• Mijn school vind het blijkbaar grappig om mensen voor niets om 8 uur naar school te laten fietsen. Mij werd gevraagd of ik vandaag om half 9 op school wilde zijn om mijn boeken op te halen. Ik vertrok dus netjes op tijd en ik was er netjes om half 9. Wat blijkt dus? Ik heb helemaal geen boeken die ik moet ophalen -,- Ik ben dus nu al een tijdje weer thuis en ik ben echt moe, verveeld en chagrijnig. Voor mij is het trouwens ook nog vakantie dus ik snap überhaupt niet waarom ik naar school moest komen. Wie heeft er nog meer zo'n leuke school?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb vandaag mijn boeken gehaald. :3

    Ik weet nog niet in welke klas ik zit, wanneer ik mn boeken op moet halen, wanneer de eerste les is (maandag, dinsdag, woensdag, etc). Mijn school is zo laat altijd met dat soort dingen :/


    Destroy what destroys you.

    School laat niet even weten wanneer en hoe laat we voor het eerst naar school moeten :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn boeken krijg ik naar huis opgestuurd :')
    Mijn school heeft echt een super irritant rooster gemaakt voor ons. Daar zijn ze overigens heel goed in. Nou heb ik op dinsdag het eerste en derde lesuur Geschiedenis en op donderdag het 5e en het 7e Engels. Echt zo van wtf? Zijn die mensen gek ofzo? En dan vinden ze het ook nog eens leuk om op vrijdag ons het 8e nog les te laten hebben, en dan de eerste 2 uur vrij hebben (cat)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    HAHAHAHAHAHA :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik moet dinsdag naar school en 10 uur aanwezig zijn, verder weet ik niets, lol


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sting schreef:
    School laat niet even weten wanneer en hoe laat we voor het eerst naar school moeten :W


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lancaster schreef:
    HAHAHAHAHAHA :Y)

    Jacco, je bent zo lief voor me..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ga naar een nieuwe school, dus weet het nog niet echt hoe het daar gaat. Maar ik weet wel dat ze op mijn oude school op de eerste dag een sportdag hebben, wie verzint het?


    You make me smile, a lot..

    Mijn boeken worden thuis gebracht.
    En ik hoef maandag pas mn rooster op te halen om 14.30 dus heb daar geen probleem mee.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik niet. Ik krijg mijn boeken gewoon dinsdag. Alhoewel ik dat als enigste weet. Eigenlijk is het ook gewoon een ongeregeld zooitje daar ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wij krijgen onze boeken gewoon in eerste les van dat vak.
    Dus bij de eerste les Frans krijgen we onze Frans boeken, bij de eerste les maw onze maw boeken etc. Best wel handig, want dan hoeven we ze niet allemaal tegelijk mee te sleuren. :')
    Maar dat is idd wel balen voor je!


    Tell me about it, stud.

    Het valt mij op dat er alweer zo veel naar school moeten?
    Ik hoef de 29e pas qq.


    Tell me about it, stud.

    Agnus schreef:
    (...)
    Jacco, je bent zo lief voor me..
    Goh, waar komt me dat toch zo bekend van voor :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    In de loop van de maand nog krijg ik mijn boeken thuis geleverd.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”