• Ik vroeg me af of Quizlet het goede doelpubliek zou zijn voor onderstaande verhaal. Ik ga het sowieso uitschrijven, maar twijfel nog een beetje of ik het op Quizlet zou zetten, aangezien het vrij doelloos is om een verhaal waarvan ik weet dat het op Wattpad gelezen zal worden ook op Quizlet te zetten, waar het misschien niet gelezen wordt. Neen, ik schrijf niet om lezers te hebben, maar het is toch gemakkelijker als het bijvoorbeeld op Quizlet niet gelezen zou worden, het hier niet online te zetten. Dat is al een heel deel updaten en hoofdstukjes plaatsen minder.

    They had light inside their eyes



    Gaëlle grew up in a world most don't know, most don't experience. A world filled with dead hearts, babies without parents and children who are forced to grow up fast. She lost both her parents when she was ten years old, they got sick. She's never been to school, doesn't know how to write or read, and yet, she survives. With the help of her grandmother, who lives in the real world, she learns how to function, learns how to write and read. She starts to fit in, but somehow she keeps on thinking about all the dead hearts out there.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:43 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik heb besloten dat het verhaal niet op Quizlet komt, aangezien de grote drempel die de mensen hier nog steeds moeten overstappen voor ze Engels lezen. Moest iemand het verhaal toch willen lezen is het op mijn Wattpad profiel te vinden.

    Oh, serieus? ;o Dacht dat er redelijk veel Engels hier wordt gelezen. Naja, I guess I was thinking wrong hehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wattpad? Was dat, een site waarop je Engelse verhalen kan zetten?
    Oeh there's even a fanfic department.

    Je kan er verhalen posten in elke taal.


    comfort in c h a o s

    Ik zou het gewoon posten, ik zou het wel lezen (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh, epic :]. Denk dat ik mijn shizz maar op fanfic.net gooi. Naja, je kan het hier toch wel op gooien? Je krijgt vast wel lezers en veel moeite kost het niet ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie nog wel.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:59 ]


    comfort in c h a o s

    Sorry xD.. Doelpubliek is een contaminatie, het is doelgroep of gewoon; publiek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Sorry xD.. Doelpubliek is een contaminatie, het is doelgroep of gewoon; publiek.

    Naar mijn weten zijn die woorden niet verboden om te gebruiken. >.<


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Naar mijn weten zijn die woorden niet verboden om te gebruiken. >.<


    Zal ik even optelefoneren of het niet te duur kost, de mensen hier zijn ongenadeloos.. Leest niet zo lekker he, van mij mag je doen wat je wilt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Zal ik even optelefoneren of het niet te duur kost, de mensen hier zijn ongenadeloos.. Leest niet zo lekker he, van mij mag je doen wat je wilt.

    The fuck? 'Zal ik even optelefoneren of het niet te duur kost, de mensen hier zijn ongenadeloos'? Waar slaat dat nu op

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Cudey schreef:
    (...)

    Zal ik even optelefoneren of het niet te duur kost, de mensen hier zijn ongenadeloos.. Leest niet zo lekker he, van mij mag je doen wat je wilt.

    Doelpubliek is een contamine dat nog een beetje klinkt, jou voorbeelden hierboven niet.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:11 ]


    comfort in c h a o s

    Het is 'babies' in plaats van 'baby's'.


    There is nothing more badass than being yourself

    LeClos schreef:
    Het is 'babies' in plaats van 'baby's'.

    Daar moet ik hebben overgelezen. >.< Bedankt voor het melden.


    comfort in c h a o s

    Ik zou sowieso eerst met iemand samenwerken die echt goed in Engels is en die je kan helpen met kleine foutjes op te pikken, voor je het echt hier plaatst. Je schrijft niet verkeerd, maar ik zie wel wat dingetjes in zinnen die niet helemaal kloppen. (:


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ik zou sowieso eerst met iemand samenwerken die echt goed in Engels is en die je kan helpen met kleine foutjes op te pikken, voor je het echt hier plaatst. Je schrijft niet verkeerd, maar ik zie wel wat dingetjes in zinnen die niet helemaal kloppen. (:

    Ik schrijf om mijn Engels te verbeteren. Ik moet toegeven dat ik het nog niet heb nagelezen en er dus natuurlijk nog fouten in zitten. Ik heb het snel uitgeschreven omdat ik verder wilde met mijn NaNoWriMo verhaal.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:08 ]


    comfort in c h a o s

    Ja, ik vind het een heel mooie inleiding!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife