• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ow >.< Eh mag ik hem door zijn arm of been schieten ofzo? Of nét mis xd ]


    El Diablo.

    (Laat hem dan in zijn arm komen, waar Luke een snee heeft gemaakt, dat is wat logischer en wie ga je eigenlijk ontvoeren Rachel of Emily? Of beiden? Het liefst Rachel eigenlijk, want dan heeft Blaine toch nog één iemand gered en dat is dan Emily. XD)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet eten, ik weet niet of ik nog terug kom, anders in de avond. En jullie mogen even Blaine dan besturen, als het nodig is.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Wat jij wil' zeg ik, en schiet recht in zijn arm. Waar de snee zat.
    Met een brede grijns loop ik naar ze toe, en laad het pistool opnieuw..


    Aangepast


    El Diablo.

    Rachel
    Angstig hoor ik een knal en zie ik uit Blaine's arm bloed komen "blaine" riep ik bang. Ik pak zijn arm omdat ik het niet kon geloven maar er zat een gat in waar het bloed uitgustte. Straks viel hij flauw. Ik hield zijn arm omhoog zodat er zo min mogelijk bloed uitgustte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hield Rachel echt stevig vast en opeens voel ik een enorme pijnscheut door me gaan en ik kijk naar mijn arm, die nu echt bloedde. 'Kut' sis ik en kijk naar de jongen. Hij had me geschoten in mijn arm. 'Wat wil je?' vraag ik in paniek. Bang was ik eigenlijk niet, maar dalijk was ik wel heel erg in paniek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk bezorgd naa rBlaine. "Blaine rustig blijven straks val je flauw ofzo. Ik ga een ambulance bellen" fluister ik zacht naar hem waarna ik mijn mobiel pak. Met Em in mijn ene arm, Blaine's hand in mijn andere arm en mijn mobiel geklemd tussen mijn schouder en oor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik probeerde rustig te blijven voor Rachel en zeker voor Emily. Nog steeds stond ik voor hun beiden en ik beschermde hun gewoon, ook wat er zal gebeuren. Mijn arm deed nu onwijs pijn en ik zag dat er nog steeds veel bloed kwam. Dit gaat Kurt en Finn niet leuk vinden en Kurt zeker niet met mij. Ik keek naar de jongens en keek ze gespannen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "ontspan je arm Blaine" mompel ik terwijl ik het boven de wond begin dicht te knijpen "sorry voor de pijn maar anders bloed je dood" mompel ik weer.
    Ik hoor een vrouw zeggen dat ik mocht zeggen wat er was "met Rachel een vriend van me is zwaargewond in zijn arm" leg ik duidleijk en snel uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik probeerde mijn arm te ontspannen, wat half lukte. Het deed onwijs veel pijn en af en toe kreunde ik van de pijn en luisterde mee naar Rachel. Hoe kon dit gebeuren. Ik was zo dom om die deur open te maken, door mij zitten we hier met een stel idoten. Ik zou Rachel en Emily beschermen, hoe dan ook.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    Ik grom, en gris de telefoon uit haar handen.
    Ik druk hem uit, en kijk haar dreigend aan.
    'Nou, hoe heet dat mormel' grom ik, en wijs naar het kind in haar arm...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik was half vergeten dat Michael er nog was.
    Wat moest hij van me. Ik wou het adres net zeggen toen Michael mijn mobiel pakte. " het is geen mormel, het is een baby. En als je eens opgelet had had je het voor het raam zien hangen" kaats ik terug.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    'Dat betekend niet dat ze binnen komen' sis ik.
    'Nou, ik vraag het niet nog een keer. Hoe heet dat geval' sis ik, en wijs met mijn pistool naar het kind...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Nu kon mijn arm me niets meer schelen en ruk ik me los uit Rachel's greep van mijn arm en ging ik voor Micheal staan. 'Wat wil je' zeg ik boos. 'Laat ons met rust' zeg ik vervolgens. Ik zie hoe hij pistool op Emily richt. 'Ze heet Emily' zeg ik snel en ging nog steeds voor Emily en Rachel staan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:40 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zie Emily naar het pistool kijken en ik kijk er ook angstig naar. Hij had vast geen probleem om haar neer te schieten. ik zag wat Blaine deed en trok hem terug. Straks schoten ze hem nog dood ook. "Ze heet Emily, oke nou te vrede, ga maar weg je weet haar naam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan