• Heb het er laatst weer met vriendinnen over had, oude series/tekenfilms. En dat roept zoveel herinneringen op! De meeste van jullie zijn wel ouder dan mij en zullen wellicht ook andere dingen gekeken hebben, maar hier een paar van mijn favorieten.






    Ennnn wat waren jullie favorites?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha, ik had naar Nicolette van Dam getweet dat m'n broertje en ik Zoop zaten te kijken.
    De tweet; "Watching Zoop with my little brother. Those were the good times! Nic, you were so funny! @NicoletteVanDam"
    Kreeg ik terug; "@HaveFaithInFate Sweet! THNX"
    She's awesome!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    Haha, ik had naar Nicolette van Dam getweet dat m'n broertje en ik Zoop zaten te kijken.
    De tweet; "Watching Zoop with my little brother. Those were the good times! Nic, you were so funny! @NicoletteVanDam"
    Kreeg ik terug; "@HaveFaithInFate Sweet! THNX"
    She's awesome!
    ]
    Awh, super leuk! Heb haar een keer ontmoet op een ZOOP-dag of zo iets. Ze is super aardig.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)]
    Awh, super leuk! Heb haar een keer ontmoet op een ZOOP-dag of zo iets. Ze is super aardig.

    Ja, die Zoop-dagen!
    Haha, daar ben ik ook nog enkele keren geweest.
    Nog voor de serie begon hadden we abonnementen op Ouwehands.
    Toen heb ik Jon Karthaus nog mijn "script" gegeven, om te kijken of ik hem echt op MSN had.
    Vriendinnen en ik probeerden allemaal e-mailadressen uit en toen hadden we de echte op MSN.
    Die goede oude tijd! (x

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    ik keek altijd naar Shaman King, Shin Chan, Rocket Power, As Told by Ginger.
    maar bij Kids of Room 402 denk ik zo van dat is oud omdat het oud getekend is


    353 Days, i heard -Eleven/Jane

    ik keek vroeger altijd naar telekids (nog met carlo en irene, nu is het gewoon gefucked) david de kabouter, boes, wicky the viking. etc.

    grappig dat het nu weer op tv komt :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]





    Nog niet zo oud, maar dat ben ik ook nog niet, dus :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."