• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik heb medelijden met Ginny]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik word rood van woede. 'Ik vertel jou helemaal niks! En zeker niet de waarheid!' sis ik kwaad. 'Wat wou je gebruiken? Legitimentie? Ik ben namelijk een erg goede legitimens!' oke, daar was dus niks van waar. Ik was er echt waardeloos in. Een geluk bij een ongeluk is dat ik wel kan liegen als ik woedend ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik pakte mijn wand en richtte die op haar. ''Imperio,'' zei ik, en keek haar doordringend aan.
    ''Vertel het,'' zei ik.
    Het was haar eigen schuld dat ik Imperio moest gebruiken, toch? Dan had ze het maar moeten zeggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ik ga heel snel even douchen, tot zo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ginny

    Verzet je, verzet je, verzet je! 'Vertel het!' sist Madisons stem door mijn hoofd. Waarom zou ik? 'Vertel het!' hoor ik nogmaals. Ach, wat kan het kwaad. 'Ik was samen met Adelaine en Fred bij het Grimboutplein 12. Dat is het hoofdkwartier van de orde van de Feniks. Adelaine viel van de trap en ik gebruikte Wingardium leviosa. Fred nam de schuld op zich en is nu van school gestuurd. We vertelde het verhaal van Madison en George. De orde weet nu alles van Madison. Adelaine zei dat ik wel weg mocht gaan, Fred was al weg. Ik liep door Londen en toen het begon te regenen kwam ik Myrte Kloof tegen. Ik ging weer terug en kwam Madison tegen.' vertel ik. Shit, wat had ik gezegt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Mijn ogen werden iets groter.
    Nee.. Néé!
    Zonder nog iets te zeggen draaide ik me om en rende weg, op zoek naar George. De tranen stonden in mijn ogen. Dit mocht niet, dit kon niet!

    [Waar is George? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Nu je toch alles kan vragen aan Ginny, waarom zou je niet vragen hoe Adelaine weet dat Madison de dochter van Voldie is? Dan weten de dooddoeners gelijk van de aura's en kunnen ze achter haar aankomen, maar ik zie dat ik nu al te laat ben met de suggestie -_-)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Ergens op een trap XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ach, had gekund :'D Dat komt later wel.. I guess ;w]
    Madison
    ''George?'' riep ik, en keek zoekend om me heen. Ik rende verder waardoor ik enkele mensen omver duwde, maar het kon me niks schelen. Uiteindelijk, in een relatief rustige gang, zag ik George op een trap :'D.
    ''George!'' riep ik, en liep naar hem toe. Ik vloog hem snikkend om de hals. ''Z-ze hebben het.. verteld,'' prevelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Weet je ook wat ze vanplan zijn verder te doen?' Vroeg ik haar vervolgens, ik wist het ik wist dat ze het hadden verteld maar ik zat nu meer met het fijt dat Fred weg was. 'Heeft Fred het verteld?' Vroeg ik haar vervolgens, ik wilde weten of hij net gelogen had of niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Met zijn drieën,'' zei ik. ''Ginny, Adelaine en Fred,'' zei ik, nadat ik me een beetje had vermand en de tranen had weggeveegd.
    ''Ik weet niet wat ze gaan doen, dat is het probleem,'' zei ik, lichtelijk in paniek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Oke.. Dus hij had in iedergeval deels gelogen hij was erbij, hij had het kunnen stoppen maar blijkbaar maakt het hem niets meer uit wat ik over dingen te zeggen heb. 'Voor zover ik weet kunnen ze jouw niet veel aandoen' Zei ik in een poging haar gerust te stellen waarna ik een traan van haar wang veegde die ze vergeten was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Daar sta ik dan. Midden op de gang. Nog half onder de invloed van de imperiusvloek. Ik had verdomme alles verteld over de orde. Oke, bijna alles dan. Een paar tranen rollen over mijn wangen. Daarom mocht ik dus nooit bij besprekingen zijn. Ik zou toch alles verraden. Snikkend zet ik een paar stappen richting de leerlingenkamer. Ik loop een van de trappen op en zie daar George en Madison staan. Meteen draai ik me om en loop de andere kant op. Wat had ik gedaan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    ''Z-ze kunnen-'' ik ademde even rustig in- en uit.
    ''Als-'' ik wendde mijn blik af.
    ''Wat als school het te weten komt? Ze gaan het zeker weten vertellen.. En wat als ik in Azkaban belandt? Wat als-''
    Oke, Maddy, kalmeer.
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Zullen we iets leuks doen?'' mompelde ik, aangezien ik, en hij waarschijnlijk ook, wel wat afleiding kon gebruiken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IrishStar schreef:
    [ ik ben zo terug]


    (Wanneer is zo? Want dan kan ik gewoon tot dan Charmed kijken)


    Happy Birthday my Potter!