• Ik ben een fan sinds augustus 2011.
    Helaas ben ik niet naar het 'Bring1DToMe' event geweest. Ik was nog geen mega fan. Waar ik nu trouwens vreselijk van baal. En als dat nu nog een keer zou gebeuren zou het mega druk worden. Dus dat is ook geen optie. Kunnen jullie je nog indenken toen je vroeg 'Wat vind je van One Direction?' iedereen ze niet kende? En nu als je ook maar één keer One Direction roept iedereen gelijk onderdeel van je gesprek is. En dat alle jongens in je klas het eerst niet kon schelen maar het nu ineens kleuterig vinden? Ja, natuurlijk mag iedereen fan zijn. Maar toch mis ik die tijd. Ik ben overigens WEL naar de DVD screening geweest wat awesome was (:


    Hoe is dat bij jullie?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:36 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    BlueRain schreef:
    Ik ben een fan sinds augustus 2011.
    Helaas ben ik niet naar het 'Bring1DToMe' event geweest. Ik was nog geen mega fan. Waar ik nu trouwens vreselijk van baal. En als dat nu nog een keer zou gebeuren zou het mega druk worden. Dus dat is ook geen optie. Kunnen jullie je nog indenken toen je vroeg 'Wat vind je van One Direction?' iedereen ze niet kende? En nu als je ook maar één keer One Direction roept iedereen gelijk onderdeel van je gesprek is. En dat alle jongens in je klas het eerst niet kon schelen maar het nu ineens kleuterig vinden? Ja, natuurlijk mag iedereen fan zijn. Maar toch mis ik die tijd. Ik ben overigens WEL naar de DVD screening geweest wat awesome was (:


    Hoe is dat bij jullie?


    echt precies hetzelfde, toen dacht ik: 'ze zijn super leuk, maar om nou helemaal daar heen te gaan..' en mn vriendinnen dachten toen echt van naar wie kijkt zij nou weer met die video diaries haha. ik mis dat ook heel erg ja, ik werd iets daarvoor fan denk ik (voor Bring1DToMe) :)


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ben fan sinds 2010, toen ze met X Faxtor bezig waren. Alleen was ik toen nog niet zo'n echt fan ofzo. Ik vond ze gewoon een beetje leuk. Maar dat is nu wel anders(H)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Sinds December 2012.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sinds het sowieso geen drol uitmaakt dat je fan bent. Ik ben fan van 1D, maar ook van The Beatles. Het maakt niet uit, maar The Beatles Ijn ver voor mijn tijd, en toch ben ik fan. Hoelang maakt niet uit, als joj vind dat er te veel fans zijn, is dat jouw probleem, niet die van mij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    tijd maakt mij niet heel veel uit, ik weet het eigenlijk ook niet(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    rond 16 juli 2011.
    Ik weet de precieze datum jammer genoeg niet meer, maar rond die tijd.


    Ivar Oosterloo.

    Nightray schreef:
    Eh, niet.


    26 - 02 - '16

    Ik ken ze al sinds begin maart 2012 ongeveer, toen had ik een foto van Harry en Zayn gezien. Maar ik ben nooit een fan geweest eigenlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niet


    Olive

    Hoyos schreef:
    Ik ben fan sinds eind december 2010.

    Dit ongeveer, ken ze al wel sinds augustus/september 2010 though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Toen ze op laserquest waren geweest omdat ze bijna een jaar bestonden maar nog niet helemaal. Meer dan een jaar dus.


    Food.

    Fan sinds 9 maart 2012


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Voordat What Makes You Beautiful uitkwam, was ik een beetje fan. Dus eigenlijk sinds augustus 2011 :)


    we danced all night to the best song ever.

    ik ben nu 2 jaar, en ik mis de tijd wel dat niemand ze zowat kende.
    ze waren mijn geheim.. nu vind iedereen ze leuk ik gun hun bekendheid wel.
    alleen nu moet ik ze delen met zoveel mensen en heb ik minder kans om naar een concert te kunnen


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    Nightray schreef:
    Eh, niet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales