• Ik vroeg me af of Quizlet het goede doelpubliek zou zijn voor onderstaande verhaal. Ik ga het sowieso uitschrijven, maar twijfel nog een beetje of ik het op Quizlet zou zetten, aangezien het vrij doelloos is om een verhaal waarvan ik weet dat het op Wattpad gelezen zal worden ook op Quizlet te zetten, waar het misschien niet gelezen wordt. Neen, ik schrijf niet om lezers te hebben, maar het is toch gemakkelijker als het bijvoorbeeld op Quizlet niet gelezen zou worden, het hier niet online te zetten. Dat is al een heel deel updaten en hoofdstukjes plaatsen minder.

    They had light inside their eyes



    Gaëlle grew up in a world most don't know, most don't experience. A world filled with dead hearts, babies without parents and children who are forced to grow up fast. She lost both her parents when she was ten years old, they got sick. She's never been to school, doesn't know how to write or read, and yet, she survives. With the help of her grandmother, who lives in the real world, she learns how to function, learns how to write and read. She starts to fit in, but somehow she keeps on thinking about all the dead hearts out there.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:43 ]


    comfort in c h a o s

    ik weet het niet, ik zelf zou heel misschien dit lezen


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou het gewoon op Wattpad plaatsen, daar heb je meer kans dat het gelezen wordt en de doelgroep is daar ook anders. Quizlet staat vooral vol met fanfictions. Het is wel een mooi idee (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:07 ]


    Olive

    Ik zou het sowieso lezen maar naar mijn mening wordt je verhaal tegenwoordig moeilijker gelezen als het niet over 1D gaat.


    None but ourselves can free our minds.

    Volgens mij zal er op Wattpad meer belangstelling voor zijn dan op Q.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb geen idee wat de doelgroep op Wattpad is, maar mij lijkt het interessant. Niet iedereen leest fanfics, ook al is het moeilijk om ertussen te komen.


    Food.

    Bronte schreef:
    Volgens mij zal er op Wattpad meer belangstelling voor zijn dan op Q.
    Dit. Ik ken Wattpad niet echt, maar ik zie wel voor me dat hier op Q je werk niet gewaardeerd zal worden. Tenzij iemand van 1D haar gaat verkrachten in het verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Dit. Ik ken Wattpad niet echt, maar ik zie wel voor me dat hier op Q je werk niet gewaardeerd zal worden. Tenzij iemand van 1D haar gaat verkrachten in het verhaal.

    Ja, en dan Justin Bieber haar laten komen redden huh? ^^ Nee, ik sterf nog liever als over die idioten te schrijven.


    comfort in c h a o s

    Er zijn natuurlijk wel mensen die ook Onbekende Personen lezen, maar nja, One Direction heeft echt de overhand.
    En is het helemaal in het Engels? Dan lezen minder mensen het denk ik.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Er zijn natuurlijk wel mensen die ook Onbekende Personen lezen, maar nja, One Direction heeft echt de overhand.
    En is het helemaal in het Engels? Dan lezen minder mensen het denk ik.

    Het verhaal is helemaal in het Engels omdat ik dat persoonlijk fijner vind om te schrijven en het me beter afgaat als het Nederlands. (:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, en dan Justin Bieber haar laten komen redden huh? ^^ Nee, ik sterf nog liever als over die idioten te schrijven.
    Hah ja inderdaad. Niet geschikt dus. Ik weet ook niet of ik het zelf zou lezen, sinds ik de laatste tijd echt niet meer ben geïnteresseerd in verhalen op deze site. Geef mij maar een goed boek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb besloten dat het verhaal niet op Quizlet komt, aangezien de grote drempel die de mensen hier nog steeds moeten overstappen voor ze Engels lezen. Moest iemand het verhaal toch willen lezen is het op mijn Wattpad profiel te vinden.


    comfort in c h a o s

    REC0VERY schreef:
    Ik zou het sowieso lezen maar naar mijn mening wordt je verhaal tegenwoordig moeilijker gelezen als het niet over 1D gaat.


    •*• Lululu •*•

    Austen schreef:
    Ik heb besloten dat het verhaal niet op Quizlet komt, aangezien de grote drempel die de mensen hier nog steeds moeten overstappen voor ze Engels lezen. Moest iemand het verhaal toch willen lezen is het op mijn Wattpad profiel te vinden.

    Suc6 ermee ik ga het zeker lezen :)


    •*• Lululu •*•

    xSparkle schreef:
    (...)
    Suc6 ermee ik ga het zeker lezen :)

    Bedankt. [:


    comfort in c h a o s

    Wattpad? Was dat, een site waarop je Engelse verhalen kan zetten?
    Oeh there's even a fanfic department.


    No growth of the heart is ever a waste