• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Zodra de auto stil staat trekt hij me eruit en gooit me in een van de hokjes.
    Verdrietig kruip ik weer op het matras en begin te snikken.
    Waarom?!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik werd hard op de bank gedumpt en ik kreunde van de pijn en liepen ze weg samen met Rachel. 'Kut' sis ik en moeizaam sta ik op en loop naar de deur en gooi het gelijk dicht en doe het op slot, zodat niemand meer erin kon. Ik moest moeite doen om niet te schreeuwen van de pijn en ik kijk naar mijn arm, die helemaal onder de bloed zat. Opeens hoor ik Emily huilen, als een bezetene ren ik naar haar kamer en zie haar in haar bedje liggen. 'Schatje, rustig maar' zeg ik lief en geruststellensd en pak ik haar moeizaam uit haar bedje en knuffel haar en wreef over haar rugje. Ze huilde nog steeds en hopeloos probeerde ik haar te sussen. Ik was uitgeput en wist zeker dat ik al veel bloed heb verloren. Moe en met Emily in mijn armen liep ik naar Kurt's kamer en ging liggen met haar bovenop. Gelukkig was de deur opslot en kon niemand meer Emily pijn doen. Alleen Rachel.. Tranen kwamen in mijn ogen en ik snik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    Grijnzend doe ik de deur op slot, en loop naar boven.
    Lachend begin ik een potje poker, terwijl er een grote grijns op mijn gezicht staat..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik was blij dat ze Em niets aan gedaan hadden en haar naar boven brachten.
    Dat meisje had al een trauma na 1 dag leven. ik hoopte dat Blaine zo slim was gewees tom naar een eerste hulp punt te gaan en Finn en kurt te bellen en misschien Puck ook wel. Ze zouden me toch niet meer kunnen helpen.
    ik werd boos, nou had mijn dochter een trauma. "klootzak " roepik scheldend en geef een trap tegen de deur

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 13:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [whahah sorry ik bedenk me net Rachel heeft dit aan ahhahah droog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik zucht, en grommend loop ik naar de deur die ik open.
    'Bek dicht slet' sis ik, en grijp haar bij de keel.
    'Nu je niet meer zo'n mormel in je buik hebt, hoef ik niet meer voorzichtig te doen' sis ik....


    El Diablo.

    Rachel
    De deur gaat open "bek dicht slet" sist hij en pakt bij mijn keel.
    " 1 ik ben geen slecht en 2 mijn dochter verdient het niet om met een trauma te moeten leven" sis ik terug en tuf in zijn gezicht. Ik wist dat het niet slim was maar hij moest eens weten dat ik ook gevoelens had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik grom, en veeg het van mijn gezicht.
    ´Vuile hoer´ sis ik, en gooi haar tegen de muur..
    Kwaad doe ik de deur weer op slot, en loop weg...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kreun even als ik de muur hard in mijn rug voel. Ik zie dat hij wegloopt en ik hoor de deur weer op slot gaat. Ik zou binnenkort nog eens het zelfde doen asl toen bij Tyler. Alleen diat keer richting de deur rennen en gillen zo hard als ik kon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    Ik liep door de gangen en glimlachte in mezelf. Ik had binnen no-time alle roddels gehoord, binnen het bendes leven. Ik wist alles, ik wist wie er nieuw was en wie er gevangen was. Wat er gebeurde buiten. De bende was nu mijn familie en ze hadden me als het ware opgevoed en ik was er trots op. Ik had de scene tussen die meisje en Micheal gezien en had me natuurlijk ergens verstopt. Ik liep naar haar deur en er was een klein raampje die ik open deed en zag haar zitten. 'Schatje, als ik jou was. Zou ik me gedeisd houden' zei ik simpel en gemeen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk chagerijnig naar de jongen "ik ben jou schatje niet en ik doe wat ik wil" sis ik naarhem, als blikken konden doden was hij nu dood geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Maar lieverd toch' zeg ik nep-zoet en kijk haar nep-spijtig aan. 'Als je zo blijft doen, zo chargerijnig en tegenstrijdig. Dan kom je hier niet ver mee, dan zal je klappen blijven ontvangen en kom je hier nooit meer uit' zei ik gemeend en meelevend. Ik had geen medelij met niemand niet en ik keek haar vals aan. Als ze zo blijft doen, dan zou ze niet lang gespaard blijven. Ik kende micheal onderhand wel goed en ik wist als hij boos wat hij ging doen met mensen die niet luisteren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    En wat kan jullie dat schelen, of ik nou mee werk of niet, ik zal mijn dochter nooit meer kunnen zien, en ze heeft een trauma dan ga ik liever nu dood dan jaren wachten" kaats ik naar hem. Alsof ik niet doorhad dat hij nep deed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Tja, daar zit natuurlijk wel wat in' beken ik toe en leun tegen de deur. 'Je wilt sowieso je dochter zien, hoe kan je je dochter zien, als je blijft tegen werken?' vraag ik aan haar en kijk haar even aan. 'En die trauma valt reuze mee, dat kind leeft pas net en weet niet eens wat er gebeurd en kan dus niet een trauma krijgen, misschien even een schrikje of iets en dan vergeet ze het weer' zeg ik simpel en zuchte. 'Lieve schat je maakt het moeilijker dan het al is' zeg ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk hem neplachend aan "ja tuurlijk want als ik liefjes ben mag ik volgende week van jullie weer lekker naar huis en naar mijn dochter" zeg ik sarcastisch. "serieus eikel dat kind heeft gezien hoe haar moeder wordt ontfvoerd en haar oom in zijn arm geschoten word" roep ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan