• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte en liep rechtstreeks Blaine's kamer in, ik trilde nog steeds door alles en hield de deken stevig om me heen, zodat ik niet naar het bloed hoefde te kijken dat aan mijn kleren kleefde, ik liep meteen naar Blaine's bed en pakte zijn hand vast. 'Blaine,' zei ik verstikt door tranen. Mijn hand trilde hevig, in de zijne maar het voelde toch een beetje geruststellend. Hij was buiten levensgevaar. Wat was er toch in hemelsnaam gebeurd? Ik was zo gefocust op Blaine dat ik niet eens wist wat er precies was. Ik schoof iets dichter naar hem met mijn stoel toe en liet mijn hoofd op zijn borst rusten. Ik hoorde zijn hartslag en zuchtte opgelucht. Ik bleef zo liggen en snikte zachtjes.

    Finn Hudson

    'Dank je wel, het lukt me nu wel weer.' zei ik alweer wat rustiger, ik drukte een kus op haar wang en duwde haar de badkamer in. 'Ga maar lekker douchen.' zei ik tegen haar waarna ik terug liep naar Emily en tilde haar op. Ze was ondertussen weer begonnen met huilen en ik wiegde haar zachtjes heen en weer. 'Shh, stil maar liefje.' fluisterde ik zachtjes terwijl ik haar heen en weer wiegde, ze klaarde weer wat op en viel rustig in slaap. Ik drukte een kus op haar hoofdje. 'Er zou jou niks gebeuren, dat beloof ik.' fluisterde ik naar haar. Ik zette haar in haar maxi-cosi en klikte haar goed vast. De maxi-cosi kon ik in de kinderwagen zetten. Onder in de kinderwagen nam ik alle belangrijke spullen mee die nodig waren voor Emily en haar knuffeltje legde ik bij haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Smakelijk! en ik ga eens even een abo nemen, lijkt me verstandig. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij drukte een kus op mijn wang en duwde me in de badkamer. Ik deed de deur dicht en zuchte gekweld. Nu was hij soort van gelukkig, maar dalijk breek ik zijn hart. Gekweld deed ik mijn kleding uit en stapte ik in de douche, waarnaar ik hem open draaide. Ik liet me eerst even alles bezinken en genoot van het warme water. Ik pakte lichaamshampoo en waste mezelf, waardoor ik zachtjes kreunde van de pijn. Mijn onderbuik deed nog steeds mijn, door zijn handelingen. Tranen kwamen weer en die menkde met de water van de douch, uiteindelijk waste ik ook mijn haren en bloed droopte af. Toen ik later klaar was draaide ik het dicht en stapte eruit, waarnaar ik mezelf afdroogde. Ik deed mijn ondergoed en bh weer aan, aangezien die niet onder het bloed zat en pakte een klein tasje uit één van de kastje en deed daar mijn kleding in. Met mijn handdoek om me heen, liep ik uit de badkamer en zoek Finn. Ik zag hem bij de kinderwagen staan. 'Finn, kan je me dan een t-shirt geven, ik kan wel met blote benen lopen' zeg ik zwak glimlachend, gelukkig waren mijn sokken ook niet vies en had ik ze ook aan.

    (Nog bedankt! (: )

