• Jep, ik ook. Hier is een voorbeeld:





    Tekst:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:


    Klaar:
    Courteous
    PainEnds
    Lilium
    Constantine
    Bohemian
    Mockingjays 2
    Moonly
    Souvenir
    Memoria
    Souvenir
    Feline 2
    xBigKiss
    Clonmel 2
    Psy
    PainEnds
    Spongebobb
    PumpkinPie
    MyDreamStory
    Clare
    Theepotje
    Ahri 2
    BeYourselvex 2
    xSunshineee
    CxStylinson
    Yammouni
    Avalanna
    miekeBxx
    HallowsEve
    Underwood
    Souvenir
    Ahri
    EsmeexLouis
    Croix
    Liberacorpus
    xSunshineee
    SorrowPayne
    Curlies
    Flitwick 2
    SorrowPayne
    nessje
    CxStylinson 2
    Doppelganger
    SorrowPayne
    Already

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zal je voor 9 uur nog een cover kunnen maken aangezien ik er 1tje met spoed nodig heb?


    I'm a fighter, let me go.

    Burning schreef:
    Zal je voor 9 uur nog een cover kunnen maken aangezien ik er 1tje met spoed nodig heb?


    Ja (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tekst: Just Dance en daaronder Sasha Flikkema
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal pleas?
    Username erop? nee
    Foto's: 2 dansers (het liefste geen ballet dancers of jazz, een beetje een straat dans en een meisje en een jongen) het liefste en dan als je wilt kan je nog dingen toevoegen wat met het verhaal te maken heeft, deze het liefste als achtergrond:


    Eventuele korte samenvatting verhaal: Taihne heeft een zware jeugs gehad met een zware depressie toen haar zusje stierf waardoor ze aan anorexia is gaan lijden. Na deze zware tijd is krijgt ze haar grote kans zonder dat ze deze tijd heeft af kunnen sluiten. Ze krijgt de kans om danser te worden, iets waar ze alleen maar kan van dromen. Maar de strijd is niet makkelijk, zeker niet als er liefde in het spel komt dankzij de twintig jarige Remco, een top danser. Hij ziet meteen dat het al slechter gaat met de negentien jarige Taihne, Taihne begint het zwaar te krijgen en haar eetstoornis en de depressie begint weer terug te kruipen zonder reden, ze begint op nieuw met zelf beschadiging en de enigste die het weet is Remco.


    I'm a fighter, let me go.

    Morrowind schreef:
    (...)



    Alsjeblieft :3
    Ik hoop dat je 'm mooi vindt. Komt jouw nickname trouwens van Oblivion? :3



    HIJ IS PRACHTIG DANKJE :3!

    Jaaaaaaa. dat had t dus eigenlijk moeten zijn ;a. Maar ik ben zo dom geweest een typfoutje te maken.
    Achja dit staat ook wel leuk :3


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Tekst: The wolf and her hunter
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Vertical
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Spencer
    More spencer
    Wolf, background
    Red hair

    Extra's:
    -Mag ik er ook één zonder tekst?
    - Kan het met een beetje een donkere en beangstigende sfeer?
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    Merida vermoord mensen vanwege wat er is gebeurt toen ze nog klein was. Het BAU-team wordt op de zaak gezet en Merida raakt obsessed with Reid.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Burning schreef:
    Tekst: Just Dance en daaronder Sasha Flikkema
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal pleas?
    Username erop? nee
    Foto's: 2 dansers (het liefste geen ballet dancers of jazz, een beetje een straat dans en een meisje en een jongen) het liefste en dan als je wilt kan je nog dingen toevoegen wat met het verhaal te maken heeft, deze het liefste als achtergrond:


    Eventuele korte samenvatting verhaal: Taihne heeft een zware jeugs gehad met een zware depressie toen haar zusje stierf waardoor ze aan anorexia is gaan lijden. Na deze zware tijd is krijgt ze haar grote kans zonder dat ze deze tijd heeft af kunnen sluiten. Ze krijgt de kans om danser te worden, iets waar ze alleen maar kan van dromen. Maar de strijd is niet makkelijk, zeker niet als er liefde in het spel komt dankzij de twintig jarige Remco, een top danser. Hij ziet meteen dat het al slechter gaat met de negentien jarige Taihne, Taihne begint het zwaar te krijgen en haar eetstoornis en de depressie begint weer terug te kruipen zonder reden, ze begint op nieuw met zelf beschadiging en de enigste die het weet is Remco.




    Zo goed? (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oblivian schreef:
    (...)


    HIJ IS PRACHTIG DANKJE :3!

    Jaaaaaaa. dat had t dus eigenlijk moeten zijn ;a. Maar ik ben zo dom geweest een typfoutje te maken.
    Achja dit staat ook wel leuk :3


    Oblivion, Morrowind, Skyrim, ... Gotta love it :3
    Graag gedaan!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seaver schreef:
    Tekst: The wolf and her hunter
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Vertical
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Spencer
    More spencer
    Wolf, background
    Red hair

    Extra's:
    -Mag ik er ook één zonder tekst?
    - Kan het met een beetje een donkere en beangstigende sfeer?
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    Merida vermoord mensen vanwege wat er is gebeurt toen ze nog klein was. Het BAU-team wordt op de zaak gezet en Merida raakt obsessed with Reid.





    De ene is wat blauw uitgevallen, sorry daarvoor :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)




    De ene is wat blauw uitgevallen, sorry daarvoor :s


    Oke, I'm fangirling. Thank you! echt heel erg bedankt, ik vind hem geweldig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Oke, I'm fangirling. Thank you! echt heel erg bedankt, ik vind hem geweldig


    Graag gedaan, staat het verhaal trouwens al online? Ik zou het graag willen lezen :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    Zo goed? (:


    Heel erg bedankt, you're my saver.


    I'm a fighter, let me go.

    Burning schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt, you're my saver.


    Graag gedaan 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Graag gedaan, staat het verhaal trouwens al online? Ik zou het graag willen lezen :3


    Nee, hij staat nog niet online. Maar ik zet hem wel zo snel mogelijk online^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    Nee, hij staat nog niet online. Maar ik zet hem wel zo snel mogelijk online^^


    Zou je me iets willen laten weten?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Zou je me iets willen laten weten?


    Ja, tuurlijk^^


    We've lived in the shadows for far too long.