• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow

    Sage haalt lichtjes haar schouders op. "Geen idee. Die idioot deed ineens raar, zei dat ik slim was en rende het bos in. Hij leek wel bezeten, vreemd wezen." antwoordt ze.
    'hij is ook gewoon raar,' grinnik ik. 'Maar goed, hij zit nu nog ergens in het bos met één of andere James'. Ik kijk van de machine naar Sage. 'je hebt vast nog niet iets bedacht waardoor de machine gemaakt kan worden of wel?' vraag ik op een aarzelende toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    "Hij is ook gewoon raar." grinnikt ze. "Maar goed, hij zit nu nog ergens in het bos met één of andere James." Als ze dat zegt kijk ik fronsend op. Die naam heb ik helemaal niet gehoord hier in de buurt. Willow kijkt van de machine terug naar mij.
    "Je hebt vast nog niet iets bedacht waardoor de machine gemaakt kan worden, of wel?" vraagt ze aarzelend. Ik schud met mijn hoofd en wijs naar het luik.
    "Die moeten open, maar aangezien ons genie er van door is gegaan heb ik geen idee hoe ik hem open moet krijgen. Er zit iets belangrijks onder dat ik niet stuk mag maken, geweld heeft geen zin." Ik zucht overdreven. "Wie is James eigenlijk?"


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Voor ik het wist van Willow alweer weg en kwam Amberlynn gapend bij me liggen. Ik ging lekker op mijn rug liggen en sloeg mijn arm om haar heen. "Laten we maar gaan slapen." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson

    Ik zuchtte moetjes. Ik was op. Gewoon op. Ik gaf nog wat murmelend antwoord. Het moest iets van nee of zo voorstellen.
    Mijn oogleden werden en waren zwaar en vielen meteen dicht.
    Mijn ademhaling werd weer regelmatig en rustig terwijl ik onopgemerkt me naar Damien toedraaide en vertrok naar een droomloze nacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow
    Sage schudt haar haar hoofd en wijst naar het luik.
    'Die moeten open, maar aangezien ons genie er van door is gegaan heb ik geen idee hoe ik hem open moet krijgen. Er zit iets belangrijks onder dat ik niet stuk mag maken, geweld heeft geen zin'. Ze zucht wat overdreven. 'Wie is James eigenlijk?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Één of andere gast die ik tegen kwam toen ik het bos in ging,' antwoord ik. 'Toen kwam Xavier er ook aan en begonnen hij en James wat met elkaar te fluisteren dus ben ik maar weggegaan. Ik heb geen idee of ze nog steeds samen staan of dat Xavier ondertussen verdwaald is'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Willow haalt haar schouders op. "Één of andere gast die ik tegen kwam toen ik het bos in ging." antwoord ze. "Toen kwam Xavier er ook aan en begonnen hij en James wat met elkaar te fluisteren dus ben ik maar weggegaan. Ik heb geen idee of ze nog steeds samen staan of dat Xavier ondertussen verdwaald is." Ik frons opnieuw, het klinkt gewoon raar.
    "Oké, dat is wel heel vreemd. Volgens mij kan hij gewoon die stomme machine niet maken en ontwijkt hij ons nu gewoon." Ik geef een flink trap tegen het metaal waarna de pijn door mijn voet schiet en ik er kwaad naar grom. "Stomme pedfiel."


    Your make-up is terrible

    Willow
    Sage fronst. 'Oké, dat is wel heel vreemd. Volgens mij kan hij gewoon die stomme machine niet maken en ontwijkt hij ons nu gewoon.' Ze schopt tegen de machine waarna ze er tegen gromt. 'Stomme pedofiel'.
    Ik begin zachtjes te lachen. 'Sinds wanneer is Xavier een pedofiel?' grinnik ik. 'Zover ik weet is een man als hij een meisje over zijn schouder gooit niet gelijk een pedofiel of heeft hij dingen gedaan waar de rest niet vanaf weet en jij wel,' voeg ik er met een lichte grijns aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Ik kijk Willow chagrijnig aan als ze zacht begint te lachen.
    "Sinds wanneer is Xavier een pedofiel?" grinnikt ze. "Zover ik weet is een man als hij een meisje over zijn schouder gooit niet gelijk een pedofiel of heeft hij dingen gedaan waar de rest niet vanaf weet en jij wel." voegt ze er met een lichte grijns aan toe. Ik zucht dramatisch.
    "Neem alles toch niet zo letterlijk op, madame zonder humor." grom ik naar haar en zak weer door mijn knieën bij het luik neer. "Zulke dingen worden tegenwoordig gebruikt om je woede te uiten." Met mijn rug naar haar toe begin ik weer aan het randje te wrikken in de hoop om dat verdome luik open te krijgen. Nog even en ik geef het op.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    En zo vielen we op het gras in slaap. Open en bloot voor elk wezen dat ons wilde aanvallen. Gelukkig waren er nog andere mensen in de buurt anders hadden we grote problemen gehad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stiles --> Lahey


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leeft er nog iemand?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gheh, sory kan weinig met Amber die is in slaap gevallen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zelfde als Damien en Assassin is op vakantie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier zwerft in het bos en is op weg terug naar het 'kamp', maar ik moet nu gaan, dus schrijf straks wel een post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Misschien kan iedereen beter zo gaan slapen dat het de volgende dag wordt? Dan kunnen Amparo en Mitchell ook weer mee doen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered