• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Yes, but I'm waiting xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ohja, sorry. Ik moet nog reageren. Helemaal vergeten. Ga ik meteen eventjs doen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter

    "Hij mag misschien een Guppy zijn, hij red zich er wel uit. En ik onderschat Willow ook niet." zei ze als antwoord en glimlachte eventjes.
    "Waar is de rest eigenlijk?" vroeg ze toen gapend. Het was al redelijk laat geworden en ik had al zin om te gaan slapen.
    Ze keek om zich heen en verlichte met haar zaklamp de grond voor ons. Vast om te controleren of er niks vies lag.
    Toen draaide ze zich om naar mij waarbij ze met haar zaklamp mijn gezicht Haar blik gleed langs mijn gezicht en ze grijnsde eventjes. "Like what you see?" zei ik lachend en rekte me eventjes uit.
    Ik gaapte kort. "Misschien moeten we straks maar eens gaan slapen." Ik keek naar de tijdmachine. "Daarin." zei ik terwijl ik erna wees, "Dan zijn we tenminste veilig tegen die wezens."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Zacht moest hij om mijn fluisterende vraag lachen. “Wat ik ben?” Ik trek mijn wenkbrauw omhoog, ga normaal staan en doe mijn handen in de broekzakken van mijn donkere jeans.
    “Ja,” begon ik geïrriteerd, “Wat jíj bent.” Herhaalde ik en zuchtte diep, sarcastisch en geïrriteerd door het feit dat hij weer moest lachen. “Ik denk niet dat het jouw zaken zijn al zou je dat misschien wel denken. Als je het zo graag wilt weten kan ik wel vertellen dat ik hongerig ben.”
    Ik keek hem even nadenkend aan, maar na enkele seconde verscheen er een scheef grijnsje op mijn lippen. “Je weet hoe fout dat klinkt na het gesprek van net hé?” Ik grinnikte, maar veranderde het toen in een normaal glimlachje. “Maar dan hebben we in ieder geval één ding gemeen, want ik ben ook hongerig.” Al had ik geen idee hoe ik dat van hem op moest vatten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - Wezen

    Hij kijkt mij nadenkend aan alsof hij het juist moet interpreteren. Na enkele seconden verschijnt er dan een scheef grijnsje op zijn lippen, verkeerde geïnterpreteerd dus.
    "Je weet hoe fout dat klinkt na het gesprek van net hé?" Hij grinnikte, maar veranderd het in een normaal glimlachje. Het is vreemd om hem niet sarcastisch of iets dergelijks te zien doen. Ik snap nu hoe hij het ziet en klem mijn kaken op elkaar. Daar denk ik gewoon niet aan als ik mannen zie, dat hoort hij ook niet te doen.
    "Maar dan hebben we in ieder geval één ding gemeen, want ik ben ook hongerig." Ik trek mijn wenkbrauw op als ik hem dat hoor zeggen. Bedoeld hij nou letterlijk, zoals mensen voedsel nodig hebben om te overleven of op die andere, verkeerde manier. Daardoor kijk ik hem ook vragend aan.
    "Die manier bedoelde ik in ieder geval niet en het laat mij afvragen op welke manier jij het nu bedoeld." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James klemt zijn kaken op elkaar, waarschijnlijk stelt hij mijn gedachten niet op prijs. Well, what can I say?
    Ik gniffelde en zie hoe hij vervolgens zijn wenkbrauw op trekt als ik zeg dat ik ook hongerig ben. Hij zal waarschijnlijk wel niet weten wat ik er mee bedoel, wat vermakelijk voor mij is. Vragend keek hij mij aan en deze blik beantwoordde ik met een klein glimlachje.
    "Die manier bedoelde ik in ieder geval niet en het laat mij afvragen op welke manier jij het nu bedoeld."
    Expres wiebelde ik met mijn wenkbrauwen, maar lachte toen en schudde mijn hoofd terwijl ik een hand door mijn haar haalde. "Don't worry, ik bedoelde niet dát," Gniffelde ik en keek hem weer aan. "Gewoon dat ik honger heb in eten." verklaarde ik nu duidelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Hij wiebelt wat met zijn wenkbrauwen, lacht dan en schud zijn hoofd terwijl hij een hand door zijn haar haalde. Charmant hoor. Ik kijk hem wat ongelovig aan. Menselijke humor in onbegrijpelijk. Heeft hij wel een idee dat hij in levensgevaar verkeerd? Om dan grapjes te lopen maken...
    "Don't worry, ik bedoelde niet dát." Hij kijkt me gniffelend aan en ik kijk wat chagrijnig terug. "Gewoon dat ik honger heb in eten." verklaard hij nu en ik knik lichtjes.
    "Dan is de enige vraag die overblijft, wie mag er eerst eten?" grijns ik. Nu is het weer mijn beurt om een spelletje te spelen. Deze jongeman maakt het mij moeilijk en dat wind mijn insticten op. De lust naar zijn pijn word er alleen maar groter mee. Hoe afstotelijker hij doet voor mij, hoe liever ik het hem laat uitgillen straks.
    "Dat word waarschijnlijk jij aangezien ik niets aan een uitgehonderd slachtoffer heb. Dat is niet leuk." verklaar ik vervolgens met een ietwat verveelde stem.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    "Dan is de enige vraag die overblijft, wie mag er eerst eten?" grijnst hij. Ik trek verward mijn wenkbrauw omhoog, omdat ik zijn vraag nogal belachelijk vond. Wat maakt dat uit?
    "Dat word waarschijnlijk jij aangezien ik niets aan een uitgehonderd slachtoffer heb. Dat is niet leuk." verklaart hij met een ietwat verveelde stem en ik kuch hard en duidelijk, waarna ik hem aankeek met een vage blik in mijn ogen.
    "Een uitgehongerd slachtoffer? Wat is dit, hans en grietje?" Verveelt trek ik mijn wenkbrauw op en sla mijn armen weer over elkaar, waarna ik mijn armspieren aan span.

