• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (Wanneer is zo? Want dan kan ik gewoon tot dan Charmed kijken)


    [ Ik denk ongeveer nog half uurtje zit hier met wat problemen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    [ Ik denk ongeveer nog half uurtje zit hier met wat problemen]


    (Oké. Veel suc6 met het oplossen van je problemen (flower))


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Oké. Veel suc6 met het oplossen van je problemen (flower))


    [ Dankje]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Waarschijnlijk weet perkamentus het.. Die man weet gewoon alles en daarbij is hij het Hooft van de orde als ik het niet verkeerd heb. Hij zou jouw nooit naar askaban sturen, en ik zou je niet laten gaan' zei ik vervolgens waarna ik iemand hoorde lopen, toen ik me omdraaide zag ik Ginny weglopen. 'Zo te zien ben ik niet een het praten waard' mompel ik, 'wat wil je gaan doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik draai me om. 'Het ligt niet aan jou, George. Het ligt aan Madison.' zeg ik snikkend. Ik kijk hem even aan. Het boeide me ook gewoon helemaal niks meer. Dan word ik maar vermoord! Ik loop weer weg en er rollen nog meer tranen over mijn wangen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik zuchtte even, en knikte toen. ''Zullen we naar The Three Broomsticks?'' vroeg ik hem toen maar. Ik kon wel wat boterbier gebruiken, en daarbij was ik er al een hele tijd niet geweest.
    Ik keek verbaasd op naar Ginny.
    ''Oh, nou, bedánkt.'' mompelde ik verontwaardigd. ''Jemig, ik ga je heus niet vermoorden,'' mompelde ik. Dat heb ik nooit gezegd!

    [TRUE. Dat heeft ze nooit gezegd! x'D]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (weet ik, maar wel: 'als je dit ooit door vertelt dan weet je wat je te wachten staat! ' en aangezien ze Ginny daarvoor al twee keer bijna had vermoord dacht ze dar aan^^)

    Ginny

    Woedend draai ik me weer om. 'Nee, natúúrlijk wil je me niet vermoorden! Waarom zou je anders de vloek des doods op me uitspreken! Waarom zou je anders me bijna wurgen!' boos spuug ik op de grond. Het kon me niet meer schelen dat George er bij stond. 'En dan sprak je ook nog de Inperiusvloek over me uit! '


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik grinnikte, ondanks de situatie.
    ''Dat was op een vaas, niet op jou. En ik heb je niet gewurgd, anders stond je hier nu niet. Jij was zelf ook niet erg vriendelijk, en voor dat laatste had ik geen keuze aangezien ik het niet meer pik dat iedereen tegen mij of George liegt,'' beet ik haar toe.
    ''Je bent zijn zúsje, nota bene!'' zei ik.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Weet je wat? Ik heb er geen zin om tussen een ruzie in te zitten en ik ben even niet in de stemming dus ik ga wel gewoon' zeg ik waarna ik de trap op loop en bij de leerlinge kamer direct doorloop naar de slaapzaal om daar op een bed neer te zakken, zie je? Ik werd nu al gek zonder Fred.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Wat een verantwoordelijke broer, laat zijn kleine zusje achter bij een dooddoener die onvergeeflijke vloeken op haar gebruikt. Liefde maakt echt blind :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Geweldig, dankjewel,'' zuchtte ik naar Ginny, en liep George achterna.
    Het boeide me niet dat ik nu in de Gryffindor Common Room was. Ik liep door naar de slaapzalen en liet me voor zijn deur zakken. Hij had waarschijnlijk geen behoefte aan gezelschap, dus bleef ik lekker hier zitten. Ik wist niet waar ik anders naartoe moest, aangezien in de Slytherin Common Room iedereen gelijk vroeg wat er was en dergelijke. En aangezien mijn ogen nog rood waren van het huilen, zou dat gegarandeerd gebeuren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Als eerst George weg loopt en Madison erachter aan ga ik op de trap zitten en begin ik te snikken. Dat kind kwam nu dus ook in de leerlingenkamer!
    'Ginny?' hoor ik iemand naast me zeggen. Ik kijk op en zie Dean ongerust kijken. Dit kon ik er nu dus echt niet bij hebben! 'Dean, laat me even met rust of ik maak het uit.' oke, dit klonk heel erg gemeen omdat hij mij waarschijnlijk alleen maar wou helpen. Ik voelde hoe hij naast me kwam zitten. 'Dean, je kan nu niks voor me doen..' begon ik. Hij drukte zijn lippen op de mijne. 'Dankje.' mompelde ik even en ik sloeg mijn armen om hem heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hahahah lol, dat stukje van Ginny is echt komisch, eigenlijk x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [hey! ik neem voor een paar dagen (denk ik) Summer over van IrishStar... kan iemand me even uitleggen wat er allemaal is gebeurt???(A) en met wie Summer allemaal praat?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Uhm... Met Draco en Blaise geloof ik, maar waar Blaise is... Verder heeft ze één keer een soort aanvaring met Adelaine gehad, maar de groep Slytherins en zij besloten haar uiteindelijk niet aan te vallen. Dat is het enige wat ik weet. Maar komt IrishStar dan tijdelijk niet door die problemen?)


    Happy Birthday my Potter!