x'D )

    Summer Melody Night
    'Good day Snowflake,' Ik bind mijn haar in een staart terwijl mijn blik nog steeds op Brady is gericht. Mijn armen sla ik uiteindelijk om hem heen en druk een klein kusje op zijn lippen.
    Al snel worden mijn ogen groot en schud bijna gelijk mijn hoofd. 'Nee, laten we dat maar gewoon niet doen. Maar volgens mij heb ik al geen keuze, dus ga wel mee' Lacht ik zachtjes, wetende dat ik toch wel mee zou gaan. Alleen zet wel voor de zekerheid weer een stap achteruit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik lach en prik haar in haar zij.
    "Nou kom je dan?" vraag ik vrolijk aan haar, "of moet je je nog omkleden voordat ik je in het water gooi?"
    Ik kijk haar met een iets te vrolijk gezicht aan en druk een kusje op haar wang.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.