• Gisteren ben ik voor het eerst naar een festival geweest, namelijk Pukkelpop! Het was echt geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. De sfeer die er hing vond ik echt zo gezellig dat ik zin heb om gewoon weer terug naar Kiewit te rijden, ook al heb ik geen tickets voor vandaag :]. Ik heb één van mijn favoriete groepen, The Jezabels, voor een tweede keer kunnen zien optreden en ik heb Of Monsters and Men, Tinie Tempah, Apocalyptica én Netsky live gezien! (Tinie Tempah vond ik overigens het best live, omdat de ambiance goed zat bij zijn optreden. ^^ Netsky vond ik ook heel leuk om eens live te zien!)

    Zijn er hier nog mensen van Q die naar Pukkelpop (of een ander festival) zijn geweest of nog gaan? Ik heb de festivalkriebels in elk geval te pakken en ik hoop volgend jaar nog eens terug te kunnen gaan.

    Ik ben wel naar werchter boutique geweest in 2008


    Ex astris, sciencia

    De zaterdag was AWESOME! En ik blijf er bij dat die loeder van een Alex steeds naar onze tieten zat te kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeremiah schreef:
    (...)
    Ooh, leuk! Ik wilde ook zaterdag gaan, maar die was al uitverkocht. (: Was All Time Low goed, of ben je niet naar hen gaan kijken?

    All time low was echt super goed! Dat was 1 van de bands die ik zeker wou zien daar. Black keys vielen wel een beetje tegen.

    Meteor schreef:
    De zaterdag was AWESOME! En ik blijf er bij dat die loeder van een Alex steeds naar onze tieten zat te kijken.

    HAHAHAHAH Ook serieus! XD

    Ik was op Lowlands :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Meteor schreef:
    De zaterdag was AWESOME! En ik blijf er bij dat die loeder van een Alex steeds naar onze tieten zat te kijken.

    Hahaha, Gaskarth toch! Ik vind 't echt jammer dat ik hen gemist heb! D:

    Frankenstein schreef:
    (...)
    All time low was echt super goed! Dat was 1 van de bands die ik zeker wou zien daar. Black keys vielen wel een beetje tegen.

    En de Foo Fighters? Heb je hen gezien? c:

    Jeremiah schreef:
    (...)
    En de Foo Fighters? Heb je hen gezien? c:

    Yesss hahaha ;D Dat was echt topsfeer, suuuper druk ook. Wij stonden net achter dat hek, dus niet in het helemaal voorste gedeelte zegmaar, maar toch zeer dichtbij ;D

    Ik ben 3 dagen geweest en ik stond zaterdag helemaal vooraan. Foo Fighters waren ge-wél-dig, ATL was ook goed en Black Keys vond ik serieus tegenvallen.

    Jeremiah schreef:
    (...)
    Hahaha, Gaskarth toch! Ik vind 't echt jammer dat ik hen gemist heb! D:
    Het echt een super optreden, maar je kan de stream herbekijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik was op Lowlands! En dat was ook echt geweldig, al was het veel te warm. Maar ik heb daar vooraan gestaan bij de Black Keys, en die waren zo geweldig! (al zeggen een aantal dat ze op Pukkelpop niet goed waren, op Lowlands vond ik ze echt geweldig). En de Foo Fighters waren ook echt super, al viel het publiek daar nogal tegen..

    Ik stond trouwens bijna te janken toen Dave Grohl dat stukje tekst zei (over vorig jaar) voordat ze 'These Days' speelden.

    Ik was vrijdag gegaan ,maar omdat ik op de guest list stond.
    Ik vond het wat tegenvallen. Ik ga altijd naar Rock Werchter en dit was de eerste keer Pukkelpop. De organisatie had wel duidelijk zijn best gedaan om de laten zien dat het nog moet blijven bestaan en het was heel sjiek kwa aankleding enal. Maar de muziek op werchter spreekt mij meer aan (8podia is teveel naar mijn mening), inclusief de sfeer. De gemiddelde leeftijd op PP ligt ook wat te laag naar mijn mening. (:
    De optredens vielen wel mee, maar bv Lykke Li was een enorme teleurstelling. Die hadden ze nooit op de main stage mogen zetten.


    Get outta my head!

    Translucent schreef:
    Ik ben 3 dagen geweest en ik stond zaterdag helemaal vooraan. Foo Fighters waren ge-wél-dig, ATL was ook goed en Black Keys vond ik serieus tegenvallen.

    Ja echt he! Black Keys vond ik qua muziek echt heel goed maar er was niet echt een interactie met het publiek zoals ATL en Foo Fighters hadden.

    Meteor schreef:
    (...)Het echt een super optreden, maar je kan de stream herbekijken.

    Ben je ook bij The Hives geweest? ;D