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Natuurlijk,' zei ik waarna ik een shirt pakte en het aantrok bij haar, het was veel te groot voor haar, maar het stond ongelofelijk schattig. Ik nam haar mee naar mijn auto. Ik haalde de maxi-cosi uit de kinderwagen en zette het stevig vast in de auto, zodat er niks kon gebeuren en klapte de kinderwagen in de achterbak. Ik ging achter het stuur zitten en hielp Bella bij de passagiersstoel en reed richting het ziekenhuis. Ik hoopte echt dat het goed ging met Blaine, als er iets met hem was, zou ik gek worden. Hij was mijn beste vriend en daar deed ik niet licht over!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hij pakte een shirt en trok het bij me aan, het was natuurlijk heel groot, maar zat wel lekker. Ik deed mijn schoenen aan en hij nam me mee naar zijn auto. Hij hielp me in de passagiersstoel, deed maxi-cosi in de auto en de kinderwagen in de achterbak. Daarna ging hij zelf zitten achter de stuur en reed naar het ziekenhuis. Ik staarde uit het raam, natuurlijk was ik bezorgd om Blaine en natuurlijk ook bij Kurt, aangezien hij daar alleen zat. Hij heeft me nodig, hun allebei hebben me nodig. Ze waren mijn beste vrienden. We kwamen bij de ziekenhuis en Finn parkeerde, we stapten uit en ik pakte de mxi-cosi en Finn de kinderwagen, waar ik de maxi-cosi erop plaatsen. Samen liepen we met Emily naar de ingang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik worp nog een blik op Emily, die nog rustig lag te slapen en daarna naar Isabella, ik sloeg mijn arm om haar middel en liep naar de receptie, waar ik vroeg naar Blaine Anderson. De receptioniste legde uit waar hij lag. Ik liep naar de lift toe, aangezien we met de kinderwagen niet met de trap konden en drukte ongeduldig een paar keer achter elkaar de liftknop in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde dat Finn zijn arm om mijn middel sloeg, waardoor ik me weer rot voelde. Ik was natuurlijk zijn vriendin, maar dalijk niet meer.. We vroegen waar Blaine lag en liepen naar de lift toe. We moesten eventjes wachten en stapten de lift in, waarnaar we omhoog gingen naar de derde etage, waar Blaine lag. We stapten eruit en liepen naar kamer 300A waar Blaine lag. We liepn in de kamer en ik zag Kurt zachtjes huilen en hij lag met zijn hoofd op Blaine's borst. Ik liet Finn heel even en liep snel naar Kurt. 'Kurt' zeg ik zachtjes en troostend en ging naast hem zitten en sla mijn armen om hem heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Verdrietig staarde ik voor me uit. Mijn nek en hoofd deden pijn van hun geweld.
    Ik gin g op het krakkerige bed zitten en verstopte mijn geicht in de lakens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek weer op en ging weer recht zitten, ik hield Blaine's hand stevig vast en was niet van plan om zijn hand nog los te laten. Wie had hem dit aangedaan en waarom? Blaine was de liefste persoon op aarde, waarom hadden ze hem pijn gedaan. Ik kon amper spreken, vanwege de krop in mijn keel en ging dicht tegen Isabella aanzitten en kneep zachtjes in Blaine's hand. Ik wilde dat hij wakker werd. Ik had de vreselijke nood om zijn stem te horen, hem in zijn mooie ogen te kijken. 'Hij.. Hij i-is,' probeerde ik, maar mijn stem werkte niet echt mee, ik haalde even diep adem en keek van Finn naar Isabella. 'Hij is s-st-stabiel,' zei ik met trillende stem. Ik kon niet meer uit brengen, en probeerde het ook niet langer meer.

    Finn Hudson

    Ik nam ook plaats op een stoel en keek naar Blaine. Ik was opgelucht over wat Kurt zei, gelukkig was hij niet in levensgevaar of dood. Dat had ik echt niet getrokken. Kurt was nogal overstuur en had zijn bebloede kleding nog aan. Daarna keek ik naar Bella.. Er was iets anders aan haar, ze deed anders. Maar volgens mij kwam dat door de situatie van zojuist. Dat is normaal en menselijk. Ik reed de kinderwagen dicht bij me, zodat Emily dicht bij me was en pakte haar kleine handje in mijn hand, het stelde me gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Met een zucht gooide ik een paar droge boterhammen en een flesje water bij Rachel naar binnen.
    Om een of andere vage reden wou Micheal haar niet laten verhongeren... Ik sluit de deur weer, en loop weg...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Shh, het is al goed, Kurt' zeg ik troostend en wreef over zijn rug. Ik voelde dat hij dicht tegen me aan ging zitten en ik hield hem stevig vast en gaf een kusje op zijn voorhoofd. Ik keek niet naar Finn, eigenlijk durfde ik het niet om in zijn ogen te kijken, zijn mooie ogen. Ik keek strak naar Blaine, die helemaal wit was. Ik voelde me rot en moest mijn tranen binnen houden. Nog steeds wreef ik Kurt's rug en suste hem zachtjes. Het kwam uiteindelijk voor alles gewoon goed, maar tussen mij en Finn wist ik het niet zeker. Kurt dacht van wel, maar ik was vreemdgegaan, hij zou boos zijn, hij zou gebroken zijn en dat kwam alleen maar door mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik voelde me al iets beter, omdat Isabella en Finn er waren, maar nog steeds niet geweldig. Blaine zag er zo slecht uit, het deed me gewoon pijn om hem zo te zien. Ik wist dat hij niet in levensgevaar was, maar hij was toch gewond. Ook was ik nog geschrokken van wat er net gebeurt was. Toen ik thuis kwam, lag Blaine ineens bebloed op bed. Een rilling ging er door me heen, ik had het koud en ik voelde me ontzettend smerig. 'Blaine, alsjeblieft. Word wakker.' snikte ik schor.