    (Meer kwam er niet echt uit. ;$)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Hij kucht plots hard en duidelijk waarna mij met een vage blik aan kijkt.
    "Een uitgehongerd slachtoffer? Wat is dit, hans en grietje?" Hij trekt verveeld zijn wenkbrauw op en slaat zijn armen over elkaar. Ik zie duidelijk dat hij zijn armspieren aan spant en kijk even om me heen.
    "Ik heb werkelijk geen idee wie Hans en Grietje zijn maar volgens mij zijn we grietje kwijt geraakt." zeg ik tegen hem als ik Willow niet meer zie. Hm, ik heb teveel op hem gelet, normaal ontglipt mij nooit zoiets belangrijks. Maar ik begrijp best waarom zij weg is, zo onderdanig als ze behandeld word door hem. Ze verdient ook niet beter maar ja. Mijn blik glijd terug naar de jongeman en ik glimlach iets. Zal hij opnieuw achter haan aangaan?


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    "Ik heb werkelijk geen idee wie Hans en Grietje zijn maar volgens mij zijn we grietje kwijt geraakt." Hij had om zich heen gekeken en ik was eerst te druk bezig om mijn met stomheid geslagen blik weer iets normaal te krijgen. Hierna lukte het enigszins en keek ik om me heen.
    Willow was inderdaad weggelopen, maar dit keer ga ik haar niet achterna hoor. Mijn geduld raakt op elke keer als ze in de buurt is, met haar koppige, maar erg naïeve karakter.
    Ik draai dus weer terug richting James en merk dat er een glimlach op zijn gezicht staat. Waarom opeens? Ik vertrouw het niet, maar laat hem dat niet merken, aangezien ik nog steeds niet zeker weet hoe ik zijn opmerking op moet vatten.
    "Weet je echt niet wie Hans en Grietje zijn?" vroeg ik enkel duidelijk verbaasd, fronsend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    De jongeman kijkt ook om zich heen waardoor hij ziet dat Willow inderdaad weg is, maar hij maakt geen aanstalten om haar achtervolgen. Gelukkig want ik heb ook geen zin om hem te achtervolgen. Willow heeft plaats gemaakt voor hem, een nieuw slachtoffer. Niet zo leuk als Willow in geslacht maar minstens even leuk in zijn gedrag, misschien nog wel leuker. Hij draait zich om richting mij.
    "Weet je echt niet wie Hans en Grietje zijn?" vraagt hij duidelijk verbaasd en fronsend. Ik zucht wat geïrriteerd waarna ik mijn hoofd licht schud.
    "Natuurlijk ken ik die niet. Hoe duidelijk moet ik vertellen dat ik niet van dezelfde plek kom als jij." zeg ik duidelijk geïrriteerd en ik begin er wat ongeduldig van te worden. "Ik kom hier vandaan, niet dat zielige wereldje waar jij en die hoop futloze mensen vandaan komen. Wees toch niet zo enorm naief." grom ik hem toe.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Hij zucht wat geïrriteerd waarna hij zijn hoofd licht schud. "Natuurlijk ken ik die niet. Hoe duidelijk moet ik vertellen dat ik niet van dezelfde plek kom als jij." zegt hij duidelijk geïrriteerd en ik kan duidelijk merken dat hij er ongeduldig van word.
    Hierdoor komt er een glimlachje op mijn gezicht terecht en een bepaalde blik in mijn ogen die ik zelfs niet kon doorgronden, al lag er ook iets van interesse in. "Ik kom hier vandaan, niet dat zielige wereldje waar jij en die hoop futloze mensen vandaan komen. Wees toch niet zo enorm naief." gromt hij naar me toe.
    Grijnzend keek ik hem aan, liep naar hem toe totdat we dichtbij elkaar stonden en bestudeerde zijn gezicht, voelde zijn armspieren en liep rondjes om hem heen alsof ik een aasgier was. Toen ik achter hem stond moest ik moeite doen om hem niet in zijn kont te knijpen, dus liep ik weer terug waar ik eerder stond op mijn plek, vervolgens keek ik hem knikkend aan. "Oké, ik geloof je." Ik zei het echter op een grijnzende manier, alsof ik een plan had. Welke ik niet echt had, maar dat wist hij niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha hij is wel geniaal.]

