• De liefste en leukste WAGs

    Spacemen- Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Venial - Amber - WAG van Lionel Messi
    Aveiro - Lynn - WAG van Xavi Hernandez
    Delaney - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas
    Cosmic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Bergkamp - Anne - WAG van Christian Eriksen
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos



    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:18 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Na mijn examens ga ik hem lezen Anne! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Het is denk ik al een jaar geleden dat er hier een voortdurend gesprek gehouden is dat langer is dan 2 reacties op elkaar. Erg. Hevige doodsheid en stilte hier.
    Mis jullie allemaal! <3


    Tears are words the heart can't say.

    Kydd schreef:
    Na mijn examens ga ik hem lezen Anne! (:


    Yeey, dank je wel! :D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kydd schreef:
    Het is denk ik al een jaar geleden dat er hier een voortdurend gesprek gehouden is dat langer is dan 2 reacties op elkaar. Erg. Hevige doodsheid en stilte hier.
    Mis jullie allemaal! <3


    Wow, tijd gaat snel.
    Op het moment heb ik best veel tijd, omdat ik ga stoppen op het HBO en nu geen lessen meer heb, maar tentamens waar ik dus geen flikker voor doe. Naar de zomer is mijn HBO leventje en ga ik verder op de universiteit. Niet dat ik er nu veel ben, maar dan zijn die doodse berichtjes ook wel over denk ik :(


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gotzeus schreef:
    (...)

    Wow, tijd gaat snel.
    Op het moment heb ik best veel tijd, omdat ik ga stoppen op het HBO en nu geen lessen meer heb, maar tentamens waar ik dus geen flikker voor doe. Naar de zomer is mijn HBO leventje en ga ik verder op de universiteit. Niet dat ik er nu veel ben, maar dan zijn die doodse berichtjes ook wel over denk ik :(


    Binnen 2 weken zijn mijn examens over, heb nog maar 1 gemaakt hha, maar euh dan is het even een drukke week proclamtie, bal etc. Dan werken, maar daar vind ik allicht wel wat gaatjes tussen, dus hopelijk kunnen we tegen dan nog eens iedereen hier terug krijgen. Moet ook eens de beginpost aanpassen, doeik ook na de examens.
    En heb je verhaal al gelezen, het is echt geweldig, je moet snel verder gaan! <3


    Tears are words the heart can't say.

    ugh ja, ik mis jullie ook. Ik mis die goede tijden


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Just Asking, wat is dit precies voor een topic.
    Ik ben een beetje op zoek naar voetbal topics, maar ik kan er niet veel vinden. :c


    Danmarks Dynamite.

    een meer off topic voetbal topic, en t is sws al zo'n jaar stil hier dusja ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bastille schreef:
    een meer off topic voetbal topic, en t is sws al zo'n jaar stil hier dusja ^^


    Hmm, oké.


    Danmarks Dynamite.