• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damien Hunter

    Ze gaf mij en Amberlynn een minachtende blik. Die had ik vast en zeker verdiend, maar ik had geen zin in dit gezeik. We hadden al genoeg problemen. "Goed, whatever. Ik kan er niets aan doen dat jullie je gedragen als mister en misses kleffe zielenpoot." Ze rolde met haar ogen en liep toen weg. Naast mij stond Amberlynn te tieren. "Rustig Amber, zo komen we ook niet verder." Toen liep ik Sage achterna, pakte haar vast bij haar schouder, draaide haar om en gaf haar een klap in haar gezicht. "Zo, hopelijk doe je daardoor normaal. Zie je niet in wat voor een verneukte situatie we hier zitten? Met jou gedrag komen we echt niet verder. En als je ons klef en zielig vind omdat we vertellen wat er gebeurd is in ons leven en ze tegen mij aanligt omdat ze het koud heeft is dat jou pech." Ik haalde diep adem. "Ik heb geen zin in ruzie in de groep, begrepen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Ik hoor de stem van Amber nog wat naroepen maar negeer het. Kunnen mensen hun domme problemen nou nooit eens voor zich houden? Ik loop toch ook niet overal mee te koop? Zeker niet bij een vreemdeling die ik verder nooit gezien of gesproken heb. Plotseling voel ik dat iemand mij vast pakt bij mijn schouder en mij omdraait. Het is Damien. De klap in mijn gezicht verwachtte ik het allerminst. Verbaasd kijk ik hem aan.
    "Zo, hopelijk doe je daardoor normaal. Zie je niet in wat voor een verneukte situatie we hier zitten? Met jou gedrag komen we echt niet verder. En als je ons klef en zielig vind omdat we vertellen wat er gebeurd is in ons leven en ze tegen mij aanligt omdat ze het koud heeft is dat jou pech." zegt hij en hij haalt diep adem. "Ik heb geen zin in ruzie in de groep, begrepen?" Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "En een meisje slaan is wel normaal zeker?" Mijn stem is veranderd in een hoog gepiep. "Ik heb ook geen zin in ruzie, als je dat soms denkt." vervolg ik met een normalere stem en leg mijn hand kort op mijn brandende wang. Amber sloeg hard, maar Damien nog veel harder. Niet dat ik het niet gewend ben maar ik hoef het niet nog eens mee te maken. Ik ben geen vechter en zal het ook nooit worden.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "En een meisje slaan is wel normaal zeker?" Haar stem veranderde in een hoog gepiep en ik begon me schuldig te voelen. "Ik heb ook geen zin in ruzie, als je dat soms denkt." vervolgde ze toen met een normalere stem. Ze legde haar hand op haar wang. "Het spijt me dat ik je moest slaan Sage." zei ik zachtjes, "Maar je was net heel erg onbeleefd en daagde ons beide heel erg uit. Dat leidt tot ruzie." Ik zuchtte zachtjes. "We zitten hier in een vreemde wereld en we kregen net al een briefje dat we bekeken worden. We moeten samen sterk zijn willen we hier overleven, zou hier iets zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Het spijt me dat ik je moest slaan, Sage. Maar je was net heel erg onbeleefd en daagde ons beide heel erg uit. Dat leidt tot ruzie." Hij zucht zacht. "We zitten hier in een vreemde wereld en we kregen net al een briefje dat we bekeken worden. We moeten samen sterk zijn willen we hier overleven, zou hier iets zijn." Ik knik even langzaam.
    "Je punt is duidelijk." zeg ik kort af. "Ik heb er geen spijt van nu. Ik blijf hier." Ik laat mijn tas prominent vallen en laat mezelf tegen de boom die hier naast me staat zakken. Ik trek mijn knieën op en kijk wat in het rond. Nu maar hopen dat hij snel weggaat.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ze knikte langzaam. "Je punt is duidelijk." zei ze kort af, "Ik heb er geen spijt van nu. Ik blijf hier." Ze liet haar tas op de grond vallen en ging tegen een boom aanzitten. Ze trok haar knieën op en keek om zich heen. "Moet ik weg gaan?" vroeg ik een beetje verbaasd door haar reactie. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en schudde toen mijn hand even. De klap had toch meer pijn gedaan dan ik had verwacht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Moet ik weg gaan?" vraagt hij en hij klinkt verbaasd. Ik kijk toe hoe hij met zijn hand door zijn haar gaat en vervolgens met de hand schud die mij geslagen had.
    "Uh ja. Natuurlijk." zeg ik een beetje bot en kijk hem vijandelijk aan. "Denk je echt dat ik wil dat je hier blijft of zo?" vraag ik er spottend achterna. Als hij dat echt denkt moet hij wel gek zijn.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Uh ja. Natuurlijk." zei ze bot en keek me vijandelijk aan. "Denk je echt dat ik wil dat je hier blijft of zo?" vroeg ze er achterna. "Pas op je toon." siste ik pissig. Wat kon ze irritant zijn! Toen draaide ik me om en liep terug naar Amberlynn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik voelde me deels schuldig om de ruzie maar deels ook niet. Ik liet me vallen in het gras en zuchtte. Damien was achter haar aangegaan en ik hoopte dat het wat zou opleveren, maar ik denk het niet.
    Als ik voetstappen hoor kijk ik op. Damien is weer terug en ik glimlach even zwakjes. 'Hoe was het met Sage?' vroeg ik toen maar en ging met mijn hand door mijn haar, een irritante trek die ik had gekregen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Pas op je toon." sist hij pissig. Hij draait zich om en loopt weg, de richting van Amber op. Ik grom kwaad naar hem.
    "Niet voor jou, slaande klootzak." mompel ik zacht en ik leg mijn hand weer op mijn pijnlijke wang. Ik ben bang dat hij morgen blauw is, zo'n pijn doet het in ieder geval wel. Ik weet hoe ik het kan bedekken maar daar heb ik nu niet de spullen voor omdat ik dacht dat het eindelijk over was. Ik kijk Damien niet na, in plaats daarvan sla ik mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Ze is een koppig vervelend mens, maar dat zal met haar verleden te maken te hebben. Toen ik haar sloeg werd ze stil en begon ze te piepen en daarna schoot ze weer in haar bitchy gedoe." vertelde ik aan Amberlynn en ging naast haar zitten. "Maar ze heeft dus een knal gekregen van me."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    "Maar ze heeft dus een knal gekregen van me." Ik keek hem aan. "Van jou moest ik stoppen met vechten terwijl je haar zelf een klap hebt gegeven?" Ik keek hem met een - begrijp je hiervan de logica - blik aan en schudde even mijn hoofd. "Iedereen heeft een verleden, een verleden waar je niemand op mag beoordelen. " mompel ik dan en denk zelf aan het voorval met Jayson.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ik knikte langzaam. "Ja, het was niet handig om haar een klap te geven, maar ze deed zo uit de hoogte en zo arrogant. Bij dat soort mensen helpt het vaak om ze een klap te geven." Ik ging op de grond liggen en keek naar de lucht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    Ik moest er even om grinniken. 'Daar heb je een punt.' zei ik toen en liet me ook achterover vallen. 'Ik hoop dat onze onbekende schutter haar niet vind.' mompel ik dan en kijk hem even aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Hahaha, dat hoop ik ook voor haar. Mensen hoeven nu niet meteen te sterven." Ik glimlachte even na haar. "Dat is niet de bedoeling."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.