• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    Okeey en langzaam komt hier ook weer leven in x'D Maar dat geluk heb ik dan weer niet en na 15x misschien


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ja klopt, we moeten hem eigenlijk weer beginnen maar zullen we het gewoon doen met de mensen die we hebben? en dat is wel balen dan, dat probleem moet echt snel opgelost worden.

    Ja, misschien wel handig om verder te gaan met de mensen die we hebben, want het is niet duidelijk of de rest nog reageert. Als ze niet reageren valt er weinig te beginnen. Inderdaad, maar als het goed is zijn ze bezig om het op te lossen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    oke dan gaan we veder, wat vinden jullie beter, gewoon verdergaan waar we gebleven zijn of een nieuwe zomer?

    Yay, een beetje nieuw leven erin, maar denk dat die keuze aan jou is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik laat jullie de keuze maken, dus zeg maar wat jij het liefste wilt ^^

    Dat kan inderdaad ook (: Maar het maak mij echt niet uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk dat nieuwe zomer slim is, omdat ik zowat alles vergeten ben uit het RPG :'3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm oke is goed, ik zal morgen even topic aanpassen en dat soort dingen en een post maken waar iedereen veder mee kan

    haai
    ik heb dus weer iets gemist XD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik zal het zo even doen maar ben net pas tbuis, je hebt eigenlijk niks gemist hoor

    Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.

    [Ik denk dat we de mensen weer laten aankomen of dat ze er al zijn, verzin het zelf maar^^]

    -wij zijn er sws al @quin98 xD maar ben pas zaterdag avond weer echt actief ben slapen bij me bff -


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 22:17 ]