• Ik heb vandaag (eindelijk) wat kleine aanpassingen doorgevoerd:

    Forum
    - Word wrap (lange woorden verpesten de layout niet meer)
    - Duidelijkere link om topic te melden
    - Link om abo te nemen op topic

    Kudo's
    - Te lange titels in de top 5 worden na 50 karakters afgekapt

    Shoutbox
    - Mogelijkheid om je bericht aan te passen
    - Crew heeft een kleurtje
    - Berichten worden pas na 7 dagen verwijderd in plaats van 24 uur

    Quizzen
    - Plaatjes en youtube mogelijk in uitleg
    - Extra witregels in uitleg verwijderd
    - Volgorde van vragen aan te passen

    Topleden
    - Overzicht van leden toegevoegd met meeste gedichten
    - Overzicht van leden toegevoegd met meeste polls

    Beta aanvragen
    - Mogelijkheid om door te geven in welke taal je story is

    Gedichten
    - Datum en tijd wordt vermeld


    Dit is mijn signature...

    Het is eventueel ook handig om een Username af te breken als deze te lang is. Dit heb je bijvoorbeeld bij CURLYMONSTER waardoor haar naam over een post gaat en dit leest irritant. Voor de meeste van mijn styijlen op Stylish heb ik dit er zelf al ingebouwd door deze code:

    .post_links {white-space:pre-wrap;overflow: hidden;}

    Dat zou eventueel handig zijn om in de CSS te zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het is eventueel ook handig om een Username af te breken als deze te lang is. Dit heb je bijvoorbeeld bij CURLYMONSTER waardoor haar naam over een post gaat en dit leest irritant. Voor de meeste van mijn styijlen op Stylish heb ik dit er zelf al ingebouwd door deze code:
    (...)
    Dat zou eventueel handig zijn om in de CSS te zetten.
    Dat wou ik ook net melden, want dat heb ik dus ook de laatste tijd. Dat was in het verleden toch opgelost?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat wou ik ook net melden, want dat heb ik dus ook de laatste tijd. Dat was in het verleden toch opgelost?

    Zover ik weet niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zover ik weet niet.
    Ik had er al een tijdje geen last meer van, maar dat kan ook toeval zijn. Ik merkte het gisteren ook weer op bij CURLYMONSTER.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik had er al een tijdje geen last meer van, maar dat kan ook toeval zijn. Ik merkte het gisteren ook weer op bij CURLYMONSTER.

    Nouja, daarom heb ik het dus in mijn templates verwerkt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nouja, daarom heb ik het dus in mijn templates verwerkt :Y)
    Maar ik ben niet zo'n computergenie zoals jij. Ik kan basisprogrammeren en dat is het dan ook, want ik heb Python gezien en die classes en dictionaires werden me op het eind toch te veel van het goede.
    Buiten het feit dat HTML andere koek is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Maar ik ben niet zo'n computergenie zoals jij. Ik kan basisprogrammeren en dat is het dan ook, want ik heb Python gezien en die classes en dictionaires werden me op het eind toch te veel van het goede.
    Buiten het feit dat HTML andere koek is.

    Als je Google Chrome hebt kun je Stylish downloaden en gewoon een stijl nemen van het "Stylish stijl"-team (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als je Google Chrome hebt kun je Stylish downloaden en gewoon een stijl nemen van het "Stylish stijl"-team (cat)
    Die vind ik een beetje te druk, dus toch bedankt. Ik hou het wel even zo. Misschien dat ik ooit eens op je topic terug spring om het in te stellen, maar nu nog niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Die vind ik een beetje te druk, dus toch bedankt. Ik hou het wel even zo. Misschien dat ik ooit eens op je topic terug spring om het in te stellen, maar nu nog niet.

    Allemaal te druk? We hebben er nu meer dan 20 hé.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Allemaal te druk? We hebben er nu meer dan 20 hé.
    Ce n'est pas ma tasse de thé. Misschien dat ik zelf wel eens eentje ontwerp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ce n'est pas ma tasse de thé. Misschien dat ik zelf wel eens eentje ontwerp.

    Have fun :Y) En nu ga ik weer on-topic (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.