• Hoi,

    Graag wil ik jullie eerlike mening.
    > Wat vinden jullie van de film Titanic ??





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2012 - 17:25 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik vond het een geweldige film. Al vond ik het minder toen Jack dood ging. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vond het nogal een zeikfilm..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Meteor schreef:
    Oh god gaat iedereen nu terug beginnen zeiken over dat Jack het had kunnen overleven. Ze konden er niet beiden op. Het is niet omdat het stuk hout groot genoeg was voor haar alleen dat het zwaartepunt goed lag om ze er beiden op te zetten. Ik heb een soort fascinatie voor de Titanic. Ik ken die film van buiten en zou hem dus qua dialoog perfect kunnen naspelen, maar het liefdesverhaal maakt de film niet mooi. De film begint voor mij pas echt als het schip in aanvaring komt met de ijsberg.

    Uneventful schreef:
    Wat een kutfilm. Iedereen zei dat ik ging huilen en het leuk zou vinden maar ik heb 3 uur zonder emotie naar m'n laptop scherm gestaard.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vond het een mooie film, en ook zielig op het einde.
    Vroeger als die dan op vrijdag avond gingen we hem altijd met mn moeder kijken, hoe vaak we hem ook hadden gezien :3


    As travars

    Strider schreef:
    Ik vond het een leuke en dramatische film. Maar ik hoef 'm niet nog een keer te zien.

    Spoiler
    Toch vond ik wel dat Jack het had kunnen overleven. Er was genoeg ruimte op dat stuk hout!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Amused schreef:


    The awkward moment when you find out Titanic was filmed in a plastic pool, and your whole life is an illusion.


    Ik vind het een mooie film en vind niet dat Jack had moeten blijven leven, want dan was het weer zo een perfect einde geweest.
    Titanic werd gefilmd in een grote waterbasin. Dat badje was enkel om hun warm te houden tussen de opnames.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Wat een kutfilm. Iedereen zei dat ik ging huilen en het leuk zou vinden maar ik heb 3 uur zonder emotie naar m'n laptop scherm gestaard.

    Het einde vond ik wel spannend enzo en ik leef me nogal in in films, maar huilde niet. Ik vind dat er wel goed geacteerd word dus mijn uiteindelijke mening is dat ik het wel een goede film vind.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het een enorme melodramatische jankfilm.
    Verspilling van je tijd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vond er niet zoveel aan.


    26 - 02 - '16

    Ik heb alleen het einde gezien haha


    What's so bad about being different?

    niet gekeken ben ook niet echt vanplan te doen niet echt mijn genre


    You can't not look cool with a crossbow.

    Pas gekeken en ik vond het best een goede film.
    Had eigenlijk verwacht dat ik het een verschrikkelijke zeikfilm zou vinden maar hij was eigenlijk wel mooi ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Excitatio schreef:
    Nog nooit gezien, dus no comment ('':


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf