• Daarom dus. En ik dacht dat de Nederlandse versie al marginaal was, nou ik heb me serieus vergist.
    Wat vinden jullie van Oh Oh Cherso ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Voor de Nederlanders hier, het is Vlaams en niet Belgisch :'D.
    Maar dat even terzijde. 'k kijk er niet naar, en 'k wil het ook gewoon niet zien, da's echt pure zever in mijn ogen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    o___________________________o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik vind het vaag dat z er geld aan uitgeven maar het is wel grappig om te zien.
    Net als Brabantse nachten op curaçao toen dacht ik echt fck zet brabant lekker voor gek.
    ah ik blijf een trotse brabander


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    Life is full of fake people

    Strider schreef:
    Nutteloos, belachelijk, en ik begrijp niet waarom mensen er überhaupt naar kijken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ha, die blonde!
    Ja ik ben wel slim, maar kan soms wel domme opmerkingen hebben.
    Nou, zo pienter komt ze anders niet op me over hoor :P Geen van allen trouwens, poeh poeh, het zou je zoon of dochter maar zijn D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mercurial schreef:
    Ik kan er wel om lachen. Ik vind het gewoonweg hilarisch om te zien hoe die mensen zichzelf voor schut zetten.


    None but ourselves can free our minds.

    Endure schreef:
    Ha, die blonde!
    Ja ik ben wel slim, maar kan soms wel domme opmerkingen hebben.
    Nou, zo pienter komt ze anders niet op me over hoor :P Geen van allen trouwens, poeh poeh, het zou je zoon of dochter maar zijn D:


    Volgens mij zijn die ouders net zo erg hoor.
    Die Abu-Sex vind ik toch nog het toppunt hoor, wilt ie sjiek overkomen maar al zijn kleren zijn van nepmerken. Sigh..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.