• Gisteren ben ik voor het eerst naar een festival geweest, namelijk Pukkelpop! Het was echt geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. De sfeer die er hing vond ik echt zo gezellig dat ik zin heb om gewoon weer terug naar Kiewit te rijden, ook al heb ik geen tickets voor vandaag :]. Ik heb één van mijn favoriete groepen, The Jezabels, voor een tweede keer kunnen zien optreden en ik heb Of Monsters and Men, Tinie Tempah, Apocalyptica én Netsky live gezien! (Tinie Tempah vond ik overigens het best live, omdat de ambiance goed zat bij zijn optreden. ^^ Netsky vond ik ook heel leuk om eens live te zien!)

    Zijn er hier nog mensen van Q die naar Pukkelpop (of een ander festival) zijn geweest of nog gaan? Ik heb de festivalkriebels in elk geval te pakken en ik hoop volgend jaar nog eens terug te kunnen gaan.

    Oh ja ik heb de playlist van FF maar ik kom zeker niet opscheppen hoor
    En over het hele pp is leuker - werchter is leuker; ik ben naar PP en werchter geweest en ik vond ze allebei leuk, maar op PP hangt een beter sfeer vind ik.

    Ik ben combi Pukkelpop geweest en ik heb eindelijk The Cribs nog eens live gezien want dat was helaas zo lang geleden. En dan zag ik nog enkele anderen dat ik wou zien dus ik ben content. :Y) En naar Rock Werchter ben ik ook een dagje geweest en toen zag ik Miles Kane eindelijk ook nog eens live dus dat was zekers ook een geslaagde dag.

    Niet geweest, ik vond de line-up dit jaar echt verschrikkelijk. Buiten Foo Fighters dan.
    Ik was er vorig jaar wel, en dit jaar ben ik naar Werchter en Rock Herk geweest.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Reloaded schreef:
    (...)Hoezo? Op PP loopt iedereen toch ook rond in bikini?
    Ik vind de mentaliteit op werchter beter. Op PP ligt de leeftijd net iets te laag en dan heb je van die 'stoere' jonge gastjes die vanvoor aan het podium komen staan om ruzie te maken.. + die gastjes zaten heel de tijd andere mensen uit te schelden voor hoeren etc.


    ^ This.
    Op pkp heerst gewoon de typische Hasseltse mentaliteit, en Hasselt heeft al geen goede reputatie. Op Werchter zijn de mensen veel volwassener, die mensen komen tenminste echt voor de muziek, terwijl de meerderheid op pkp gewoon komt op erbij te horen en te kunnen zeggen 'ik ben er geweest'.
    Ik vind het echt geen toffe sfeer op pkp..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    ^ This.
    Op pkp heerst gewoon de typische Hasseltse mentaliteit, en Hasselt heeft al geen goede reputatie. Op Werchter zijn de mensen veel volwassener, die mensen komen tenminste echt voor de muziek, terwijl de meerderheid op pkp gewoon komt op erbij te horen en te kunnen zeggen 'ik ben er geweest'.
    Ik vind het echt geen toffe sfeer op pkp..


    Hé, niets tegen Hasselt! Oké, Hasselt mag, maar Herk niet c:
    Maar eerlijk gezegt lijkt Werchter me ook leuker. Vooral op de camping dan.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Hé, niets tegen Hasselt! Oké, Hasselt mag, maar Herk niet c:
    Maar eerlijk gezegt lijkt Werchter me ook leuker. Vooral op de camping dan.


    M'n moeder is zelf van Hasselt en zelfs zij vind dat de mensen daar een kutmentaliteit hebben.
    En Herk is wel tof! Ik ga elk jaar naar Rock Herk :Y).


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    M'n moeder is zelf van Hasselt en zelfs zij vind dat de mensen daar een kutmentaliteit hebben.
    En Herk is wel tof! Ik ga elk jaar naar Rock Herk :Y).


    Ik ook, behalve dit jaar. Ook al moest ik niet betalen omdat ik zelf van Herk ben, gewoon vet duur opeens. Maar ik ben gewoon niet voor al die DJ's en zo. (krul)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Ik ook, behalve dit jaar. Ook al moest ik niet betalen omdat ik zelf van Herk ben, gewoon vet duur opeens. Maar ik ben gewoon niet voor al die DJ's en zo. (krul)


    Ik wou dit jaar normaal ook niet echt iemand zien, behalve Architects en Crookers dan, maar vrienden van ons traden op, dus we moesten ergens wel gaan..
    Achja, we hebben ons toch geamuseerd :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    (...)

    Ik wou dit jaar normaal ook niet echt iemand zien, behalve Architects en Crookers dan, maar vrienden van ons traden op, dus we moesten ergens wel gaan..
    Achja, we hebben ons toch geamuseerd :')


    Lol, zie niet dat je dezelfde voornaam hebt als ik :')
    De enige die ik kende was Tocadisco :')
    Maar we waren toch net terug van vakantie toen en als ik ging moest ik waarschijnlijk helpen met drinken verkopen, dus toen dacht ik: 'nah, ben te moe en te lui.' :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    De affiche van PP ligt me eigenlijk nooit echt.
    Hoewel ATL en the FF. :9~ Ik heb het laatste gevolgd op tv, en dat moet wel machtig geweest zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    De affiche van PP ligt me eigenlijk nooit echt.
    Hoewel ATL en the FF. :9~ Ik heb het laatste gevolgd op tv, en dat moet wel machtig geweest zijn.

    Dat was ook machtig :9~

    Danelaw schreef:
    (...)

    Lol, zie niet dat je dezelfde voornaam hebt als ik :')
    De enige die ik kende was Tocadisco :')
    Maar we waren toch net terug van vakantie toen en als ik ging moest ik waarschijnlijk helpen met drinken verkopen, dus toen dacht ik: 'nah, ben te moe en te lui.' :')


    Lawl, naamgenoot! :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    volgend jaar kan ik hopelijk een keer gaan ! al zou ik liever een keer naar Dour willen ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    volgend jaar kan ik hopelijk een keer gaan ! al zou ik liever een keer naar Dour willen ;D

    Mijn neef is naar Dour geweest en hij zei dat het geweldig was :Y)

    Strider schreef:
    Nee, maar wil ooit wel een keertje gaan.

    Ik ook,maar waarschijnlijk mag ik niet. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.