• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    [ja we gaan het proberen ^^]

    [Yay :'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [was het eigenlijk alweer vergeten te doen :P. wat vinden jullie ervan dat het een nieuwe vakantie is, met wat nieuwe vakantiegangers en nieuwe vrienden(nieuwe rollen dus). De mensen die niet meer reageren zijn in de tussentijd niet meer echt bevriend met de andere waardoor ze niet meer komen. Als je partner dus niet meer heeft gezegd dat die nog mee wilt doen is de relatie uitgegaan. Is dit iets om mee veder te gaan?]

    -oeeee jaaaaa ik vind het goed. ookal moet ik jayden missen xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [tja maar anders heb je een vriendje die niet meer reageert :P]

    -dat is ook niet leuk :S. omfg nog 2 maanden en 19 dagen en dan zit ik in het ziggodome-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik vind het goed (: en nog heel veel dagen en dan zit ik in een of andere concert hal in berlijn :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Helllowwww (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    haaiii

    Het is hier ook al zo stil x'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jup, bijna al mijn rpg's zijn stil. Zelfs directioner live is doodgelopen:P

    Klinkt bekend. Er loopt er bij mij nog een en deze half.....Ik weet en wilde reageren, maar krijg de helft van mijn topics niet meer geopend waaronder die. Er moet iets aan gebeuren :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ja da heb ik ongeveer ook en der komen ook niet heel veel leuke bij nu, krijg je dan van die berichten met: OOPSIE! en dan een verhaaltje eronder?

    Nee, klopt en dat is juist weer niet leuk. Trouwens ik beloof als ik weer bij Directioner live kom daar ga reageren. Maar ja, krijg dat inderdaad ook..Laat maar raden jij ook?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is goed hoor ^^ ja ik heb da inderdaad ook maar herlaad het dan waardoor die het wel doet