• Ik ben een fan sinds augustus 2011.
    Helaas ben ik niet naar het 'Bring1DToMe' event geweest. Ik was nog geen mega fan. Waar ik nu trouwens vreselijk van baal. En als dat nu nog een keer zou gebeuren zou het mega druk worden. Dus dat is ook geen optie. Kunnen jullie je nog indenken toen je vroeg 'Wat vind je van One Direction?' iedereen ze niet kende? En nu als je ook maar één keer One Direction roept iedereen gelijk onderdeel van je gesprek is. En dat alle jongens in je klas het eerst niet kon schelen maar het nu ineens kleuterig vinden? Ja, natuurlijk mag iedereen fan zijn. Maar toch mis ik die tijd. Ik ben overigens WEL naar de DVD screening geweest wat awesome was (:


    Hoe is dat bij jullie?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:36 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik ben fan sinds x-factor. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Fan sinds 4 augustus 2011. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bijna een jaar denk ik
    Ik heb ooit nog een topic geopend
    Wie is Harry Styles?
    En dankzij One Direction heb ik gelijk op mijn eerste dag al vrienden gemaakt op mijn nieuwe school.
    Iemand zag namenlijk mijn One Direction achtergrond op mijn laptop en voor zo ongeveer het eerst ben ik niet de enige Directioner op school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    begin dit jaar


    What by Zeus' beard is going on????

    sinds hun CD uitkwam


    -

    Tijdens het Bring1DToMe.

    Sinds iets nadat WMYB uitkwam denk ik.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Nou, dit is mijn mening hoor. Maar er staat 'Sinds WANNEER ben je fan' en het was niet de bedoeling ervan dat je met niet zou gaan antwoorden. Ik snap t heus wel hoor. Maar het was niet de bedoeling oke!


    nothing is true, everything is permitted.

    Fan sinds 2011 augustus, net zoals jij :Y)


    Love for the boys.


    Pretty is just a pretty word.

    Sinds Maart 2011.


    Tears are words the heart can't say.

    sinds maart/april 2011


    Save me from myself.

    Sinds xFactor, hou niet zoveel data bij. Ben wel bij Bring 1D to me geweest. (:
    & ga volgend jaar februari naar Londen om ze te zien :'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:43 ]


    To infinity and beyond •

    sinds december

    Wow, nu schaam ik me dood. Iedereen is fan sinds X-Factor, sinds 2011 en ik...
    Ik ben fan sinds mei 2012.

    Ik ken ze eigenlijk wel langer van augustus 2011 toen ze op TMF kwamen met WMYB, maar toen hield ik me daar niet zo mee bezig en moest niet veel van de jongens hebben.
    Toen ik pas op Tumblr en WeHeartIt was gekomen was er een invasie van One Direction, dat ik zogezegd 'gedwongen' (nee nee, ik ben niet gedwongen, maar ik was toen toch nieuwsgierig) was om naar hun video dairies te gaan kijken, om hun informatie te lezen enzoverder, en de rest spreekt boekdelen. In de periode van mei/juni 2012 was ik écht aan het fangirlen, nu is die obsessie gelukkig wat minder geworden en heb ik snel beseft dat ik andere interesses heb, maar ik vind de jongens nog altijd even leuk hoor.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:50 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sinds the xfactor. Ik was voor Cher, maar nadat zij eruit ging, was ik voor 1D (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf