• Heey allemaal

    Mijn goede voornemen voor het schooljaar is: meer doen aan sport.
    Oke, elke dinsdag deed ik 1 uur dans (dit jaar ook weer) en soms fietste ik wel, maar echt veel sport deed ik niet.
    Overal staat en veel mensen zeggen dat je elke dag minstens half uur moet bewegen. Maar ik woon zo'n vijf minuten van school en het dorp af, dus daar heen fietsen helpt niet echt -.-
    Daarbij komt ook dat ik niet veel tijd heb -ik moet eigenlijk constant helpen met dingen zoals boodschappen doen -5 minuten bij ons vandaan-, koken, was ophangen en al dat soort gedoe. (Huiswerk niet te vergeten)
    Mijn moeder houd stug vol dat ik niet meer hoef te sporten.
    Weten jullie iets waarvoor je niet in een team hoeft dat je helemaal zelfstandig kan doen (zoiets als hardlopen, wat ik weer eens niet mag omdat dat '"nergens voor nodig is".)


    Jullie nog ideetjes?
    Sorry voor dit beetje zeurtopic...

    X


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    De sportschool?
    Dat is het eerste wat in me opkwam..
    Sorry, ik weet niet echt iets :3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 8:17 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Als je de was ophangt, of kookt, dan beweeg je toch ook alweer een tijdje? Of kunnen jullie dat zittend? ^^

    Anyways; ga fitnessen. Kun je cardiotraining doen en krachttraining. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sportschool?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Huishouden is ook beweging. Er bestaat zelfs een boek hoe je van het huishouden een echte work-out kan maken. Stofzuigen is bijvoorbeeld goed voor de conditie.
    En als je een Wii, Xbox of PS3 hebt kan je misschien Just Dance 3 aanschaffen? Ik speel het vaak en heb het gevoel dat het toch werkt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat maakt het nu uit of het wel of niet nodig is? Als jij wilt sporten, moet je dat kunnen doen. Zeker omdat het gezond is.
    En je kunt ook gewoon gaan wandelen als je de sportschool duur vind of whatever. Of ga zwemmen, train je ook je hele lichaam mee.


    Til hug og blod.