• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Haha, dat is wel erg handig! Vriend of vijand? ;p.


    Hm, dat is nog een moeilijke. 8D Het is beide leuk.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Oh, je hebt de demon van de angst! In de serie van Charmed heet hij Barbas. Haha, ik vind hem zo cool.
    "Barbas: de demon van de angst. Hij zou pas om de 1300 jaar verschijnen, op vrijdag de 13e en doodt hij 13 vrouwelijke heksen. Wanneer hij in seizoen 1 verschijnt, wordt hij verslagen door de Charmed Ones wat hem aanzet om naar een mogelijkheid te zoeken om meerdere keren terug te komen en wraak te nemen. Hij verscheen zowat in elk seizoen maar werd geen hoofdschurk."


    JA ! Alleen heb ik het wat veranderd Hahah. Ik heb dat boek van charmed die ene waar allee demonenen alles in staat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    (...)

    JA ! Alleen heb ik het wat veranderd Hahah. Ik heb dat boek van charmed die ene waar allee demonenen alles in staat.

    Echt? o.o Omg nice! Die wil ik ook, ghehe. Wist je dat er ook een stripreeks bestaat, dus dat er ook een 'seizoen' 9 en 10 er zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg nee ;o dat wist ik nog niet !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Btw..zijn mijn krachten goedgekeurd? Ze heeft gewoon de krachten van Paiges maar met Phoebe's visioenen..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oew, mag ik dan gedachte projectie. Maar dan niet dat ze zomaar hele gebouwen en dergelijke kan laten verschijnen, omdat dat veel te veel energie kost. En dat ze dan om zich te beschermen ook schild power heeft, wat haar dan een stuk minder energie kost, maar ook wel uiteindelijk zijn tol eist.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe wel gewoon de goede agent. 8D


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    De moeder is, net zoals in de serie van Charmed, overleden en de vader hebben ze geen contact mee.


    Oké, en leven zo ook samen in een oud huis net als in de serie?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb wat erbij gezet, dat Amare hun moeder nooit echt heeft gekend, alleen vage herinneringen heeft omdat ze te jong was?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, en leven zo ook samen in een oud huis net als in de serie?

    Ja, ik zal later als ik op me laptop zit alles even bijwerken en de rollen bekijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, deze kracht is epic.
    Lokken/verleiden
    Het vermogen waardoor iemand een dusdanige aura (eventueel van sexuele verleiding) om zich heen kan creeeren waardoor een persoon of specifieke persoon die bij hem in de buurt komt volledig in zijn betovering en onder zijn macht komt en deze persoon volledig kan manipuleren/dingen kan laten doen die hij wilt dat die persoon doet. Een hele gevaarlijke power die we in verminderde vorm zei het niet toch al erg sterk over de gehele wereld tegenkomen. In een nog sterkere vorm komt de persoon echt in een soort trance en weet na afloop van een gebeurtenis ook niet meer wat hij gedaan heeft of wat er met hem gebeurt is.


    Mag ik die? *_*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Omg, deze kracht is epic.
    Lokken/verleiden
    Het vermogen waardoor iemand een dusdanige aura (eventueel van sexuele verleiding) om zich heen kan creeeren waardoor een persoon of specifieke persoon die bij hem in de buurt komt volledig in zijn betovering en onder zijn macht komt en deze persoon volledig kan manipuleren/dingen kan laten doen die hij wilt dat die persoon doet. Een hele gevaarlijke power die we in verminderde vorm zei het niet toch al erg sterk over de gehele wereld tegenkomen. In een nog sterkere vorm komt de persoon echt in een soort trance en weet na afloop van een gebeurtenis ook niet meer wat hij gedaan heeft of wat er met hem gebeurt is.


    Mag ik die? *_*

    Dit is meer een demon-kracht. Trouwens, wat heeft dit te maken met 't kwaad te bestríjden? (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sirens schreef:
    Ik heb wat erbij gezet, dat Amare hun moeder nooit echt heeft gekend, alleen vage herinneringen heeft omdat ze te jong was?

    Oke, is goed (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Dit is meer een demon-kracht. Trouwens, wat heeft dit te maken met 't kwaad te bestríjden? (:

    Awh, ja, dat is waar. Niet echt aan gedacht :'D.
    Nja, is mijn huidige kracht trouwens goed? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoi.
    -awkward silence-
    Wat moet ik spelen dan? lol. De heksen zijn al bezet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.