• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - wezen

    Ik kijk op van mijn verveeldheid als ik gekraak ook. Die Aimee is allang ergens anders heen gegaan, vast weer richting die mensen maar mij boeit het weinig. Ze doet maar, eigenwijs stuk stront. Maar als ze te ver gaat krijgt ze mij achter zich aan, egoïst dat het is. Mijn benen komen gelijk in beweging en begeven zich geruisloos naar de plek van geluid. Het is een meisje, een meisje met bruin haar. Ze houd iets voor zich uit dat licht creëert. Ik volg haar sluipend.


    Your make-up is terrible

    Willow

    Geirriteerd duw ik een paar takken opzij met mijn ene hand terwijl ik met de andere hand mijn mobiel vasthoud en voor me uit schijn zodat ik tenminste iets kan zien. Ik had zo'n zaklamp app op mijn mobiel installeren, of een zaklamp mee moeten nemen maar daar is het nu te laat voor. Dan struikel ik over een boomwortel. 'Godver,' mompel ik waarna ik overeind krabbel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Plotseling struikelt ze, zo te zien over de wortel van een boom die wat boven de grond uitsteekt. Ze krabbelt weer overeind maar niet na gevloekt te hebben. Ik achtervolg haar nog even waarna ik om haar heen loop zodat ik voor haar kom te staan. Op mijn gemak leun ik tegen een boom aan terwijl ik wacht tot het vreemde, lichte schijnsel mijn silhouet bereikt.


    Your make-up is terrible

    Willow

    Ik schrik me dood als het licht van mijn mobiel op een paar schoenen valt. 'Xavier, ik zei al: ik ga niet terug,' zucht ik maar als ik mijn mobiel verder omhoog houdt zie ik dat het Guppy niet is. 'Oh, sorry,' mompel ik. Waarna ik de man onderzoekend aankijk. Ik weet zeker dat hij niet een van de wetenschappers is en ook niet een van de jongeren. Misschien is het die Charles. 'Ben jij misschien een ene Charles?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Het licht beschijnt mijn schoenen en het meisje begint te praten.
    "Xavier, ik zei al: ik ga niet terug." zegt ze met een zucht waarna het licht mij verder beschijnt. Er staat een amusant glimlachje op mijn lippen als ik wacht op haar reactie.
    "Oh sorry." mompelt ze als ze door heeft dat ik die Xavier niet ben. "Ben jij misschien ene Charles?" Ik grijns lichtjes en maak mezelf los van de boom waar ik tegen aan geleund stond.
    "Dat ben ik, madame. Wie mag jij zijn?" vraag ik aan haar. Ze maakt het me zo wel erg makkelijk.


    Your make-up is terrible

    Willow

    De man grijnst ichtjes en maakt zich los van de boom. 'Dat ben ik, madame. Wie mag jij zijn?'
    Hij is dus Charles, wat me verbaasd. Ik had eerder een 65-jarige grijsharige man verwacht. En waarom heeft hij niet doorgegeven dat de machine dus niet goed werkt? Mijn blik schiet naar zijn pols. Geen horloge. Maar hij kan die natuulijk kwijtgeraakt zijn.
    'Ik ben Willow,' antwoord ik op zijn vraag. 'Denk je dat jij dat tijdmachinegeval kan reparen?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik weet zeker dat Xavier en dat blonde meisje, Sage of zoiets, het niet voor elkaar krijgen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Haar blik schiet in het rond maar ik kan niet precies zien waar.
    "Ik ben Willow." antwoord ze. "Denk je dat jij dat tijdmachinegeval kan reparen? Ik weet zeker dat Xavier en dat blonde meisje, Sage of zoiets, het niet voor elkaar krijgen." Zo zit het dus in elkaar, zo zijn ze hier gekomen. Ik haal lichtjes en nonchalant mijn schouders op terwijl ik in beweging kom en naar haar toe stap.
    "Ik heb werkelijk geen idee, Willow. Ik ben hier om het te proberen." verklaar ik met mijn mannelijke stem en voeg er een zoet randje aan toe.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ze grinnikte. "Wees niet zo hard meer op haar." zei ze en draaide zich een stukje om zodat ik haar gezicht kon zien. "Ze heeft gehad wat ze verdiende." zei ze waarbij ze glimlachte. Ze bleef me rustig aankijken. Ik knikte rustig. "Ik denk dat je gelijk hebt ja." begon ik, "Ik wil hier gewoon weg. Geen zin meer om hier te zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow

