• Ik vroeg me af of Quizlet het goede doelpubliek zou zijn voor onderstaande verhaal. Ik ga het sowieso uitschrijven, maar twijfel nog een beetje of ik het op Quizlet zou zetten, aangezien het vrij doelloos is om een verhaal waarvan ik weet dat het op Wattpad gelezen zal worden ook op Quizlet te zetten, waar het misschien niet gelezen wordt. Neen, ik schrijf niet om lezers te hebben, maar het is toch gemakkelijker als het bijvoorbeeld op Quizlet niet gelezen zou worden, het hier niet online te zetten. Dat is al een heel deel updaten en hoofdstukjes plaatsen minder.

    They had light inside their eyes



    Gaëlle grew up in a world most don't know, most don't experience. A world filled with dead hearts, babies without parents and children who are forced to grow up fast. She lost both her parents when she was ten years old, they got sick. She's never been to school, doesn't know how to write or read, and yet, she survives. With the help of her grandmother, who lives in the real world, she learns how to function, learns how to write and read. She starts to fit in, but somehow she keeps on thinking about all the dead hearts out there.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:43 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik schrijf om mijn Engels te verbeteren. Ik moet toegeven dat ik het nog niet heb nagelezen en er dus natuurlijk nog fouten in zitten. Ik heb het snel uitgeschreven omdat ik verder wilde met mijn NaNoWriMo verhaal.


    Ja. Daar kun je toch het beste hulp bij vragen van iemand die de taal binnenstebuiten kent? Die kan je helpen dingen sneller te leren. (:


    Til hug og blod.

    Scharry schreef:
    Ik heb geen idee wat de doelgroep op Wattpad is, maar mij lijkt het interessant. Niet iedereen leest fanfics, ook al is het moeilijk om ertussen te komen.


    Tell me about it, stud.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ja. Daar kun je toch het beste hulp bij vragen van iemand die de taal binnenstebuiten kent? Die kan je helpen dingen sneller te leren. (:

    Ik ken zo'n mensen niet echt. Ik ken wel mensen in Amerika etc. maar hun Engels is slechter als het mijne.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik ken zo'n mensen niet echt. Ik ken wel mensen in Amerika etc. maar hun Engels is slechter als het mijne.


    Ik probeer wel of ik iemand kan vinden. Ik heb een sub op een kinky forum die me erbij helpt. :'D
    Alleen heeft dat meisje niet genoeg tijd om er nog meer bij te nemen. Maar ik zal wel rondvragen of iemand anders dat wilt doen.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Ik probeer wel of ik iemand kan vinden. Ik heb een sub op een kinky forum die me erbij helpt. :'D
    Alleen heeft dat meisje niet genoeg tijd om er nog meer bij te nemen. Maar ik zal wel rondvragen of iemand anders dat wilt doen.

    Dat zou erg vriendelijk zijn. [: Alvast bedankt.


    comfort in c h a o s

    Dead hearts are everywhere!
    Neen, eerlijk je zou moeten doen wat je zelf wilt. Sowieso op die Wattpad zetten en mss als je van gedacht verandert, kan je het altijd nog hier droppen?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 1:49 ]