• Jep, ik ook. Hier is een voorbeeld:





    Tekst:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:


    Klaar:
    Courteous
    PainEnds
    Lilium
    Constantine
    Bohemian
    Mockingjays 2
    Moonly
    Souvenir
    Memoria
    Souvenir
    Feline 2
    xBigKiss
    Clonmel 2
    Psy
    PainEnds
    Spongebobb
    PumpkinPie
    MyDreamStory
    Clare
    Theepotje
    Ahri 2
    BeYourselvex 2
    xSunshineee
    CxStylinson
    Yammouni
    Avalanna
    miekeBxx
    HallowsEve
    Underwood
    Souvenir
    Ahri
    EsmeexLouis
    Croix
    Liberacorpus
    xSunshineee
    SorrowPayne
    Curlies
    Flitwick 2
    SorrowPayne
    nessje
    CxStylinson 2
    Doppelganger
    SorrowPayne
    Already

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seaver schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk^^


    Dankje :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tekst: Never let me go
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Nee
    Foto's: Foto 1 | Foto 2 | Eventuele achtergrond |
    Extra's: Hetzelfde lettertype als bij de vorige cover die je voor me maakte.
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Ben ik nog niet helemaal uit, maar het zal een klassiek romantisch verhaal worden met vampieren met een duister tintje. Dus graag wel een beetje een duistere en mysterieuze cover.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 9:13 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik zou graag voor elk echt hoofdstuk (Elke 4000 worden ong./ elke 5 tot 8 Q chapters) Ook een soort van cover willen, gewoon als plaatjes voor erboven..... could oyu help me??

    Tekst: Watching the wolfs
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Horizontal
    Username erop? nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    http://favim.com/orig/201106/15/bridge-girl-penguin-play-playground-Favim.com-77228.jpg
    Background
    Wolf eyes
    Extra's: Als het kan wil ik hetzelfe lettertype
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    Voor het chapter Is het gewoon een beetje introducing..

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Doppelganger schreef:
    Tekst: Never let me go
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Nee
    Foto's: Foto 1 | Foto 2 | Eventuele achtergrond |
    Extra's: Hetzelfde lettertype als bij de vorige cover die je voor me maakte.
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Ben ik nog niet helemaal uit, maar het zal een klassiek romantisch verhaal worden met vampieren met een duister tintje. Dus graag wel een beetje een duistere en mysterieuze cover.





    Zo goed?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seaver schreef:
    Ik zou graag voor elk echt hoofdstuk (Elke 4000 worden ong./ elke 5 tot 8 Q chapters) Ook een soort van cover willen, gewoon als plaatjes voor erboven..... could oyu help me??

    Tekst: Watching the wolfs
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Horizontal
    Username erop? nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    http://favim.com/orig/201106/15/bridge-girl-penguin-play-playground-Favim.com-77228.jpg
    Background
    Wolf eyes
    Extra's: Als het kan wil ik hetzelfe lettertype
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    Voor het chapter Is het gewoon een beetje introducing..


    Graag. Maar ik heb vanaf donderdag twee weken examens, dus dan heb ik wel niet zoveel tijd. Ik begin er nu mee (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    Graag. Maar ik heb vanaf donderdag twee weken examens, dus dan heb ik wel niet zoveel tijd. Ik begin er nu mee (:


    Oh, dat is geen probleem hoor^^ Succes alvast


    We've lived in the shadows for far too long.

    Morrowind schreef:




    Zo goed?

    Oh wauw, dat is echt schitterend! Maar kan de tekst ietsjes duidelijker? Vooral de voorste letters en de laatste? (:


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Oh wauw, dat is echt schitterend! Maar kan de tekst ietsjes duidelijker? Vooral de voorste letters en de laatste? (:


    Jep ^^


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seaver schreef:
    Ik zou graag voor elk echt hoofdstuk (Elke 4000 worden ong./ elke 5 tot 8 Q chapters) Ook een soort van cover willen, gewoon als plaatjes voor erboven..... could oyu help me??

    Tekst: Watching the wolfs
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Horizontal
    Username erop? nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    http://favim.com/orig/201106/15/bridge-girl-penguin-play-playground-Favim.com-77228.jpg
    Background
    Wolf eyes
    Extra's: Als het kan wil ik hetzelfe lettertype
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    Voor het chapter Is het gewoon een beetje introducing..



    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)



    wow... Oke, ik vind het geweldig. Thank you!!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Oh wauw, dat is echt schitterend! Maar kan de tekst ietsjes duidelijker? Vooral de voorste letters en de laatste? (:



    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seaver schreef:
    (...)

    wow... Oke, ik vind het geweldig. Thank you!!


    Graag gedaan! (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, perfect zo! Ontzettend bedankt!


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Ja, perfect zo! Ontzettend bedankt!


    Graag gedaan! =D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik vond de vorige zoooo mooi :x en nou zou ik er heeeel graag nog eentje willen, als dat kan :$



    Tekst: The Reunion
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.) Verticaal :3
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.


    Mijn hoofdpersonage :3


    Deze van Louis

    en dan als achtergrond iets van schoolbanken ofzo. Iets wat daarmee te maken heeft

    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:

    Emma werd altijd gepest op de middelbare school. Iedere dag kwam ze huilend thuis. Nu, een aantal jaren later, is er veel veranderd. Nu komt er een reünie, en jeugdcrush Louis zal daar ook zijn...


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking