• Daarom dus. En ik dacht dat de Nederlandse versie al marginaal was, nou ik heb me serieus vergist.
    Wat vinden jullie van Oh Oh Cherso ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog nooit naar gekeken, maar ik heb het altijd al een kutprogramma gevonden. Verschrikkelijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Ik heb er nog nooit naar gekeken, maar ik heb het altijd al een kutprogramma gevonden. Verschrikkelijk.


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik vind dat belgisch wel grappig klinken ^^ maar ik zou het zelf niet kijken ik heb mijn oh oh cherso tijd gehad, toen het in NL gedraaid werd.

    Haha zo marginaal, ach ja er bestaan nu zo van die mensen :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.

    Ik vind het zo onzinnig.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hahahahahaha omg


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Geen zorgen. De Belgische versie ging toch niet meer uitgezonden worden in België (:


    Get outta my head!

    Ik vond Jersey Shore als uitgezonden programma wel genoeg intelligentie voor op de televisie. Maar ja, dat was nog voor Oh oh Cherso, Barbies bruiloft en alle andere bullshit.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind Oh Oh Cherso (en de andere Oh Oh dingen) belachelijk.


    Destroy what destroys you.

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    Caution first, always.

    dragonslayer schreef:
    Ik heb er nog nooit naar gekeken, maar ik heb het altijd al een kutprogramma gevonden. Verschrikkelijk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    What's so bad about being different?

    Nevermind!
    Haha, verschrikkelijk dit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:10 ]


    ars moriendi