    James - wezen

    Zijn onbekende blik verbaasd me enigzins, maar het grijnsje waarmee hij op mij afloopt nog meer. Hij lijkt mijn gezicht te bestuderen en ik laat hem zijn gang gaan terwijl ik ongeïnteresseerd voor me uit staar. Het is gewoon de onbevredigende nieuwsgierigheid van de mens. Het verbaasd me wel iets als hij aan mijn stevige en goed ontwikkelde armspieren voelt en vervolgens een rondjes om mij heen loopt. Ik hou hem goed in de gaten tot hij weer voor mij staat en hij knikt.
    "Oké, ik geloof je." zegt hij op een grijnzende manier. Het lijkt alsof hij insenueerd dat hij een plan heeft, door zijn manier van doen. Ik trek iets mijn wenkbrauw op. Hij komt eerder over als een complete gek die doet alsof hij ergens iets wat van weet. Zo zijn ze vast ook hier terecht gekomen.
    "En dat heb je besloten door middel van wat? Rondjes om mij heen lopen als een klein, nieuwsgierig kind?" zeg ik spottend en buig me iets naar hem toe. "Of wilde je mijn lichaam gewoon goed zien en aanraking, vieze homo?" vraag ik er vlak na.


    Your make-up is terrible

    (Hahaha, sorry, ik kon het gewoon echt niet laten. Maar het is ook echt iets voor Xavier, lol.)

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    De gehele tijd had hij een ongeïnteresseerde blik op zijn gezicht, wat me niet deerde, maar wanneer ik terug liep naar mijn plek, trok hij zijn wenkbrauw iets op.
    "En dat heb je besloten door middel van wat? Rondjes om mij heen lopen als een klein, nieuwsgierig kind?" zegt hij spottend en buigt iets naar me toe, ik beantwoord het alleen maar door mijn wenkbrauwen vermakelijk omhoog te doen.
    "Of wilde je mijn lichaam gewoon goed zien en aanraking, vieze homo?" vraagt hij er vlak na. Hoewel ik op het eerste moment best beledigd was, liet ik dit niet merken, om de doodsimpele reden dat hij me hiermee kon pakken, pijn kon doen. Dus werd mijn gezicht eerst emotieloos en vervolgens kwam er een verleidelijke grijns op. "Stiekem wil je het wel."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Als mijn woorden hem al iets doen laat hij het niet werken. Zijn gezicht word emotieloos en vervolgens komt er een verleidelijke grijns op zijn lippen terecht. Ik moet toegeven dat hij ook echt verleidelijk is.
    "Stiekem wil je het wel." is het enige wat hij er op te zeggen heeft. Ik laat niet merken dat deze simpele reactie mij enorm irriteerd.
    "Natuurlijk, heel graag zelfs." antwoord ik met een stem die bijna barst van de sarcasme. Ik vraag me af of ik hier mijn voordeel niet mee kan doen. Dan zou ik wel meer arrogantie moeten laten varen, wat enorm moeilijk voor mij is. Ik zucht eens diep en druk mijn vingers tegen mijn slapen.
    "Je bent echt de meest irritante homo die ik ooit heb ontmoet, weet je dat? En ook de meest vasthoudende." zeg ik, om hem te laten denken dat hij lang niet de enige man die op andere mannen valt die ik ontmoet heb.
    "Met hun wist ik me wel raad maar met jou..."


    Your make-up is terrible