    Charles haalt lichtjes zijn schouders op en loopt op me af.
    'Ik heb werkelijk geen idee, Willow, ik ben hier om het te proberen,' zegt met een zware, mannelijke stem maar er zit ook iets zoets aan, wat me lichtjes laat fronsen.
    'Zou je het dan misschien willen proberen?' Vraag ik. 'Ik wil hier zo snel mogelijk weg'. Als ik iets op mijn schouder voel kriebelen veeg ik het insect, of wat het ook is, zonder te kijken weg. Insecten en spinnen zijn niet eng, helemaal niet zelfs.
    Ik zucht even en kijk Charles afwachtend aan. 'Kom je mee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Zou je het dan misschien willen proberen?" vraagt ze. "Ik wil hier zo snel mogelijk weg." Ze veegt iets van haar schouder af wat er zojuist op is gevallen en zucht vervolgens om mij afwachtend aan te kijken.
    "Kom je mee?" vraagt ze en ik kijk haar even inschattend aan.
    "Eigenlijk was ik iets aan het achtervolgen." zeg ik. "Iets wat niet zoveel lawaai maakt tijdens het lopen zoals jij deed." Ik grijns lichtjes. Ik ga niet naar die tijdmachine of wat het ook mag zijn, dan hebben ze zo door dat ik die Charles niet ben. Het is beter als ze denk dat ik hem ben zodat ze mij vertrouwt.


    Your make-up is terrible

    Willow

    'Eigenlijk was ik iets aan het achtervolgen,' zegt Charles. "Iets wat niet zoveel lawaai maakt tijdens het lopen zoals jij deed,' grijnst hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik kom nu eenmaal niet vaak in het bos, dan kan je net van me verwachten dat ik er zonder lawaai door heen kan lopen,' zeg ik. 'Maar goed, wat achtervolgde je dan?' Vraag ik daarna op een nieuwsgierige toon en ik glimlach lichtjes naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Ik kom nou eenmaal niet vaak in het bos, dan kan je niet van me verwachten dat ik er zonder lawaai door heen kan lopen." zegt ze nadat ze haar schouders op had gehaald. "Maar goed, wat achtervolgde je dan?" vraagt ze nieuwsgierig en glimlacht lichtjes. Ik werp een blik naar links, waar ik zogenaamd iets gehoord zou hebben.
    "Ik weet het niet, niet iets dierlijks tenminste." zeg ik nu iets zachter en alerter. "Er zwerven hier wel meer vreemde dingen rond."


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes

    Charles kijkt even naar links. 'Ik weet het niet, niet iets dierlijks tenminste,' zegt hij op een zachtere en alertere toon 'Er zwerven hier wel meer vreemde dingen rond'.
    'Vreemde dingen, hmmm," mompel ik. Erg snel ben ik niet bang, dat weet ik wel van mezelf. Alleen voor clowns, en het lijkt me sterk dat die hier in de bosjes zitten.
    Ik kijk Charles nog even aan en loop dan naar links, waar hij net naar had gekeken. 'Ik zie hier niks'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Vreemde dingen, hmmm." mompelt ze en klinkt wat ongelovig. Aimee had ze blijkbaar niet gezien en daar ben ik best blij om. Zij verpest meestal alles. Ze kijkt mij nog even aan en loopt dan naar links.
    "Ik zie hier niks." zegt ze en ik lach zacht en spottend.
    "Natuurlijk niet, je hebt het net weggejaagd met je gestamp." zeg ik maar probeer mijn toon niet al te gemeen te laten klinken. Ik leg mijn vinger op mijn mond en loop de linker kant op. Zo zacht dat je me amper kan horen probeer ik haar verder van de open plek te lokken waar de rest zich bevind.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes

    Charles lacht spottend. 'Natuurlijk niet, je hebt het net weggejaagd met je gestamp,' zegt hij op een niet al te aardige toon.
    Hij is al net zo aardig als Xavier. Sarcasme. Maar tenminste niet zo irritant, nog niet.
    Hij legt zijn vinger op zijn mond en loopt verder de linkerkant op. Ik zucht even en loop dan, zo zacht mogelijk, achter hem aan, hoewel ik betwijfel of we wel een wezen of zoiets tegen zullen komen. 'Kunnen we niet beter terug gaan naar de rest?' Vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered