• Hoi,

    Graag wil ik jullie eerlike mening.
    > Wat vinden jullie van de film Titanic ??





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2012 - 17:25 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik ken de film al van buiten maar voor een onbekende reden kijk ik hem elke keer opnieuw als hij op tv komt, idk why D: Maar ik heb er nooit bij moeten huilen ofzo, zoals iedereen zei.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk maar dat schijnt verboden te zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb de film niet gezien en eerlijk gezegd hoef ik 'm ook niet te zien. Het is volgens mij een ongelooflijke zeikfilm en daar houd ik gewoon niet van.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het een heel mooie film, maar ook weer niet dé beste.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Strider schreef:
    Ik vond het een leuke en dramatische film. Maar ik hoef 'm niet nog een keer te zien.

    Spoiler
    Toch vond ik wel dat Jack het had kunnen overleven. Er was genoeg ruimte op dat stuk hout!


    Deep inside, I've never felt alive

    Got to be honest ; overrated.
    Ik vind hem niet heel bijzonder ofzo. Wel oke, maar niet echt super mooi / ontroerend.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nightray schreef:
    Ik ben er ooit mee begonnen maar ik vond het veel te saai. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Bronx schreef:
    Ik ken de film al van buiten maar voor een onbekende reden kijk ik hem elke keer opnieuw als hij op tv komt, idk why D: Maar ik heb er nooit bij moeten huilen ofzo, zoals iedereen zei.


    Dit. Alleen heb ik de eerste keer wel gehuild -is overgevoelig en leeft teveel mee- :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn favoriete jankfilm
    Geweldige film en Leonardo DiCaprio is daar zo ongeloof knap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha die weet je al ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Emrys schreef:
    Ik heb ooit de helft gezien en ik vond het echt een ontzettende zeikfilm


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb een keer de helft gezien, en dat doe ik ook nooit meer. Wat een vreselijke film vind ik dat. En al mijn vriendinnen gingen maar door over hoe mooi ie wel niet was, en ik snap hun nog steeds niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    heb die film 100en keren gezien, is nog wel een mooie film. Jack had alleen niet dood hoeven gegaan, genoeg ruimte, maar helaas alles gaat niet zoals we willen
    '
    wel goeie film


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vond het een goede en mooie film. Ik heb er ook wel bij moeten huilen, nu niet meer zo. Maar het blijft leuk om 'm te kijken!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~


    The awkward moment when you find out Titanic was filmed in a plastic pool, and your whole life is an illusion.


    Ik vind het een mooie film en vind niet dat Jack had moeten blijven leven, want dan was het weer zo een perfect einde geweest.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:28 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn