• Gisteren ben ik voor het eerst naar een festival geweest, namelijk Pukkelpop! Het was echt geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. De sfeer die er hing vond ik echt zo gezellig dat ik zin heb om gewoon weer terug naar Kiewit te rijden, ook al heb ik geen tickets voor vandaag :]. Ik heb één van mijn favoriete groepen, The Jezabels, voor een tweede keer kunnen zien optreden en ik heb Of Monsters and Men, Tinie Tempah, Apocalyptica én Netsky live gezien! (Tinie Tempah vond ik overigens het best live, omdat de ambiance goed zat bij zijn optreden. ^^ Netsky vond ik ook heel leuk om eens live te zien!)

    Zijn er hier nog mensen van Q die naar Pukkelpop (of een ander festival) zijn geweest of nog gaan? Ik heb de festivalkriebels in elk geval te pakken en ik hoop volgend jaar nog eens terug te kunnen gaan.

    Ik wil ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Translucent schreef:
    Ik stond trouwens bijna te janken toen Dave Grohl dat stukje tekst zei (over vorig jaar) voordat ze 'These Days' speelden.
    Dat was echt mooi en het publiek was ook zo geweldig, hoe iedereen uit volle borst meezong en zo stil was toen hij over vorig jaar praatte en dan dat oorverdovend applaus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ben je ook bij The Hives geweest? ;D
    Die volgende ik vanuit de Club, want ik had het echt te warm. Was wel leuk en aangenaam, maar die waren zot hoe die in kostuum op het podium kwamen. Daar was het echt veel te warm voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Die volgende ik vanuit de Club, want ik had het echt te warm. Was wel leuk en aangenaam, maar die waren zot hoe die in kostuum op het podium kwamen. Daar was het echt veel te warm voor.

    Ja dat dacht ik dus ook haha. Maar zeker leuk optreden ;D

    Mijn zus is geweest. Alle 4 dagen, maar vooral voor de laatste dag: Foo Fighters. Maar ze zei dat Werchter veel leuker was, omdat de sfeer er anders was. Meer volwassener en mensen die respect hadden voor elkaars spullen - en betere muziek vind ik behalve Foo Fighters & Of Monsters And Man - (Ze hadden achter haar tent gekakt...)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:32 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    Mijn zus is geweest. Alle 4 dagen, maar vooral voor de laatste dag: Foo Fighters. Maar ze zei dat Werchter veel leuker was, omdat de sfeer er anders was. Meer volwassener en mensen die respect hadden voor elkaars spullen - en betere muziek vind ik behalve Foo Fighters & Of Monsters And Man en zo. (Ze hadden achter haar tent gekakt...)
    Ik vind dat iedereen op Werchter juist een kut mentaliteit heeft. Sommige mensen verwarren Werchter echt met het strand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik vind dat iedereen op Werchter juist een kut mentaliteit heeft. Sommige mensen verwarren Werchter echt met het strand.


    Ik ben niet binnen geweest in Werchter, maar ik heb wel the Red Hot Chili Peppers nog gehoord voordat we mijn zus gingen halen. Had een gast gewoon zijn broek tot op de grond getrokken en stond hij daar in zijn blote kont naast ons tegen het hek te pissen. Daar stond ik dan met mijn ouders... Awkward.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    Mijn zus is geweest. Alle 4 dagen, maar vooral voor de laatste dag: Foo Fighters. Maar ze zei dat Werchter veel leuker was, omdat de sfeer er anders was. Meer volwassener en mensen die respect hadden voor elkaars spullen - en betere muziek vind ik behalve Foo Fighters & Of Monsters And Man - (Ze hadden achter haar tent gekakt...)

    Waren het geen 3 dagen? (: En ik vond dat de sfeer er zeker niet slecht was en ik vond juist wel dat iedereen respect had voor elkaars spullen enzo, maar ik ben ook niet gaan kamperen. :'D

    Jeremiah schreef:
    (...)
    Waren het geen 3 dagen? (: En ik vond dat de sfeer er zeker niet slecht was en ik vond juist wel dat iedereen respect had voor elkaars spullen enzo, maar ik ben ook niet gaan kamperen. :'D


    Ze was er woensdag ook al om te gaan feesten en ik had het wel over de camping. Maar ze heeft het gewoon niet op mensen die jonger zijn dan zij, denk ik :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik vind dat iedereen op Werchter juist een kut mentaliteit heeft. Sommige mensen verwarren Werchter echt met het strand.
    Hoezo? Op PP loopt iedereen toch ook rond in bikini?
    Ik vind de mentaliteit op werchter beter. Op PP ligt de leeftijd net iets te laag en dan heb je van die 'stoere' jonge gastjes die vanvoor aan het podium komen staan om ruzie te maken.. + die gastjes zaten heel de tijd andere mensen uit te schelden voor hoeren etc.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:10 ]


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Hoezo? Op PP loopt iedereen toch ook rond in bikini?
    Ik vind de mentaliteit op werchter beter. Op PP ligt de leeftijd net iets te laag en dan heb je van die 'stoere' jonge gastjes die vanvoor aan het podium komen staan om ruzie te maken.. + die gastjes zaten heel de tijd andere mensen uit te schelden voor hoeren etc.
    Ik heb het niet over de bikini's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Festivals lijken me geweldig. Ik zou de combinatie van 38°C en een massa alleen niet overleven haha.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben naar Lowlands geweest, en ik ben nu helemaal uitgeput. Ik heb Billy Talent, Ed Sheeran, Enter Shikari, Example, Feist, Foo Fighters, Go Back To The Zoo, Kees van Hondt, Knife Party, LIGHTS, Mike Snow, Skrillex, The Gaslight Anthem, Two Door Cinema Club en Will and The People live gezien. Het was echt geweldig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben combi geweest en ik vond het echt fijn en gezellig. Ik was erg blij dat ik All Time Low nog eens gezien heb. (: