• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Come on, niemand?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Lijkt me wel leuk, maar ken de serie niet :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Klinkt geweldig. Ik heb bijna alles van Charmed gezien dus dat zal geen probleem vormen... Hum, ik ga even denken wat ik wil maken dan hoor.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rider schreef:
    (Lijkt me wel leuk, maar ken de serie niet :') )

    Je hoeft de serie er ook niet voor te kennen, als je maar aan het verhaallijn houdt. Het gaat meer om het idee. Als je vragen hebt erover kun je het altijd vragen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ebola schreef:
    Klinkt geweldig. Ik heb bijna alles van Charmed gezien dus dat zal geen probleem vormen... Hum, ik ga even denken wat ik wil maken dan hoor.

    Oke, nice! I'll be waiting. ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohh ik weet het niet, Ik vind charmed echt een geweldige serie ! ik ben echt aan het twijfelen...


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    Ohh ik weet het niet, Ik vind charmed echt een geweldige serie ! ik ben echt aan het twijfelen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Whaha, ik ben maar begonnen aan de eerste aflevering seizoen 1, aangezien jullie zeiden dat het zo geweldig was. Ik blijk het wel te kennen. Heb ooit een keer één aflevering gezien en snapte er niks van :'). Anyway, ik wil dus wel meedoen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, deze lijkt me zo leuk! Twijfels.. Ik doe al aan zo veel RPG's mee.. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oh, deze lijkt me zo leuk! Twijfels.. Ik doe al aan zo veel RPG's mee.. :'D

    Kan ook een tijdelijke rol om te zien hoe het gaat? Dan speel je gewoon iemand die ze vermoorden of zo? Je kunt altijd nog een rol aanmaken. Of je wilt iemand van de vijf zussen spelen.. dan moet je wel effe snel zijn haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nou, oké, de laatste dan :"D.
    Ik resveer éen van de vijf, vul 'm zo in. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oké, die serie is awesome. Ik wil wel één van de vijf reserveren


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, doe mij er ook maar één van de vijf.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Hmm oke dan ik wil ook een van dr vijf reserveren c:
    En aragog jij bent toch Mitshy ??haha oke sorry dat moest ik even snel vragen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc): Een van de krachtige Mertens-heksen.
    • Naam: Alexis Victoria Mertens.
    • Leeftijd (tussen de 19 en -): 20 jaar. Geboren op 24 mei 1991.
    • Karakter: Alexis heeft een spontaan karakter en heeft een opvallend, levendige uitstraling en een sterke wilskracht. Het is een van haar sterkste kanten van haar hele karakter. Alexis heeft een romantische dromer met een rijke poëtische verbeelding en heeft geen angst voor iets of iemand. Ze zal alles een keer wel willen proberen en als ze het naar haar zin heeft gehad zal ze het nog een keer willen doen. Maar met dit alles kan ze ook erg avontuurlijk, nieuwsgierig, charmant en grappig zijn. Ze vertrouwd op zichzelf en niemand kan haar dit wegnemen. Misschien kan ze door de liefde of de magie wat aan haarzelf twijfelen als dit erg uit de hand loopt maar anders niet. Alexis is zeer opstandig en koppig en ze zal niet bang zijn om de waarheid te zeggen, want dit houdt haar niet tegen. Ze heeft een erg ongeduldig karakter en een kort lontje. Ze zal hoe dan ook haar zin krijgen, maar ze zal dit niet doen als het iemands leven kan kosten die wel eens dierbaar voor haar kan zijn. Alexis is down to earth en makkelijk om mee om te gaan. Soms is Alexis te positief ergens over en wilt ze iets zo graag dat ze het nadeel ervan niet inziet. Hier moet ze dan ook de consequenties voor oplossen en soms probeert ze hier dan zelfs onder uit te komen, maar meestal probeert ze deze gewoon op te lossen. Als je er iets zelf naar maakt dan moet je het ook zelf opruimen, vind ze. Al is Alexis niet echt het soort persoon die een carrière kiest in de negen-tot-vijf-wereld. Ze wilt niet aan disciplines en andere verplichtingen vastzitten, maar als ze een baan heeft waar ze het echt fijn heeft gaat ze er echt voor. Al heeft ze hier niet zoveel tijd voor vanwege dat ze een heks is en het kwaad moet vermoorden. Voor de rest is zij een warmhartig en lief meisje, en kan ze goed naar je luisteren. Je kunt je dingen kwijt aan Alexis, want ze is een erg betrouwbare en rechtvaardig iemand. Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt. Behalve als je over haar familie begint, dan is ze zichzelf niet en kan ze je zo aanvallen. Ze heeft namelijk een erg kort lontje. Als iemand Alexis heeft gekwetst, dan kan ze lang een wrok koesteren voor diegene, en zich blijven vasthouden aan de pijn die diegene heeft veroorzaakt.
    Alexis heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden en om binnen te zitten. Ze moet wat doen en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
    • Uiterlijk: Komt nog.
    • Liefdesstatus: Op dit moment heeft ze geen liefde.
    • Extra: Ze heeft haar eerste tatoeage laten zetten toen ze 14 jaar was. Een soort lotusplant dat over haar rug siert. Ze heeft nog een tattoo; deze bevindt zich op haar sleutelbeen. Een laatste tattoo heeft ze op haar linker bovenbeen zitten.
    • Krachten: Komt nog.
    • Overig: Alexis houdt ervan om wat van de wereld te zien, dus vind ze het erg leuk om op reizen te gaan of te gaan fotograferen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.