• De klassen en mentors zijn bekendgemaakt en ik was alweer bijna vergeten hoe het is om een verschrikkelijke mentor te hebben. Nou, dat heb ik nu wel op mijn geweten. Mijn mentor is namelijk de gymleraar die ik in de derde klas had en die me een keer behoorlijk voor paal heeft gezet omdat ik niet kan speerwerpen. Het is gewoon een... zak. Dat gaat nog een leuk jaar worden.

    Weet jij je mentor al? En ben je er een beetje blij mee?


    Searching heavens for another earth

    Mijn mentor is een van de leukste leraren op school, dus ik ben er wel blij mee :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja, ik heb een vrouwelijke mentor en ze is echt zó aardig. Ik heb ook een hele fijne klas, 26 meisjes & 1 jongen. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb nog twee weken vakantie, dus ik heb nog geen idee. Maar ik krijg wel sowieso een nieuwe klas, waar hoogstwaarschijnlijk niemand in zit waar ik mee om ga. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nog geen idee. Ik weet nog niet mijn rooster, in welke klas ik zit of welke mentor ik heb. Waarschijnlijk krijg ik het volgende week maandag te horen, de dag voor de eerste schooldag.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik krijg het allemaal volgende week donderdag te horen, Welke klas, mijn rooster, mentor enz. Ik hoop alleen wel dat ik een leuke mentor heb, want ik merk nu al dat ik hoe dan ook elk jaar op de een of andere manier veel te maken krijg met mijn mentor, en ik ook weet dat het niet op schiet als je een hekel hebt aan diegene.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Weet ik niet. Krijg ik vaak de laatste week. Ik heb waarschijnlijk een Nederlands docent. Nou .., zo gingen de geruchten. Ze is wel heel streng ... Maar jha .., altijd beter dan een gym docent, anders moet ik nog mijn best gaan doen bij gym!
    Ik wens je veel succes! (:


    Life is full of fake people

    Ik heb juist voor het eerst een leuke mentor, mijn zus heeft haar twee jaar gehad en ze is heel aardig
    Succes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet mijn klas wel al, maar mijn tutor en slb'er nog niet :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Ik weet het nog niet, hoop op één van mijn kunstleraren omdat die me wel mogen. Als het die kerel van Frans of gym word ik... niet heel blij.
    Maar ik heb al negen mentoren gehad in de vier jaar dat ik nu op de middelbare zit, het was echt kut geregeld. Wisselden we halverwege het jaar weer van mentor >_>


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik hoop dat ik mn aardrijkskunde leraar als mentor heb, hij is echt cool! Anders heb ik een stom duits mens als mentor :S ...ojaa en gelijk als lerares dan!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Square schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie, dus ik heb nog geen idee. Maar ik krijg wel sowieso een nieuwe klas, waar hoogstwaarschijnlijk niemand in zit waar ik mee om ga. :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nieve schreef:
    Ik weet nog niet eens in welke klas ik kom of zo. Ik moet dinsdag naar school en dan wordt het bekend gemaakt, ugh.


    El Diablo.

    ik ken m'n mentrix al:D
    mijn broer kende haar goed en ze is aardig -w-


    I'm not short D: I just live in a big world

    Rembrandt schreef:
    Nope,maar vorig schooljaar had ik een man en iedereen zei: 'Hij is echt eng en streng.' Maar eerlijk gezegd was hij best wel leuk. (:

    Ik heb precies het omgekeerde. Iedereen vond mijn mentor van vorig jaar leuk behalve ik :W Dit jaar weet ik het nog niet, dat wordt maandag pas bekend gemaakt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben er best blij mee, ik bedoel, het hád erger gekund.. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.