• Hoi,

    Graag wil ik jullie eerlike mening.
    > Wat vinden jullie van de film Titanic ??





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2012 - 17:25 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Zo'n paar keer gezien en iedereen blijft maar zeuren dat ze op het einde altijd janken.
    Wel, bij mij is dat niet gebeurd, van A tot Z ben ik emotieloos gebleven, hahaha.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Heel mooi, maar wel een film om één keer elke 100 jaar te bekijken, want de tweede helft duurt gewoon véél te lang.


    Caution first, always.

    Excitatio schreef:
    Nog nooit gezien, dus no comment ('':

    Hmmm... voor liefdesverhaal krijgt hij een 3... voor comedy een 7.5. Misschien een 8-.... ^^


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wat er in de film is gebeurd is niet leuk. Dus vindt ik de film ook niet leuk.
    Maar als het niet echt was gebeurd. Dan was het een ander verhaal. Dan vondt ik het wel mooi geschreven.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:42 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik vind dat de film te lang duurt en eigenlijk, vind ik 'm niet eens zo heel leuk. Als ie op de helft is dan lig ik al zowat te slapen. Vergeleken met de meeste anderen, vind ik het echt geen zeikfilm. (al moet ik sws nooit huilen bij films xd). Maargoeeed, wie ben ik. ;a


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    SPAMBS schreef:
    Hmmm... voor liefdesverhaal krijgt hij een 3... voor comedy een 7.5. Misschien een 8-.... ^^
    Ja, ik vond het ook wel grappig toen ruim 1500 mensen zijn gestorven ... Over ironie gesproken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een mooie film, maar ik zou er toch geen 30 keer naar kunnen kijken.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het een prachtige film, natuurlijk een nare gebeurtenis omdat het wel echt gebeurt is. Maar, het is wel echt mooi verfilmd. En ik moet altijd zo enorm janken op het einde :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind