• Jep, in de zon is het hier nu 35°C en mijn hond zit al de hele dag aan de deur te krabben om buiten te mogen, maar ze kan helemaal niet tegen de hitte. Dat wordt dus binnenblijven met haar tot vanavond.. :c

    Nog mensen die last hebben van de warmte hier?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik kan er best goed tegen, maar mijn hond niet. Hij moet spugen van de hitte, zo zielig. ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha .., super warm. Mijn hond zet ook geen stap vooruit. Vrienden van ons hebben een sloep (een bootje), maar we gaan zo pas om 5 uur varen, omdat het nu gewoon te warm is.

    Geef mij de winter maar. :Y)


    Life is full of fake people

    ik vind het heerlijk :O eindelijk zomer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zit buiten in de schaduw, ver weg van de zon. Bah, ik haat die warmte.

    Ik weet niet hoe warm het hier precies is, maar ik zit al vanaf elf uur lekker met mijn laptopje in de zon en heb het tot nu toe prima uitgehouden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    eindelijk zomer (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier schijnt de zon niet eens, het is hier 22 graden. Maar het kan nog warmer worden.

    Bergkamp schreef:
    Ik kan er best goed tegen, maar mijn hond niet. Hij moet spugen van de hitte, zo zielig. ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Zucht.
    Als het regent zeuren mensen dat de zon moet schijnen, en als de zon schijnt is het weer te warm.
    :'D Het is ook nooit goed.
    Ik ben er wel blij mee, eindelijk écht zomer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hier is het niet zo warm. Ik had om 13h koud in mijn topje en mini-shortje, toen ik aan het fietsen was.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben er blij mee met het weer.
    Alleen het is niet super fijn als je in echt hitte kranten moet wegbrengen en je hebt Nu is het eens een keer echt zomaar

    Strider schreef:
    Ik zit buiten in de schaduw, ver weg van de zon. Bah, ik haat die warmte.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Het is nu 33 graden in mijn kamer (bat)


    Caution first, always.

    Ik vind de warmte prima, zolang het maar niet benauwd is .__. ik heb al problemen met mijn ademhaling, en als het benauwd is lukt dat dus nog minder.


    Destroy what destroys you.

    Aragog schreef:
    Zucht.
    Als het regent zeuren mensen dat de zon moet schijnen, en als de zon schijnt is het weer te warm.
    :'D Het is ook nooit goed.
    Ik ben er wel blij mee, eindelijk écht zomer.


    Precies!


    Aan niets denken is ook denken.