• Jep, in de zon is het hier nu 35°C en mijn hond zit al de hele dag aan de deur te krabben om buiten te mogen, maar ze kan helemaal niet tegen de hitte. Dat wordt dus binnenblijven met haar tot vanavond.. :c

    Nog mensen die last hebben van de warmte hier?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ah, mijn hond wil ook de hele tijd naar buiten en de hele tijd met water spelen.
    Dus dan gaan we zo vaak mogelijk met de hond naar Lukkien (waar het eerste seizoen van The Voice Of Holland is opgenomen), want daar kun je de honden in veilig water laten zwemmen en dat vind ze zo heerlijk!
    Maar zelf kan ik niet veel buiten zitten, want mijn buren roken aan één stuk door en ik kan daar echt niet tegen.
    In feite zit ik dus al de hele -beep- zomer binnen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Chuggaa schreef:
    Ik vind de warmte prima, zolang het maar niet benauwd is .__. ik heb al problemen met mijn ademhaling, en als het benauwd is lukt dat dus nog minder.


    Tell me about it, stud.

    Het is zo waarm.
    Ik heb behoefte aan een extra large Cola met ijsklontjes. (=

    BlameNiallx schreef:
    Het is zo waarm.
    Ik heb behoefte aan een extra large Cola met ijsklontjes. (=

    *Looks to the right*
    Check. I love my life.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gewoon mijn lange jeans aangetrokken en warme gympen, ik wil winter, de zomer kan de boom in. Binnenshuis is het koel en buiten gaat wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    Wauw. Ben ik dan de enige hier die ver geen zon heeft ?
    Ben ik blij dat ik naar Frankrijk vertrek straks :3
    Ik hou van de hitte, weg met de winter. Ik breek altijd wel iets in de winter.
    Mijn kat heeft er ook geen last van, die ligt op een stoel recht in de zon -als die uit de wolken komt-.

    Hier is 't nu wel lekker eigenlijk ^^. Al geloof ik dat mijn kat het nogal zwaar heeft, ze ligt de hele dag al languit naast de schuifpui.


    i put the fun in funeral

    Valt wel mee als je terugkomt uit Zuid-Frankrijk waar het over de 40 graden ging. Maar het is niet leuk als je in de auto moet. Zonder airco.


    Food.

    en net als je naar buiten wilt gaan zie je de wolken boven je huis. Oke het mooie weer is hier afgelopen, het zal me niet verbazen als het deze week gaat onweren


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bij ons onweert het zo ongeveer bijna elke avond. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chuggaa schreef:
    Ik vind de warmte prima, zolang het maar niet benauwd is .__. ik heb al problemen met mijn ademhaling, en als het benauwd is lukt dat dus nog minder.


    What's so bad about being different?

    Pff ja, zeker in zo'n dikke, warme werkblouse met lange mouwen :l


    Take risks and conquer your fears.

    Hier valt de warme gelukkig mee. Gisteren was het wel om te stikken en morgen zal het ook erg warm worden blijkbaar!


    Olive

    Wait whut het is in Nederland warmer dan hier in Zuid-Frankrijk o.o. Hier is het 30 graden :'D. Gevoelstemperatuur ligt hoger.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:15 ]


    Shoganai i ne~

    Hier is het ook 35 graden in France
    Alleen gisteren begon het aan het eind van de middag te regenen en vanmorgen was het een beetje fris
    Ik hou wel van die warmte