    Finn Hudson

    Isabella ontweek mijn blik, ze ontweek me al de hele tijd. Waarom deed ze zo vreemd? Eerst liet ze niks van zich horen de hele tijd en nu ontweek ze me. Wat had ik verkeerd gedaan? Was het dan zo erg wat ik deed? Ik wist dat ik dingen soms verkeerd aanpakte, maar ik wist niet dat het zo erg was. Ik liet het voor nu even zitten, aangezien de situatie er niet naar staat. Maar ik zal zo meteen wel met haar proberen te praten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Kurt' zeg ik troostend, toen hij begon te praten en knuffelde hem. Hij was nog steeds in zijn vieze kleding, die onder het bloed zat. 'Misschien moet je eventjes gaan douchen en je omkleden' zeg ik zachtjes en troostend en streek zijn haren uit zijn gezicht. 'Voor nu zal hij niet wakker worden, dan kan je even verfrissen' stel ik voor en keek hem bezorgd aan. En nog steeds wreef ik over zijn rug. Ik staarde naar Blaine en zuchte zachtjes, mijn blik gleed even naar Finn die ook naar Blaine keek. Ik keek naar Finn, maar kon niet meer langer naar hem kijken en sloot snel mijn ogen en wend mijn gezicht de andere kant op. Ik moest moeite doen om niet te gaan huilen. Dit was zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:54 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik knikte en ik stond op, ik liep naar Blaine en drukte voorzichtig een zachtjes een kus op zijn lippen. Ik liep naar de badkamer toe ik liet de deken van me afzakken en keek naar mijn witte shirt die ik aan had en de bloedvlekken zag. Ik voelde weer een vlaag van misselijkheid naar boven komen als ik het bloed weer voor me zag, ik hield me staande tegen de muur. Kom op, Kurt. Sterk zijn nu. fluisterde ik mezelf in gedachten toe. Ik trok snel mijn kleding uit en gooide alles in een hoekje, zodat ik er niet naar zou kunnen kijken en deed snel de douche aan en genoot van de warme stralen die me weer helemaal schoon spoelden.

    Finn Hudson

    Kurt was weg, Blaine was bewusteloos, dus ik betwijfelde of hij ons kon horen, dus ik keek Isabella aan. 'Bella, wat is er toch?' vroeg ik bezorgd aan haar. 'Ik weet dat ik je links liet liegen, het was onhandig en niet slim van me.' verzuchtte ik. 'Maar waarom ontwijk je me? We hadden het toch uit kunnen praten? Weet je hoeveel zorgen ik me maakte om je? Ik dacht dat je ook ontvoerd was, of erger.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Kurt knikte en stond op en drukte een kusje op Blaine's lippen. Hij vertrok naar de badkamer, waarnaar alles stil werd en ik naar Blaine keek, in plaats naar Finn. Opeens hoorde ik Finn's stem en keek hem gebroken aan. Wat moet ik zeggen? Wat kan ik zeggen? Ik zuchte gekweld en kijk naar de grond. 'Ik heb iets vreselijks gedaan' zeg ik zachtjes, maar dat Finn het nog kan horen en nu kwamen de tranen echt en snik ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.