• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Zonder pardon pakte Astoria mijn hand en drok me mee de leerlingenkamer uit, in de hal was het heel druk, overal waar je keek waren leerlingen. Astoria liet mijn hand los "Ik begrijp het wel...Als je het niet wilt. Ik ben nogsteeds 2 jaar jonger..." ik schud mijn hoofd en er een glimlach verschijnt op mijn gezicht "hier op school maakt het niet uit" ik pak haar hand weer vast "waar beginnen we met zoeken?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    'Het maak niet uit en het komt allemaal wel weer goed' zeg ik glimlachend waarna ik even mijn moeder en Charlie aankijk. 'Nog plannen voor nu?' vraag ik en als er nee word geantwoord, loop ik de trappen op naar mijn slaapkamer. Snel kleed ik me om waarna ik een doos onder het bed pak en dan op het bed ga zitten. Ik bekijk de inhoud terwijl ik nadenk over verschillende plannen. Maar ook over wat nu precies het juiste is.

    [ ben over ongeveer een kwartiertje terug]


    (Ik was ook even weg)


    Happy Birthday my Potter!

    Adelaine Catherina Lupin

    Na even zo te hebben gelegen wint de rusteloosheid toch van mijn wilskracht om rustig te worden sta ik op. Boos schop ik tegen mijn nachtkastje, wat natuurlijk ontiegelijk veel pijn doet aan mijn voet.
    'Ah, shit,' roep ik boos. Ik grijp naar mijn voet en kijk hoe het fotoboek door het schudden van het kastje valt en precies opent op een plek met een brief. Van verbazing vergeet ik de pijn en pak de brief. Mijn naam staat erop.
    Zachtjes plof ik neer op de grond en laat de brief door mijn vingers gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Als ik van boven gestommel hoor en dan een boze stem, kom ik weer deels bij de werkelijkheid. Ik sta op, loop de kamer uit en regelrecht de trappen op. Voorzichtig klop ik op de deur. 'Mag ik binnenkomen?' vraag ik en wacht dan geduldig op antwoord.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik schrik op als ik Freds stem bij de deur hoor. Snel stop ik de brief terug in het boek en leg alles weer netjes op het nachtkastje.
    'Natuurlijk,' roep ik waarna ik op het bed ga zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Oh, dus wel als we buiten school zijn?" Astoria trok een wenkbrauw op en keek hem aan terwijl ze grinnikten. "Grapje" ze ging op haar tenen staan en drukten een kusje op zijn wang waarna ze haar schouders ophaalden. "I dunno, misschien buiten...of ergens anders..." Astoria fronste even. "We kijke wel gewoon." Ze trok Draco weer mee door de menigte, en sloeg een zucht toen ze uit de menigte waren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Voorzichtig open ik de deur en loop de kamer naar binnen. 'Wat gebeurde er?' vraag ik glimlachend en kijk haar even aan.
    'En ik wou vragen wat er net beneden aan de hand was'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ow, niks. Ik was gewoon een beetje geïrriteerd en schopte tegen dat kastje, wat natuurlijk weer pijn deed aan mijn voet. Niet echt iets speciaals dus voor mij,' zeg ik met een onschuldige glimlach op mijn gezicht. 'Maar ik snap niet helemaal waar je op duidt bij je tweede vraag.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Geïrriteerd? Maar tegen kastjes schoppen is inderdaad pijnlijk' zeg ik en ga ergens op een stoel zitten. 'Bij de tweede vraag bedoelde ik voor je naar je kamer liep nadat ik antwoord gaf op hoe George reageerde'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk even hoe hij op de stoel gaat zitten en trek vervolgens mijn benen op, zodat ik in kleermakerszit op mijn bed kan zitten.
    'Ow, ja... uhm... hoe ga ik dat uitleggen...' Ik kijk even naar mijn handen, terwijl ik nadenk en kijk vervolgens Fred weer aan. 'Het is gewoon dat ik het gevoel heb dat ik iets aan de situatie moet doen, snap je? George is niet blij, wat jou ongelukkig maakt en ik weet niet hoe ik dat kan verhelpen. Dat vind ik gewoon vervelend.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ik snap het, maar je hoeft er echt niets aan te doen en je ook niet druk te maken. Het is mijn eigen schuld dat ik in deze situatie zit en George zijn humeur verbeterd ook wel weer' zeg ik en kijk eventjes naar buiten. Het lijkt wel of het steeds harder begint te regenen. 'We kunnen geen dag zonder elkaar, want dat konden we nooit en dat weet hij ook'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik zucht en laat mijzelf achterover vallen. Hij snapt het niet en hoe had ik dat ook kunnen verwachten? Wie zou het wel snappen? Ik ken niemand die ook aura's kan zien en heb er niks over gevonden in alle bibliotheken die ik heb doorzocht. Zelfs in die op Hogwarts is er niks over te vinden en ik dreuzel boeken staat alleen maar onzin.
    'Je snapt het niet.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Misschien snap ik het inderdaad niet helemaal meer' zeg ik bedenkelijk. Ik wend mijn blik af van het raam en kijk de kamer even rond. 'Maar ergens heb ik ook het idee dat het niet alleen meer over de situatie met George gaat of wel soms?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nee, jullie waren gewoon een voorbeeld,' zeg ik waarna ik weer opsta van het bed en voor het raam ga staan. 'Als je iets krijgt, een gave, dan heeft dat een bedoeling en moet je het gebruiken voor iets goeds. In ieder geval, dat is wat ik geloof. Ik ben alleen bang dat ik het nooit goed zal kunnen gebruiken. Ik kan jullie niet eens helpen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik knik als teken dat ik het begrijp. Alleen heb ik geen idee of ze het nog kan zien.
    'Je hoeft niet bang te zijn, want je zal het wel goed kunnen gebruiken. Je denkt dat je ons niet kan helpen, maar ondertussen help je ons juist wel al' zeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer